Gå til innhold

Menn, kutter dere ut damer dere ikke har interesse av?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om en dame tar jevnlig kontakt med deg, men du ikke er interessert. Svarer du av ren høflighet da, eller ville du kuttet kontakten etter en stund? 

Anonymkode: 16ecd...b61

Videoannonse
Annonse
Gjest Lykkedykker
Skrevet

Jeg er en veldig høflig autistmann, så ville nok svart, ettersom jeg ikke har peiling på når noen er interessert i meg. Da må de i så fall si det rett ut at de er det. Det har skjedd noen ganger, og blir like stum hver gang. 

Skrevet

Så lenge de er tilgjengelige for sex holder jeg kontakten.

Anonymkode: 6ae5e...676

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Så lenge de er tilgjengelige for sex holder jeg kontakten.

Anonymkode: 6ae5e...676

Tror mange menn tenker slik. Og dette er VIKTIG informasjon til kvinner som ønsker noe mer enn å være et gratis ligg når det passer for mannen. Når trenger ikke en mann lenger å kjøpe sex, han kan bare vise litt oppmerksomhet til noen damer så er det alltid en som går i fellen og tror han vil noe mer. 

• Nyttig 1
Skrevet
ESFP skrev (2 minutter siden):

Tror mange menn tenker slik. Og dette er VIKTIG informasjon til kvinner som ønsker noe mer enn å være et gratis ligg når det passer for mannen. Når trenger ikke en mann lenger å kjøpe sex, han kan bare vise litt oppmerksomhet til noen damer så er det alltid en som går i fellen og tror han vil noe mer. 

De blir hektet etterhvert, og da har jeg dem 😉

Anonymkode: 7fa38...027

Skrevet

Hadde aldri i verden kuttet henne ut. Holdt henne på gress i tilfellet det blir interessant senere.

Anonymkode: e72b2...d1b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hadde aldri i verden kuttet henne ut. Holdt henne på gress i tilfellet det blir interessant senere.

Men hvorfor skal det bli interessant senere når det ikke er det nå? 

Anonymkode: f3c32...b89

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvordan da interessant? Sex eller forhold?

Skrevet

Veldig mange som ikke kutter en ut, men det er cirka like mange av de som ikke holder jernet varmt heller. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Om en dame tar jevnlig kontakt med deg, men du ikke er interessert. Svarer du av ren høflighet da, eller ville du kuttet kontakten etter en stund? 

Anonymkode: 16ecd...b61

Svarer av ren høflighet i starten, deretter fases hun sakte men sikkert ut av livet ved å bruke lengre tid på å svare deretter ikek svare på alle meldinger.. Min erfaring er da at relasjonen dør ut uten alt det dramaet. 

Anonymkode: e31d7...067

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (14 minutter siden):

De blir hektet etterhvert, og da har jeg dem 😉

Fryktelig egoistisk tankegang. Men du om det. Og karma is a bitch. Jeg kunne aldri ha gjort noe sånt til en mann jeg visste hadde følelser for meg som jeg ikke følte noe for. Da hadde jeg sagt i fra. Og aldri tatt kontakt for å dra fordeler kun til meg selv.  Har opplevd en slik mann og fy faan for en drittsekk. Men du verden som karma har slått til der i gården. Heldigvis må jeg si. De fortjener det. 

Anonymkode: 13e74...196

Skrevet
AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Svarer av ren høflighet i starten, deretter fases hun sakte men sikkert ut av livet ved å bruke lengre tid på å svare deretter ikek svare på alle meldinger.. Min erfaring er da at relasjonen dør ut uten alt det dramaet. 

Anonymkode: e31d7...067

problemet er mannfolk som fader opp for så å ta kontakt igjen som ingenting har skjedd når de ikke er interessert. Det er noe desperat over det der. 

Anonymkode: 13e74...196

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...