Gå til innhold

Stive pinnsvinlegghår på barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ei jente på 3 år med litt hår på beina og nederst på ryggen. Ikke noe galt med det altså, men la nå merke til da jeg tok på beina at de er blitt helt stive. Altså sånn ettervekst etter mange år barbering, var som å klappe et pinnsvin. Aldri vært borti dette før, er det normalt?!

Anonymkode: 315d4...c91

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Har ei jente på 3 år med litt hår på beina og nederst på ryggen. Ikke noe galt med det altså, men la nå merke til da jeg tok på beina at de er blitt helt stive. Altså sånn ettervekst etter mange år barbering, var som å klappe et pinnsvin. Aldri vært borti dette før, er det normalt?!

Kanskje noen har barbert leggene hennes? Jeg mener det. 

Hvis ikke, høres det veldig rart ut. Hårene virker gjerne stivere pga enden blir kuttet rett av, noe som nødvendigvis ikke betyr at hårstrået er stivere. 

Men om dette ikke er tilfellet, så bør du kanskje høre med legen? 

Nå er det jo også kjent at noen etnisiteter har tykkere hår enn andre, kan hun ha disse genene +

Anonymkode: 7c884...3fe

Skrevet

Det er mulig hun har noe i familien, noe utenlandsk på forsiden. Men de har ikke stort med kroppshår, mørke i håret og lys hud. Hun er selv lys i hår og hud, lyse hår på beina. Reagerte på at det kom så plutselig og så voldsomt, går ta det med legen ved neste mulighet ja. For hårene er mange og tette , sår rett ut.. håper da ikke noen har barbert henne.. 😂😑 

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er mulig hun har noe i familien, noe utenlandsk på forsiden. Men de har ikke stort med kroppshår, mørke i håret og lys hud. Hun er selv lys i hår og hud, lyse hår på beina. Reagerte på at det kom så plutselig og så voldsomt, går ta det med legen ved neste mulighet ja. For hårene er mange og tette , sår rett ut.. håper da ikke noen har barbert henne.. 😂😑 

Farsiden mente jeg såklart Ts

Skrevet
AnonymBruker skrev (24 minutter siden):

Farsiden mente jeg såklart Ts

Høres veldig spesielt ut, særlig hvis det er noe som plutselig har forandret seg. Lurt å ta det med legen 😊💕

Anonymkode: 7c884...3fe

Skrevet

Høres normalt ut, i mine ører. Det er stor variasjon i mengde behåring, utstrekning, hårkvalitet m.m. Dette endres også gjennom livet.

Anonymkode: 67092...336

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...