AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #1 Skrevet 21. februar 2023 Vi fikk vårt første barn for i underkant av 1 år siden. Etter det føler jeg at sexlivet har dabbet veldig av og mannen er "aldri" forberedt. Han har hatt mye mer hjemmekontor og har rett og slett forfalt litt. Han har blitt en skittlugg, lat og er alltid sliten. Til tross for at han sover på eget rom og får sove hele natten. Jeg føler jeg har kommet meg ovenpå og sagt direkte at jeg ønsker mer sex. Men hver gang jeg prøver, alltid etter ungen er lagt, er det dårlig tidspunkt. Enten har han ikke dusjet på lenge, ellers orker han ikke eller sier bare "ikke idag". Føler jeg blir avvist hver gang han har tidligere gitt uttrykk for at han ikke er glad i sex om kveldene, og det har vi igrunn ikke hatt tidligere heller. Problemet er at vi har en unge som ikke sover på dagtid, så da blir det helt umulig. What to do? Anonymkode: d9914...9bf
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #2 Skrevet 21. februar 2023 Finn en annen å ha sex med Anonymkode: 3a8bd...7ab 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #3 Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Finn en annen å ha sex med Anonymkode: 3a8bd...7ab I alle dager! Er ikke aktuelt! Anonymkode: d9914...9bf 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #4 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (10 timer siden): What to do? Anonymkode: d9914...9bf Tja. Dere må i hvert fall prate sammen. Jeg regner med at du selvfølgelig har fortalt han at han er en «skittlugg, lat» osv. Om han ikke vet dine tanker om dette slik du beskriver i innlegget ditt, så er dere sjanseløse. Utover det kjenner jeg mange som fikk hele «sexlyst knappen» skrudd av i forbindelse med graviditet, fødsel og småbarnsperiode. Jeg (er mann) hadde heller ikke lyst på sex før det hadde gått over et år da vi fikk barn. Jeg hadde ikke lyst på sex igjennom graviditeten heller. Tror mange er uforberedt på hvor stor påvirkning graviditet, fødsel og barn kan ha på sexlivet, også for menn. For svært mange så blir sexlivet aldri det samme som det var før, noe som ikke er veldig rart. Anonymkode: 36e60...217
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #5 Skrevet 22. februar 2023 Kan han være deprimert? Høres litt sånn ut siden han lar seg forfalle? Anonymkode: ae7fd...a18 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #6 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (25 minutter siden): Kan han være deprimert? Høres litt sånn ut siden han lar seg forfalle? Anonymkode: ae7fd...a18 Var min første tanke også. Fødselsdepresjon blant menn er ikke uvanlig. Anonymkode: fe80d...648
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #7 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Kan han være deprimert? Høres litt sånn ut siden han lar seg forfalle? Anonymkode: ae7fd...a18 Har tenkt tanken og snakket med han om det, men han sier han har det fint og synes ikke det har vært noe stor omveltning å bli far. Han skylder på hjemmekontor, at det er grunnen til at han er "uflidd" og lat. Og han føler han må være hjemme med oss, selv om jeg har oppfordret han til å dra ut med venner, trene hvis han ønsker det, gå på trilletur alene etc. Føler selv jeg er raus og ikke stopper han, men jeg synes han stopper seg selv. Men ja... kanskje han også trenger tid, slik jeg har gjort! Ts Anonymkode: d9914...9bf 1
Isambard Skrevet 23. februar 2023 #8 Skrevet 23. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Har tenkt tanken og snakket med han om det, men han sier han har det fint og synes ikke det har vært noe stor omveltning å bli far. Han skylder på hjemmekontor, at det er grunnen til at han er "uflidd" og lat. Og han føler han må være hjemme med oss, selv om jeg har oppfordret han til å dra ut med venner, trene hvis han ønsker det, gå på trilletur alene etc. Føler selv jeg er raus og ikke stopper han, men jeg synes han stopper seg selv. Men ja... kanskje han også trenger tid, slik jeg har gjort! Ts Anonymkode: d9914...9bf Det er hans eget ansvar, men bra at du støtter. Jeg synes det er et faresignal å ikke dusje på lang tid. Kanskje hjemmekontor ikke er sunt for ham. Noen trenger å treffe andre mennesker selv om de ikke har lyst. Hvis det er mulig ville jeg oppmuntret ham sterkt til å dra på jobb. Få en rutine. Treffe folk. Dusje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå