AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #1 Skrevet 21. februar 2023 Han sier det bare er for å være sosial. Jeg trodde hele premisset for å gå på sånne treff var for å se andre ha sex og treffe potensielle sexpartnere? Man går da ikke på sånne treff og sitter der og spiser vafler uten å vurdere om det er noen han kan tenke seg å ha seg med? Eller er det noe jeg har misforstått her? Selv har jeg vært på to sånne treff, det ga overhodet ikke mersmak da jeg ikke har interesse av å bli beglodd av menn jeg ikke er interessert i selv. Men det er kanskje annerledes for menn? Jeg liker å bli dominert og har nysgjerrighet for mange ting der men har null interesse av at det skal være fler involvert enn han jeg er forelsket i. Dette vet han og jeg skjønner ikke hvorfor han informerer meg om at nå går han på årsmøte i bdsm-foreningen. Anonymkode: 51307...616 1
svartkatt Skrevet 21. februar 2023 #2 Skrevet 21. februar 2023 Det er faktisk treff der man bare er sosial og påkledd.. på for eksempel Egon. 11 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #3 Skrevet 21. februar 2023 svartkatt skrev (11 minutter siden): Det er faktisk treff der man bare er sosial og påkledd.. på for eksempel Egon. Ok Anonymkode: 51307...616
Friluftsmann70 Skrevet 21. februar 2023 #4 Skrevet 21. februar 2023 Trenger ikke bety at man har sex med andre, men et forum hvor man prater sammen, deler tanker. Hadde jeg vært deg, ville jeg vært med en gang. Bare for å sjekke ut. Ikke nødvendig med BDSM aktivitet, kun sosialt. 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #5 Skrevet 21. februar 2023 svartkatt skrev (1 time siden): Det er faktisk treff der man bare er sosial og påkledd.. på for eksempel Egon. På Egon? Der går grensa mi. Rødt! Anonymkode: 45984...ae9 11 2 9
svartkatt Skrevet 21. februar 2023 #6 Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): På Egon? Der går grensa mi. Rødt! Anonymkode: 45984...ae9 Javel. Er bare et sted jeg har sett på eventene.. har sikkert vært andre steder og.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #7 Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): På Egon? Der går grensa mi. Rødt! Anonymkode: 45984...ae9 Enig! Egon er det siste stedet jeg drar uansett sammenheng. Dårlig konsept og dårlig mat. Anonymkode: e9664...274 2 4
Nevrosererroser Skrevet 21. februar 2023 #8 Skrevet 21. februar 2023 Det er mange event som ikke handler om sex. Det kan vere kafétreff, foredrag om alt fra shibari til samtykke, det kan vere planleggingstreff og mye annet litt avhengig av interesse og slikt. Det kan vere veldig hyggelig å bare treffe en gjeng folk en kan spøke litt med uten å holde maska. Mange blir jo venner bare pga felles interesse og har aldri noe ønske om en seksuell relasjon. Treff er også ypperlig for de som kanskje er mellom partnere, ikke for å finne ny nødvendigvis men for nettverket sin del. Kjenner man noen utenom bare «rollen» så føles det tryggere å kanskje lede andre venner i deres retning. 5
SlemUlv Skrevet 21. februar 2023 #9 Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Man går da ikke på sånne treff og sitter der og spiser vafler uten å vurdere om det er noen han kan tenke seg å ha seg med? Eller er det noe jeg har misforstått her? Anonymkode: 51307...616 Om man ikke kan gjør det, gjør jeg noe veldig feil. For dette gjør jeg nesten hver tirsdag. Ikke leker jeg med noen, ikke har jeg sex med noen. Jeg sitter og er sosial med venner. Ja det skjer lek rundt oss, men det betyr ikke at alle leker. (Lek her, inkluderer ikke sex). På nonna, i Oslo, er det cafetreff hver tirsdag. Dette er sosiale treff i lokalet, for alle som er medlemmer. 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #10 Skrevet 22. februar 2023 Ts her. Så hvis det er så uskyldig som dere sier. Hvorfor inviterer han meg da ikke med? Vi har datet i snart tre mnd, hatt sex. Jeg har sagt fra om at jeg er redd for at han på de treffene ser etter nye sexpartner. Da jeg sa at jeg var redd for det, hisset han seg opp og ville ikke snakke mer. Antar det er slutt siden han silent treater meg nå. Anonymkode: 51307...616 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #11 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Ts her. Så hvis det er så uskyldig som dere sier. Hvorfor inviterer han meg da ikke med? Vi har datet i snart tre mnd, hatt sex. Jeg har sagt fra om at jeg er redd for at han på de treffene ser etter nye sexpartner. Da jeg sa at jeg var redd for det, hisset han seg opp og ville ikke snakke mer. Antar det er slutt siden han silent treater meg nå. Anonymkode: 51307...616 Kanskje du sa det på et anklagende måte? Men at han ble sint er et kjempestort rødt flagg. Ikke for at han nødvendigvis har seg med andre, men fordi han ikke klarer å la være å vise sinne mot en han dater. Anonymkode: 445cc...f70 6 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #12 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Kanskje du sa det på et anklagende måte? Men at han ble sint er et kjempestort rødt flagg. Ikke for at han nødvendigvis har seg med andre, men fordi han ikke klarer å la være å vise sinne mot en han dater. Anonymkode: 445cc...f70 Ja, han sa han skulle dit like tilfeldig som om han skulle på matbutikken. Så da gikk jeg i forsvar, siden jeg umiddelbart tenkte at da er jeg ikke god nok og han ser etter andre. Jeg har jo vært på et par sånne fester og folk var ikke der for å bli kjent med personligheten til hverandre for å si det sånn. Så jeg sa jeg ble kvalm. Men forklarte at det er fordi jeg ble redd han skulle se etter andre. Han silent treater meg nå så har ikke fått svar. Anonymkode: 51307...616
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #13 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Ja, han sa han skulle dit like tilfeldig som om han skulle på matbutikken. Så da gikk jeg i forsvar, siden jeg umiddelbart tenkte at da er jeg ikke god nok og han ser etter andre. Jeg har jo vært på et par sånne fester og folk var ikke der for å bli kjent med personligheten til hverandre for å si det sånn. Så jeg sa jeg ble kvalm. Men forklarte at det er fordi jeg ble redd han skulle se etter andre. Han silent treater meg nå så har ikke fått svar. Anonymkode: 51307...616 Du sa du ble kvalm og gikk i forsvar av at han skulle på et treff/årsmøte (noe jeg leser som noe annet enn fest?). Som mangeårig utøver av bdsm hadde jeg blitt lei meg, og tenkt at den jeg datet ikke hadde samme innblikk i hva det her var, og så ville det kommet an på resten av reaksjonen din om jeg da tenkte det i det hele tatt var verdt tanken å be deg med på noe som helst....... Anonymkode: 31512...bc2 13 2
Snok1 Skrevet 22. februar 2023 #14 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Da jeg sa at jeg var redd for det, hisset han seg opp og ville ikke snakke mer. Antar det er slutt siden han silent treater meg nå. Det er jo DETTE som er problemet deres, ikke møtene i miljøet. 1 5
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #15 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Du sa du ble kvalm og gikk i forsvar av at han skulle på et treff/årsmøte (noe jeg leser som noe annet enn fest?). Som mangeårig utøver av bdsm hadde jeg blitt lei meg, og tenkt at den jeg datet ikke hadde samme innblikk i hva det her var, og så ville det kommet an på resten av reaksjonen din om jeg da tenkte det i det hele tatt var verdt tanken å be deg med på noe som helst....... Anonymkode: 31512...bc2 Nei, jeg opplever det som bekymringsfullt at dere som "mangeårig utøver av bdsm"forventer av en som har ca null erfaring i dette, plutselig skal vite hva som foregår på festene og hvordan dere forholder dere til det? Tror neppe jeg hadde blitt med når dere ikke engang klarer å kommunisere det som noe som er attraktivt å være med på. Ser for meg uattraktive incels som ikke får seg noe på annet vis Anonymkode: 51307...616 2 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #16 Skrevet 22. februar 2023 Snok1 skrev (16 minutter siden): Det er jo DETTE som er problemet deres, ikke møtene i miljøet. Enig, det er en meget spesiell reaksjon fra hans side Anonymkode: 51307...616 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #17 Skrevet 22. februar 2023 Snok1 skrev (18 minutter siden): Det er jo DETTE som er problemet deres, ikke møtene i miljøet. Enig her, kommunikasjonen - fra begge side - viser at de ikke er kompatible og da snakker jeg ikke kun om seksuelt. Anonymkode: 31512...bc2 6
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #18 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, jeg opplever det som bekymringsfullt at dere som "mangeårig utøver av bdsm"forventer av en som har ca null erfaring i dette, plutselig skal vite hva som foregår på festene og hvordan dere forholder dere til det? Tror neppe jeg hadde blitt med når dere ikke engang klarer å kommunisere det som noe som er attraktivt å være med på. Ser for meg uattraktive incels som ikke får seg noe på annet vis Anonymkode: 51307...616 Hvis jeg hadde sagt jeg skulle på et årsmøte (ordet som oser kjedelig styrepjatt) og den jeg snakket med umiddelbart sier hun blir kvalm - hvor er det da kommunikasjonssvikten ligger? Ikke kun hos den som skule på årsmøte iallefall.... Trådstarter sier også i sitt hovedinnlegg at hun ikke er interessert i å være med på det som involverer andre, noe jeg regner med hun har kommunisert til daten sin. Ette tre måneder kan det godt hende daten ikke ser seg så forpliktet til hverandre at han skal kutte et nettverk som tydelivis betyr noe for han selv om hun ikke ønsker å involvere andre. Har deltatt på treff på nonna og andre steder over mange år og ikke en eneste gang lekt med mer enn en fast person av gangen og heller ikke hatt noen som så på meg eller hatt interesse av å se på andre. Min første tanke er at trådstarter har uttalt seg negativt/skeptisk om dette tidligere og egentlig ikke klart å sette seg inn i hva det er for noe. Daten har ikke gitt infoen hun trenger og hun har ikke oppsøkt den - ergo har de to en kommunikasjossvikt som ikke handler om seksuelle preferanser men å ikke klare å sette ord på det de egentlig holder på med og i hvor stor grad de skal involvere hverandre. Anonymkode: 31512...bc2 6 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #19 Skrevet 22. februar 2023 Her reagerte han nok på bruken av ordet "kvalm". Det oser av fordømmelse, og hvem ønsker vel en partner som sier at han/hun blir kvalm av deg? Anonymkode: 4a9af...0f0 9 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #20 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Hvis jeg hadde sagt jeg skulle på et årsmøte (ordet som oser kjedelig styrepjatt) og den jeg snakket med umiddelbart sier hun blir kvalm - hvor er det da kommunikasjonssvikten ligger? Ikke kun hos den som skule på årsmøte iallefall.... Trådstarter sier også i sitt hovedinnlegg at hun ikke er interessert i å være med på det som involverer andre, noe jeg regner med hun har kommunisert til daten sin. Ette tre måneder kan det godt hende daten ikke ser seg så forpliktet til hverandre at han skal kutte et nettverk som tydelivis betyr noe for han selv om hun ikke ønsker å involvere andre. Har deltatt på treff på nonna og andre steder over mange år og ikke en eneste gang lekt med mer enn en fast person av gangen og heller ikke hatt noen som så på meg eller hatt interesse av å se på andre. Min første tanke er at trådstarter har uttalt seg negativt/skeptisk om dette tidligere og egentlig ikke klart å sette seg inn i hva det er for noe. Daten har ikke gitt infoen hun trenger og hun har ikke oppsøkt den - ergo har de to en kommunikasjossvikt som ikke handler om seksuelle preferanser men å ikke klare å sette ord på det de egentlig holder på med og i hvor stor grad de skal involvere hverandre. Anonymkode: 31512...bc2 Ja jeg er enig i dette. Jeg skrev ikke umiddelbart at jeg ble kvalm, men stilte først flere spørsmål om dette -helt enkle spørsmål, men han opplevde det som konfronterende. Jeg har vært på to sånne treff før og opplevde det negativt, og derfor er jeg i behov av at han forteller mer om dette enn korte sms om at han gjør det fordi det er sosialt. Jeg tenner veldig på mye i bdsm, men når han ikke involverer/inkluderer meg i livet han har der og menneskene han kjenner der, så synes jeg det ikke er rart at jeg reagerer, da jeg ser på det i bunn og grunn som en arena for å treffe sexpartnere, og snakke om kinks, og jeg liker ikke at det er noe han gjør uten at jeg er med. Så antar jeg har lagt mye mer i relasjonen vår enn han siden han ikke spør om jeg vil bli med. Anonymkode: 51307...616 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå