AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #1 Skrevet 21. februar 2023 Gift i 24 år hvor vi ikke hadde sex mer en to ganger i året. Lite nærhet , men godt vennskap. Trygg og rolig mann. Introvert. Jeg er motsatt og trenger lidenskap og mye sex. Utadvendt og sosial. Jeg har forsøkt å skille meg to ganger. Backer ut. Jeg føler ikke mer en vennskap selv om mannen vil ha meg tilbake. Jeg trenger en kjæreste. Men nå har ex sagt at dersom jeg sender inn endelig skilsmisse papir vil han bryte kontakten helt. Dette er så trist. Jeg er avhengig av han i forhold til støtte og samhold. Vi har alltid vært venner og ledd mye sammen. Jeg har hatt mye helseproblemer hvor han har støtta meg. Sexlivet kan ikke fixes, det er null seksuell kjemi. Dette er en svært ordentlig og trygg mann. Vi hadde god familie sammen. Jeg kommer til å savne han. Er det andre som har opplevd at de ikke greie å gi slipp? Råd hadde vært fint. Aldri vært alene før.. Trist hele greia Anonymkode: d9b9f...0bb
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #2 Skrevet 22. februar 2023 Jeg er der selv. Null seksuell kjemi. Fullstendig mismatch sånn sett. Snill og god mann ellers. Har prøvd å bryte med han over flere år, går ikke. Han truer med å aldri snakke med meg igjen. Jeg er sulteforet på de gode samtalene og lidenskapelig sex. Vi må rett og slett brette opp ermene og bite tenna sammen og stå i stormen tror jeg. Alternativet er å ofre seg selv fysisk og mentalt og det akter ikke jeg. Anonymkode: 7d41e...379
Fremmed fugl Skrevet 22. februar 2023 #3 Skrevet 22. februar 2023 TS, Skjønner at det er kjipt, men kjærester kommer gjerne i pakker, der man ikke kan velge å beholde det man ønsker. Mannen din virker å ha bestemt seg for at slutt er slutt. PS. Er vel til alle som vurderer samlivsbrudd, ikke lag en ide om at forholdet til eks skal bli sånn eller sånn. Ta utgangspunkt at det er lite og saklig kontakt. 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #4 Skrevet 22. februar 2023 En dør stenges, da åpner det seg alltid nye dører. Trøst deg med det. Anonymkode: 404c5...2b5
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #5 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): En dør stenges, da åpner det seg alltid nye dører. Trøst deg med det. Anonymkode: 404c5...2b5 Nei, det er bare trøstetenkning. Nye dører er kanskje der, men det er ingen garanti for at de åpnes. Anonymkode: 29ef0...f24 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #6 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Nei, det er bare trøstetenkning. Nye dører er kanskje der, men det er ingen garanti for at de åpnes. Anonymkode: 29ef0...f24 Livserfaringen min og det jeg ser rundt meg viser ihvertfall det. Anonymkode: 404c5...2b5
Hjelpsom Skrevet 22. februar 2023 #7 Skrevet 22. februar 2023 7 hours ago, AnonymBruker said: Gift i 24 år hvor vi ikke hadde sex mer en to ganger i året. Lite nærhet , men godt vennskap. Trygg og rolig mann. Introvert. Jeg er motsatt og trenger lidenskap og mye sex. Utadvendt og sosial. Jeg har forsøkt å skille meg to ganger. Backer ut. Jeg føler ikke mer en vennskap selv om mannen vil ha meg tilbake. Jeg trenger en kjæreste. Men nå har ex sagt at dersom jeg sender inn endelig skilsmisse papir vil han bryte kontakten helt. Dette er så trist. Jeg er avhengig av han i forhold til støtte og samhold. Vi har alltid vært venner og ledd mye sammen. Jeg har hatt mye helseproblemer hvor han har støtta meg. Sexlivet kan ikke fixes, det er null seksuell kjemi. Dette er en svært ordentlig og trygg mann. Vi hadde god familie sammen. Jeg kommer til å savne han. Er det andre som har opplevd at de ikke greie å gi slipp? Råd hadde vært fint. Aldri vært alene før.. Trist hele greia Anonymkode: d9b9f...0bb Regner med at barna er voksne? Dere er gode venner og han vil ha deg tilbake, men det vil ikke du har jeg forstått. Tror han ønsker å kutte navlestrengen for egen del hvis skillsmissen sendes inn for det er også å kutte forholdet endelig. Han har kanskje lyst til å komme seg videre da, siden det likevel ikke er håp, og han da må ha deg ut av livet sitt for å klare å gå videre med å åpne nye dører for seg selv og ikke ha deg i bakhodet når han treffer nye kvinner. 2 2
Diezel Skrevet 22. februar 2023 #8 Skrevet 22. februar 2023 Har han noen tanker i forhold til det med sex da? Forstår han at du trenger lidenskap? Kan du få en avtale med at du har lov to ganger ubåter f.eks å gå ut og ha lidenskapeligs sex under trygge former? Det er jo en stor del av et samliv og det er ganske mye å gi opp og mye frustrasjon som bygges opp
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #9 Skrevet 22. februar 2023 Diezel skrev (8 minutter siden): Har han noen tanker i forhold til det med sex da? Forstår han at du trenger lidenskap? Kan du få en avtale med at du har lov to ganger ubåter f.eks å gå ut og ha lidenskapeligs sex under trygge former? Det er jo en stor del av et samliv og det er ganske mye å gi opp og mye frustrasjon som bygges opp Ubåter? Anonymkode: caac3...0b0
Diezel Skrevet 22. februar 2023 #10 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): Ubåter? Anonymkode: caac3...0b0 😂 Sorry mente i året 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #11 Skrevet 22. februar 2023 Takk for innspill..Å være i åpent forhold hadde aldri vært aktuelt for han. Selv om mannen er smart ,snill, flink osv så er han muligens aseksuell? Han vet godt at dette er mismatch, men vil holde familien sammen. Jeg har venner og sosialt liv. Han har kun meg i livet sitt. Jeg vet at man ikke kan få i pose og sekk. Men hvordan håndter at vi ikke skal snakke med hverandre mer? Barna har flyttet ut.. Anonymkode: d9b9f...0bb
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #12 Skrevet 22. februar 2023 Hvis dere har barn, kommer dere nok til å ha kontakt. Men kanskje en gang eller to i året framfor bestevennkontakt. Anonymkode: caac3...0b0
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #13 Skrevet 22. februar 2023 Du har INGEN rett til å forvente noe som helst av han dersom du velger å ende forholdet. Han er et menneske han også som fortjener gode ting og ikke bare være noe for deg på dine premisser og ønsker. For han er det å gi helt slipp en trygghet og beskyttelse og da må du la han gå helt. Om dere ikke går til en sexolog eller gjør andre ting for å bedre sexlivet og samholdet og du absolutt vil ende det, ja da er det også hans rett å kutte deg helt ut. Anonymkode: 520d3...ee7 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #14 Skrevet 22. februar 2023 Om man ønsker å bryte et forhold, så må man respektere at den andre ikke klarer å ha et vennskap. Det blir for vondt. Det er lettere for den som forlater og som har sett på forholdet som kun vennskapelig i lang tid. Det kan hende det er lettere for han etter lang tid. Men ingen garanti, og ikke noe man kan forlange. Anonymkode: d6edc...772 2
ESFP Skrevet 22. februar 2023 #15 Skrevet 22. februar 2023 Vanskelig situasjon!! Du har ingen garanti for at du finner en trygg og god mann igjen. Sex er det nok større garanti for at du får. Om du går, må du akseptere at du kanskje ikke finner støtte, samhold, lidenskap og sex i samme person, og at du derfor ender opp alene. Støtte og samhold kan du få fra venner og familie. Lidenskap og sex kan du enkelt få. 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå