AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #1 Skrevet 21. februar 2023 Særlig på kveldstid får jeg en merkelig, urolig kribling i hele kroppen. Det kjennes ut som om hver eneste celle i kroppene vibrerer, og jeg blir kjempestressa over denne følelsen. Har ikke hatt det slik i tidligere svangerskap. Jeg prøver å stenge det ute, men det er ikke lett. Noen flere som har hatt det slik eller som har en formening om hva dette kan være? Anonymkode: 2af2f...a6d
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #2 Skrevet 21. februar 2023 Restless legs. Helt normalt. Og fryktelig irriterende. Anonymkode: 31c2a...69c
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #3 Skrevet 21. februar 2023 Hvis det er i beina? Hadde selv restless legs.. Hver fuckings kveld.. Fikk ikke sove. Måtte ut å vandre i stua, eneste som hjalp var bevegelse. Varte i gjerne 1-3 timer.. Skikkelig irriterende Anonymkode: 9f12f...83e
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #4 Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Hvis det er i beina? Hadde selv restless legs.. Hver fuckings kveld.. Fikk ikke sove. Måtte ut å vandre i stua, eneste som hjalp var bevegelse. Varte i gjerne 1-3 timer.. Skikkelig irriterende Anonymkode: 9f12f...83e Man kan få restless legs i hele kroppen, det har bare et litt rart navn 🤪 Anonymkode: 31c2a...69c
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #5 Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Man kan få restless legs i hele kroppen, det har bare et litt rart navn 🤪 Anonymkode: 31c2a...69c Åja.. Kjipt da😂 Hadde bare i beina.. Føltes som det krøp maur inni der Anonymkode: 9f12f...83e
AnonymBruker Skrevet 7. juni #6 Skrevet 7. juni Gammel tråd, men for de som sliter med dette ville jeg ha sjekket status på B12. Det hjalp meg nesten umiddelbart å få injeksjon. Normalt at B12 kan bli ganske lavt i svangerskap og da trenger man påfyll i større grad enn det vitaminer/tablettform kan gi. Anonymkode: 07446...2a8
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå