Bibbi_ Skrevet 21. februar 2023 #1 Del Skrevet 21. februar 2023 (endret) Noen som følger Andrea Andersen på snap her? Spesiell dame. Hun driver med søvntrening på sitt yngste barn, er vel rundt 7-8 mnd. Og driver da med denne skrikemetoden. Som JEG synes er helt forferdelig, og kunne ALDRI funnet på å gjort mot mine barn. Enda så elendig de sov på natten. Yngste var over 2 år før hun begynte å sove natta gjennom. Kommenterte dette til henne, da hun klaget på at hun hadde mistet følgere den siste tiden. At kanskje det var pga denne skrikemetoden som mange misliker. Å da kaller hun alle som er uenige i denne skrikemetoden for "haters". Hater man virkelig noen bare fordi man er uenige med noen? Er disse "infIuenserene" så dårlig på litt kritikk? Endret 21. februar 2023 av Bibbi_ 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
FruByråkrat Skrevet 22. februar 2023 #2 Del Skrevet 22. februar 2023 Er så utrolig enig! En ting er å ikke løpe inn med en gang baby knirker, men å sitte 5-10-15 minutter utenfor rommet og høre på barnegråt er ugreit.. og da skal det i tillegg ikke trøstes, bare gå inn og legge barnet ned og så gå ut. Altså, jeg er for at foreldre skal finne sin egen måte, men her håper jeg hun kan få litt veiledning fra noen kloke mennesker rundt seg 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
EllaSays Skrevet 23. februar 2023 #3 Del Skrevet 23. februar 2023 Liker henne. Hun gjør kanskje ikke ting som dere ville gjort ang yngstes søvntrening, men hun gjør ikke noe galt. Liker å følge henne, hun er full av liv! 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå