Gå til innhold

I ferd med å bli utbrent?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har fått så mange rare symptomer nå... Driver og lurer på om jeg burde bestille en legetime. Samtidig er jeg redd for å ikke bli tatt seriøst.

Har helt mistet hukommelsen. Kan bli spurt om noe som skjedde i går, og klarer ikke svare. Har derfor gitt meg selv mer jobb med å føre daglig logg, men du verden så tidkrevende. 

Kan glemme automatiske handlinger. Feks stå i stua mi og ikke huske hvor lysbryteren er. Eller jeg kan sitte på en av doene på jobb og ikke huske hvilken jeg sitter på (ulike rom på ulike steder, som er like innvendig).

Er håpløs å være i hus med hjemme. Kjefter på ungene. Kort lunte. Finner ikke glede i noe. Ofte tung i humøret. 

Klarer ikke å snakke med noen om alt som er vanskelig på jobb, fordi jeg får alt for mange saker som skal løses opp i samtidig uten at andre enn meg ser det fulle bildet. Begynner bare å grine når jeg skal forsvare meg eller prøve å si at nå er det nok. 

Har hatt "anfall" på jobb med skikkelig flimring for øynene. Varte i ca20 min. Aldri hatt noe lignende før. Beskrev det for noen på jobb, og de mente det hørtes ut som migrene med aura uten hodepinen. Men jeg fikk aldri skikkelig hodepine. 

Men har konstant noe hodepine og vond nakke. 

Vært forkjøla siste måneden. Opp og ned med feber som kommer og går. Vondt/murring i halsen som kommer og går. Helt tett i hele topplokket. Kommer bare blod når jeg pusser nesa. Sånn har det vært en en ukes tid. 

Og nå har jeg plutselig for første gang i mitt 35 år gamle liv fått mensen 1,5 uke for tidlig. Og jeg har ikke gått ned i vekt og går ikke på hormonprevensjon. 

Så jeg føler egentlig at på den ene siden blør jeg nå i begge ender på en uvanlig måte, og føler meg sliten og tom. Men på den andre siden er jeg jo ikke syk... og jeg ser ikke akkurat at en sykemelding skulle løse noe heller. Bare gi meg problem på jobb. Det finnes jo ikke kvalifiserte vikarer så det blir bare å gå med dårlig samvittighet for elever og deres foreldre.

Off, nei jeg vet ikke hva jeg skal gjøre med det her. Har vinterferie nå og"sykemeldt" meg selv, så jeg bruker dagene på å sove. Men har ikke blitt bedre. Hva burde jeg gjøre? De fleste symptomene har vart 2-3 måneder.

Anonymkode: 43c83...10d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overgangsalderen?

Skrevet

Utmattelse/me. Jeg har samme symptomer inkludert hjernetåke. Utredes for me nå. 

Anonymkode: d07ed...f9a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...