AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #1 Skrevet 21. februar 2023 Hver gang jeg reiser meg, går eller gjør noe som helst så strammer magen seg som en stein. Er i uke 31. Flere som har det slik så tidlig? Anonymkode: 75d28...589
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #3 Skrevet 21. februar 2023 Hadde det slik med første fra jeg var rundt 6 mnd på vei, han kom en mmd før tiden. Om det henger sammen eller ei vet jeg ikke. Ble dog sykemeldt en periode pga hyppige kynnere og legen mente jeg måtte ta det med ro for å unngå tidlig fødsel. Anonymkode: ca5f2...c64
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #4 Skrevet 21. februar 2023 Har hatt maserier siden uke 32, gravid med nr 3. Er snart 37 uker og holder på fortsatt 🤪 Anonymkode: 6438b...d17
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #5 Skrevet 22. februar 2023 Hadde hyppige kynnere fra uke 22. slik som deg, hver gang jeg reiste meg, men og når jeg slappa av. Ca 50 om dagen en gang jeg telte. Var til sjekk for livmmorhalsen som ikke var påvirket. Alle leger og jordmødre sa det var normalt. De kunne også avkrefte at det betydde lettere fødsel fordi livmora trente seg, til min store skuffelse😅 Gikk til termin btw. Anonymkode: f3404...77d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå