Gå til innhold

Rare tilfeldigheter du har opplevd

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg opplevde helt plutselig at multireimen på bilen min røk, så jeg stoppa bilen i veikanten for å tilkalle NAF. Plutselig stopper det en for å hjelpe/spør hva som skjer. Det viser seg å være en jeg kjenner fra tidligere i ungdomsårene. Ikke nok med det, men det viser seg at han jobber på verkstedet for den aktuelle biltypen jeg har. I tillegg har han biltypen som sin store hobby, og tilbyr seg derfor å fikse problemet for meg gratis. 

Synes det var en litt artig tilfeldighet. Kanskje ikke så absurd, men likevel ikke helt forventet.

Anonymkode: c759c...ea1

• Hjerte 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Møtte naboen helt uventet på en liten restaurant i utkanten av Berlin. Hendelser som ledet frem til dette møtet var

- Flyet var 2 timer forsinket til Berlin.

- Vi hadde booket et hotell i sentrum, men da vi skulle sjekke inn var det noe feil med bookingen. Hotellet var fullbooket, men vi godtok et annet hotell i samme kjede, utenfor Berlin sentrum.

- På vei til hotellet hadde vi en sjåfør som kjørte feil flere ganger.

- Litt senere på kvelden skulle vi ut og spise. Hadde først sett oss ut et sted, men det var tidlig stengt på grunn av brann på kjøkkenet den dagen.

- Neste restaurant overhørte vi noen på vei ut som klagde voldsomt på maten så vi snudde i døra.

- Tredje restaurant var ok. Det begynte å bli sent, men vi fikk et bord. Restauranten var cirka 1/3 full, og på nabobordet satt... naboen fra bygda vi bor i i Norge.

Anonymkode: 5f6c8...d96

• Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...