Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen ganger ender både vennskap og kjærlighet med uvennskap.

Kanskje litt barnslig å føle skadefryd om det går dårlig for den man havnet på kant med i ettertid, men de fleste jo gjør det. 

Del ting du gjør/sier eller situasjoner som får deg til å føle skadefryd overfor mennesker du er uvenner med. 

Anonymkode: 7ce05...e70

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har ingen uvenner. Det er selvsagt flere jeg misliker og sikkert andre som misliker meg men jeg ilegges svært lite av min tanke til dem. 

En jeg alltid har mislikt krasjet sin helt nye bil nylig. 

Jeg synes det var veldig kjedelig, for det koster jo miljøet, tid osv å reparere samtidig som noen kunne blitt alvorlig skadet. 

Anonymkode: 72dc6...dd9

• Liker 2
Skrevet

Mobberen min døde av Als. Det fryder meg.

Anonymkode: f601a...1a2

• Liker 2
Skrevet

Ler inni meg når jeg tenker på at en kollega som har forsøkt fryst meg ut og mobbet meg endte opp uten en eneste alliert/venn på jobb. Gleder meg å se at oppførselen hennes backfired. 

Anonymkode: 960ff...26e

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Når folk blir tatt for trygdesvindel... få ting er mer tilfredstillende!

og når slaskefedre blir tvangstrukket barnebidrag fra Nav.

Jeg hadde en gang en kuk av en sjef, jeg hater han. Hørte at han døde fordi hovedpulsåren sprakk helt plutselig. Han var bare 43 år. Flott! 

Anonymkode: 6a352...4d6

• Liker 4
Skrevet

Barnet mitt ble mobbet og mor til mobberen oppførte seg helt jævlig mot oss.. hun tålte ikke at skolen tok tak i barnet hennes grunnet oss. 
Hun gikk til og med til politiet og sa at barnet vårt fikk sitte oppe hele natten og spille ps4, og at det i tillegg var voldsspill.. 😅 vi har en app der nettes skrus av kl 22 og gutten spiller kun FIFA.. 

ei ekte møkka kjerring! Hun har hatt en rik mann og selv orker hun ikke jobbe, går sykmeldt og skifter jobber hele tiden. 

SÅ… mannen var utro og kastet henne ut. Han bor i et stort nytt funkis hus med ny dama, mens hun leier en kommunal bolig og har dårlig råd, ble oppsagt på jobben da det er mye styr med henne. 
Yes, det gleder meg 

Anonymkode: 31ebd...239

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Jeg hadde en gang en kuk av en sjef, jeg hater han. Hørte at han døde fordi hovedpulsåren sprakk helt plutselig. Han var bare 43 år. Flott! 

Anonymkode: 6a352...4d6

Uansett hvor mye du misliker et menneske, så forteller det du skriver her mye mer om deg som person enn om sjefen din.

Anonymkode: 95d83...973

• Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet

Ekser og/eller venner synes jeg alltid er kjipt om skulle havne i problemer selv om de har vært kjipe, men jeg må ærlig innrømme at jeg føler litt "skadefryd" når karma innhenter/tar noen, og spesielt om/når det er/var  snakk om "dobbeltmoral"( evt. "smake egen medisin") 😅

Skulle virkelig ønske "karma" faktisk var en greie...   :sukk:

• Liker 1
Skrevet

Fryder meg over at min ex-venninne begynner å se like stygg ut utenpå som hun viste seg å være på innsiden. 

Anonymkode: 9a930...8c8

• Liker 2
Skrevet

En kollega har alltid vært stygg med meg og en annen ung nyutdannet. Har pågått i noen år nå og vi er aldri verdt hennes hei eller faglige dialog. På pesonalmøte før jul lakk det blekk(masse blekk) fra pennen hennes og ned på en visstnok dyr og ny genser. Det fryder meg enda.

Mulig jeg blir gjenkjent nå, men vit at det var møtets høydepunkt!

Anonymkode: 064c6...d40

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Uansett hvor mye du misliker et menneske, så forteller det du skriver her mye mer om deg som person enn om sjefen din.

Anonymkode: 95d83...973

Men det kan du ta i en annen tråd.

Anonymkode: d9ee6...40c

• Liker 4
Skrevet

Når en farlig ego grisekjører mister lappen på stedet. Herlig.

• Liker 7
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Frydet meg litt da jeg fikk høre at det var slutt mellom xen og hun som han var utro med, i våres forhold. Hun fant vel etterhvert ut at han ikke var så grei likevel, da (ja, jeg vet det er hun som gjorde det slutt med han). 

Frydet meg også litt over at en jeg datet en gang i tiden og som plutselig dumpet meg fordi han ikke ville ha fast forhold tydeligvis angrer. Han sa sist jeg traff han at han angret veldig på at han avsluttet det vi hadde, og at han hadde innsett i etterkant at vi egentlig hadde det veldig fint, og at han nå var klar for både samboer og etterhvert barn. Da var det litt godt å si at jeg har en samboer, og at vi har det veldig fint sammen. Oppringingene i årene etter har indikert at dette ikke bare var noe han slang ut av seg, og da var det litt deilig å si i fra at nå måtte han slutte å plage meg. Er tre år siden han sa dette første gangen nå, og han er fremdeles singel (og har nå fått player-rykte blant damer i samme aldersgruppe, liten by). 

Syns også det var helt ok da en bekjent som hele tiden skulle hevde seg over meg strøk en eksamen som jeg besto, etter at personen hadde kommentert til en annen felles kjent av oss at "hvis n.n (jeg) klarte den, så er jeg ikke så veldig bekymret for om jeg skal klare det...." (Underliggende at jeg var i alle fall ikke så veldig smart at det gjorde noe, ifl hn). Endte med at hn byttet studie, da utdanningen visstnok var uinteressant..

Anonymkode: 08406...7d6

• Liker 3
Skrevet

Vet ikke om jeg akkurat føler skadefryd, men det var godt å se at det ikke var jeg som var gal i alle fall. Han mannen i historien er ganske manipulerende, og det å være venn med disse to var nesten som å være i en sekt. 

For noen år siden brøt jeg tvert med et vennepar av meg, etter et lass med SMSer om hvor forferdelig jeg er, og hvor grusomt jeg kom til å få det uten dem. En stund etter dette fikk jeg høre at kona var tvangsinnlagt for å omtrent prøve å drepe mannen. Hun kastet en stor stein inn gjennom baderomsvinduet da han gjemte seg for henne der. Jeg skjønner fortsatt ikke hvordan hun ikke traff han, da det badet er knøttlite.

Anonymkode: fe0a6...3c2

Skrevet

Fryder meg over at eks-venninna mi er en feit god-alkoholisert kjerringer som har refinansiere boligen så mange ganger at den snart ligger ute på tvangssalg.

Anonymkode: 7179a...dcd

Skrevet

Når folk som har hetset og hatet syke mennesker på uføretrygd plutselig blir syke og avhengige av NAV selv. Da blir det plutselig helt stille... :ninja:

Anonymkode: 7982f...453

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Ikke skadefryd, men kan noen ganger hjelpe at den del ting går begge veier.

*En som var en ufin djevel og plageånd på skolen, nå uføretrygdet og alkoholisert i kommunal bolig. Ikke at jeg ønsket det skulle gå slik med han, men det har gitt meg en mulig forklaring på at han kanskje ikke hadde det helt greit hjemme og med seg selv.

*Ei jeg datet og innledet et forhold med, som leter etter ''problemer'' med hodelykt på. I dag 40+ og fortsatt singel. Vet at hun hadde et par andre greie karer som var interessert, som hun også klarte å finne noen feil på. Siden jeg vet at hun ønsket egen familie, så humrer jeg litt når hun lever samme liv som for 15-20 år siden. Dama har vært på dater'n i 20 år, og lever det samme livet som når hun var i begynnelsen av 20-årene. 

Anonymkode: e5416...b0e

• Liker 1
Skrevet

Føler skadefryd når jeg etter å ha ringt politiet angående "husbråk" (les: vold i nære relasjoner), blir vitne til at politiet tar gjerningspersonen på fersken! Mange tror fremdeles slikt er en privatsak dessverre, men ikke med meg som nabo!

Anonymkode: fd1db...fcd

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 2
Skrevet

Jeg var ute og kjørte og plutselig kom det to biler farende forbi meg i sinnssykt høy fart, på et veldig uoversiktlig sted. De suste videre som galninger, og jeg så dem bare forsvinne i det fjerne på et blunk. Det var virkelig livsfarlige.

Så gikk det fem minutter, og da så jeg dem plutselig på siden av veien, begge to, mens en politibil sto parkert bak dem og noen politimenn sto og snakket med dem. Håper de fikk fengsel. de mistet i hvert fall lappen.

Anonymkode: 5d1a3...ef6

• Liker 4
Skrevet

Må vel innse at jeg føler litt skadefryd når felles venner begynner å se hvorfor jeg kuttet ut henne, og begynner å gjøre det samme selv. Det var ikke jeg som var problemet. 

Anonymkode: cddbb...cf4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...