Gå til innhold

Han vil ikke fordi jeg har barn

Anbefalte innlegg

Skrevet

Men sier at vi kan ha sex i mellomtiden. Jeg blir så irritert og føler meg brukt 😭

Anonymkode: 2a544...53c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan ikke klandre et menneske for å være ærlig. 

Anonymkode: c849c...fb8

• Liker 24
  • Nyttig 18
Skrevet

Var ikke det et hyggelig tilbud da?

Anonymkode: e8a95...d3b

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Han vil ikke hva, og i mellomtiden mellom hva?

Anonymkode: 696c6...2f9

• Liker 14
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Men sier at vi kan ha sex i mellomtiden. Jeg blir så irritert og føler meg brukt 😭

Der er jo veldig leit hvis hanikke var åpen om at dette var en dealbreaker for ham hele veien. Nå må du bare gjøre det slutt på en verdig måte og gå videre.

Anonymkode: 0b7b6...ea8

• Nyttig 1
Skrevet

Avklarte dere hva dere var ute etter før dere hadde sex?

Anonymkode: 7d1b0...585

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Hæ...?

Anonymkode: 17672...308

• Liker 1
Skrevet

Jeg syntes du bør ta sexen, jeg er frivillig singel og velger heller nyte livet med masse god sex en og slå meg til ro med en kjip gubbe.

Anonymkode: 1aeba...d6c

• Liker 4
Skrevet

Vel, så skriv: "Jeg syns ikke det å være horen din er et videre godt tilbud, så takker pent nei til det🙂. Lykke til videre!"

Anonymkode: 86322...cc6

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Vel, så skriv: "Jeg syns ikke det å være horen din er et videre godt tilbud, så takker pent nei til det🙂. Lykke til videre!"

Er man hore fordi man har sex?

• Liker 28
  • Nyttig 2
Skrevet

Ser ingen grunn til hvorfor du skal bli irritert pga dette. Når du har barn er det en dealbreaker for mange det er du vel klar over. Han er ærlig på hva ham kan gi deg, enten tar du imot eller så takker du nei. Slutt å sett deg i offerrollen her. 

Anonymkode: e345d...e3d

• Liker 26
  • Nyttig 3
Skrevet

Om han er eit bra ligg så forsett med den ordninga. Win win det vel?

Fungerer det ikkje for deg så avbryt.

Anonymkode: 1ecb0...68a

• Liker 3
Skrevet

Hvordan er du brukt?

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet

Er vel bare for deg å takke nei ? Eller ?

Anonymkode: a4660...144

• Liker 3
  • Nyttig 1
Skrevet

Han bruker deg ikke når han er helt ærlig om sine intensjonener. Hadde han latet som han ville noe mer, så hadde han brukt deg. Her har du møtt en som IKKE vil bruke deg, og derfor er ærlig om hva han ønsker, og ikke ønsker 

• Liker 16
  • Nyttig 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Hvorfor ikke tvinge han? 

Fra spøk til alvor, det er noe du må akseptere. Fult forståelig og legitimt å ikke ønske å bli bonusfar pluss bli tvunget inn i mannefella. 

Anonymkode: e0013...60e

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Med mindre han betaler henne faste beløp hver gang de har hatt sex så er hun ingen hore. 

• Liker 8
Skrevet
Arild37 skrev (2 minutter siden):

Han bruker deg ikke når han er helt ærlig om sine intensjonener. Hadde han latet som han ville noe mer, så hadde han brukt deg. Her har du møtt en som IKKE vil bruke deg, og derfor er ærlig om hva han ønsker, og ikke ønsker 

TS må svare på om han har vært ærlig angående dette da. Dersom de har datet i månedsvis og han slipper bomben først nå, så forstår jeg at hun er skuffet og såret.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Er man hore fordi man har sex?

Det er sant. Det var tankeløst av meg. Det er dårligere butikk å ligge med menn som ikke ønsker forpliktelser, gratis, enn å ta betalt for det. 

Horer er vesentlig smartere enn kvinner som takker ja til seksuelle relasjoner når de egentlig ønsker forhold. 

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Når du har et problem med dette så er du i din fulle rett til å la han seile sin egen sjø.

Og TS, det er en haug med menn som ikke har et problem med at du ikke har barn. Hvis du ikke har lyst til å kaste bort tida di på han der så ser jeg ikke problemet.

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...