Gå til innhold

den nye Bh moten. Hva foretrekker egentlig menn?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

fler og fler slike BHer er hipt på markedet om dagen. 

My destiny spile-BH. Modellen er 180 cm og har på seg str. S.

Heaven truse i blonder. Modellen er 168 cm og har på seg str. S.

eller er den vanlige Bhen finest? som den nederste?  åssen type bh bruker dere andre damer? 

Hannako Padded Underwired Bra

Anonymkode: 132c8...571

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 minutter siden):

Er det ikke ingen BH som er moten? Free the nipple?

Anonymkode: 424c6...3da

ja veldig mange går uten har jeg sett. selv bruker jeg BH. 

Anonymkode: 132c8...571

Lenke til kommentar
Del på andre sider

#freethenipple meg her og der.. Jeg liker bh'er som har en bra passform, som støtter og som gjør at PMS vonde og øme pupper holdes på plass. Nå var bilde nr 1 og 2 litt dårlig men jeg tror jeg skjønner hvor du vil og slike type bh kan gå an i korte tidsrom der antrekket enten krever det eller når jeg ikke skal noe spesielt og ikke har pms pupper men  jeg føler meg ikke vel i slike en hel dag og foretrekker nr 3 når jeg skal ut da jeg ikke føler meg vel med dette "feee the nipple" opplegget. Men det er nå bare meg da:sjenert:

• Liker 3
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Menn foretrekker at selve puppene er perky og faste. Om de er det er ikke BH’en så nøye. Om de ikke er det kan sjelden noe slags BH redde deg. 

Anonymkode: ac117...a2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg bruker nesten aldri bh, har heller en stram topp.

Når jeg først har på meg bh, så er det spileløse slik som de øverste 😊

Anonymkode: 862e8...26d

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har aldri vurdert å spørre mannen om hva slags bh han liker. Når det gjelder bh er det kun min komfort som teller. Har store bryst, så det er viktigere at den er god og riktig for meg, enn at den ser fin ut. Han kan kanskje få uttale seg om farge, men ellers har han ingenting han skulle sagt.

Anonymkode: 0f861...bd2

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann har jeg aldri tenkt over BH-mote. Viste ikke at det var en greie engang. 

Hva er det neste. Mote på julegavepapir? Pakk gaven pent inn og fokuser heller på å gi mannen tid til å "leke" med gaven fremfor å fokuser så mye på innpakningspapiret.  ;)

Om gavepapiret er så viktig, spør heller hva mannen liker.

Anonymkode: 8e567...87d

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Selv synes jeg spilebh er mye mer komfortabelt og sitter mer naturlig på meg. Har små bryster. Bruker enten sånne eller ingen Bh, uavhengig av mote. Ingen mann som har klagd over det, for å si det sånn. 

Anonymkode: 1abf3...947

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper de definitivt liker den nye BH-moten, fordi nipplene i større grad synes gjennom blusen enn når man har BH med polstring 😁

Anonymkode: 01019...463

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker said:

Tipper de definitivt liker den nye BH-moten, fordi nipplene i større grad synes gjennom blusen enn når man har BH med polstring 😁

Det heter brystvorte på norsk, og de sees vel bedre om BH-en ikke har polstring, naturlig nok. 

Anonymkode: 84b68...66f

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (43 minutter siden):

Menn foretrekker at selve puppene er perky og faste. Om de er det er ikke BH’en så nøye. Om de ikke er det kan sjelden noe slags BH redde deg. 

Hva gjør pupper perky? 

Seriøst 😲

Anonymkode: 6d801...cdf

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper menn foretrekker en kompresjons-t-skjorte framfor å trekke i BH, for å holde orden på beer-boobsa sine.

• Liker 7
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, alle menn er jo like ikke sant ?    Er så lei disse trådene om hva menn og damer liker,

Anonymkode: 48991...8a1

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det siste som hadde påvirket mitt BH-vag er menn sin mening..

Det er tross alt jeg skal gå rundt med den. 

Anonymkode: 3fd05...329

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Anonymus Notarius

Min oppfatning er at det er BH uten spiler som er "in" for tida. Det er behagelig, men sjelden pent. Har man store pupper, ser de store og flate ut - de flyter liksom utover hele brystet som én diger pupp, har man små, ser det ut som om man ikke har pupper i det hele tatt. Spiler gjør veldig mye for hvordan brystformen ser ut. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
26 minutter siden, Anonymus Notarius said:

Min oppfatning er at det er BH uten spiler som er "in" for tida. Det er behagelig, men sjelden pent. Har man store pupper, ser de store og flate ut - de flyter liksom utover hele brystet som én diger pupp, har man små, ser det ut som om man ikke har pupper i det hele tatt. Spiler gjør veldig mye for hvordan brystformen ser ut. 

Ser den, men ikke glem overraskelsesmomentet.

Datet en dame med nydelige pupper, som bare brukte spileløse BH-er. Fikk meg en veldig hyggelig overraskelse første gang hun tok den av, for å si det sånn.

Anonymkode: 84b68...66f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som mann liker jeg å se på kvinner med sexy antrekk og bruke fantasien om hva som skjuler seg under. Liker slike sexy bh er også, så lenge jeg klarer å løsne den er jeg fornøyd..... Vi menn er kanskje ikke de som oppdager at bh mote endrer seg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (12 timer siden):

Ikke bland nippler med brystvorter, det er to vidt forskjellige ting. 

Anonymkode: 4b6be...b1e

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Etter to barn går jeg med den BH-en som passer best og får meg til å føle meg bra. Med de øverste der så henger puppene alle veier 

Anonymkode: 2a065...a96

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...