AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #1 Del Skrevet 21. februar 2023 Siste del av influensa og jeg har så sinnsykt mye slim i halsen og snørr i de øvre luftveiene. Jeg snyter meg hele tiden men det kommer nesten ingenting opp. Jeg skjønner at det går over etterhvert men det er så kjedelig mens det pågår. Noen som har tips og kjerringråd? Anonymkode: 89fb5...8d6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #2 Del Skrevet 21. februar 2023 Bronkyl forte. Puste inn over varmt saltvann (dampbad liksom, dekk til hodet med et håndkle så dampen holder seg der du har ansiktet). Drikke mye så slimet blir mer tyntflytende. Anonymkode: 6fe31...041 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Abendstern Skrevet 21. februar 2023 #3 Del Skrevet 21. februar 2023 Tabasco på alt du spiser Blå fishermans friend. Kan medføre løs mage. Blåbærsyltetøy. Mot løs mage. Brusetabeletter mot slim i halsen Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #4 Del Skrevet 21. februar 2023 Unngå melkeprodukter Jeg liker å drikke ingefær-te o.l Anonymkode: 5ac4b...784 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #5 Del Skrevet 21. februar 2023 Acetylcystein brusetablett og rhinox i nesa. Skyll gjerne nesa med physiomer før du bruker rhinox for best effekt. Anonymkode: 83fa7...8fb Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #6 Del Skrevet 21. februar 2023 Synge, snakke, det mobiliserer slimet Anonymkode: f7393...813 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #7 Del Skrevet 22. februar 2023 Gikk på apoteket og fikk tips til slimløsende middel. Vet ikke effekt ennå men er nesten uten stemme enn så lenge. AnonymBruker skrev (11 timer siden): Synge, snakke, det mobiliserer slimet Anonymkode: f7393...813 Sikkert greit om det infeksjonen ikke har satt seg i stemmebåndet også. Anonymkode: 8055e...0bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå