Gå til innhold

Kiropraktor?!?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har gått til kiropraktor 6-7 ganger nå pga låsninger i nakken som gir meg kraftige hodesmerter. Ofte blir jeg sengeliggende pga det. Det går også utover synet. Synes jeg ble noe bedre, men nå er det låst igjen og bare kaos.

Kan det ta lang tid før det blir bedre? Blir det verre først kanskje? Eller er det hele fullstendig bortkastet?

Anonymkode: 1a165...ddc

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har hatt kjempegod nytte av kiropraktor, hadde også sterk hodepine med oppkast og mye nakkevondt. Gikk vel en gang i uka i begynnelsen, deretter sjeldnere og sjeldnere, nå vedlikeholder jeg bare hver tredje måned. 

Skrevet

Jeg begynte hos kiropraktor pga låsning i brystkassen. I begynnelsen var det bra, men følte at jeg hele tiden måtte tilbake. Viste seg at det var trøbbel med fordøyelsen som skapte låsningen, noe refleksolog fant ut. Gikk regelmessig i behandling der, og ble helt kvitt låsningen. 

Anonymkode: b63f0...058

Skrevet

Kjerringa hadde problemer med det der og svidde av mye penger på kiropraktorbesøk. Det hjalp ei viss tid, men det ble fort nye runder hos kiropraktoren. Pengene strømmet og kiropraktoren jublet.

Så leste hun noe om sammenheng mellom D-vitamin-/kalsium-mangel og nakkesmerter og begynte å lempe innpå tilskudd med kalsium og D-vitamin. Etter det har hun ikke vært mer hos han kiropraktoren.

Nå har vi kjøpt oss ny bil...👍

Anonymkode: 68356...de4

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Kjerringa hadde problemer med det der og svidde av mye penger på kiropraktorbesøk. Det hjalp ei viss tid, men det ble fort nye runder hos kiropraktoren. Pengene strømmet og kiropraktoren jublet.

Så leste hun noe om sammenheng mellom D-vitamin-/kalsium-mangel og nakkesmerter og begynte å lempe innpå tilskudd med kalsium og D-vitamin. Etter det har hun ikke vært mer hos han kiropraktoren.

Nå har vi kjøpt oss ny bil...👍

Anonymkode: 68356...de4

:ler:

Anonymkode: b63f0...058

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Har gått til kiropraktor 6-7 ganger nå pga låsninger i nakken som gir meg kraftige hodesmerter. Ofte blir jeg sengeliggende pga det. Det går også utover synet. Synes jeg ble noe bedre, men nå er det låst igjen og bare kaos.

Kan det ta lang tid før det blir bedre? Blir det verre først kanskje? Eller er det hele fullstendig bortkastet?

Anonymkode: 1a165...ddc

Det spørs jo litt. Jeg går til kiropraktor pga nakken, men samtidig også til psykolog fordi mine problemer er pga anspenthet og stress. Begge deler hjelper, men jobber jeg ikke med å få ned stressnivået og angsten så kommer det jo tilbake. Psykolog alene hadde dog ikke fått opp anspentheten til å begynne med. Ikke bortkastet for min del. 

Anonymkode: 51d65...c24

Skrevet

Hei! Kan det være migrene?   

Test om hodepinen din kan være migrene

Nakkesmerter er et veldig vanlig migrenesymptom.  Ofte kommer nakkesmertene før hodepinen, og det har nok ført til mange misforståelser om at nakken er årsak til hodepinen. 

Skrevet

Ja, det hjelper meg ofte når jeg har samme problemer som deg. Men det kommer an på kiropraktoren. Har gått til noen som ikke har klart å fikse det ordentlig, og jeg har da endt opp med å bli mer stiv og få mer smerter i steden. Har funnet meg en fast kiro og en fast naprapat som fikser i 9 av 10 tilfeller på kun én behandling:)

Anonymkode: df2e3...da7

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 timer siden):

Ja, det hjelper meg ofte når jeg har samme problemer som deg. Men det kommer an på kiropraktoren. Har gått til noen som ikke har klart å fikse det ordentlig, og jeg har da endt opp med å bli mer stiv og få mer smerter i steden. Har funnet meg en fast kiro og en fast naprapat som fikser i 9 av 10 tilfeller på kun én behandling:)

Anonymkode: df2e3...da7

Godt poeng. Ikke alle er like og man må finne en som er flink. 

Anonymkode: 51d65...c24

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...