AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #1 Del Skrevet 21. februar 2023 fler og fler slike BHer er hipt på markedet om dagen. eller er den vanlige Bhen finest? som den nederste? åssen type bh bruker dere andre damer? Anonymkode: 132c8...571 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #2 Del Skrevet 21. februar 2023 Er det ikke ingen BH som er moten? Free the nipple? Anonymkode: 424c6...3da Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #3 Del Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (10 minutter siden): Er det ikke ingen BH som er moten? Free the nipple? Anonymkode: 424c6...3da ja veldig mange går uten har jeg sett. selv bruker jeg BH. Anonymkode: 132c8...571 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
skreppamedleppa Skrevet 21. februar 2023 #4 Del Skrevet 21. februar 2023 #freethenipple meg her og der.. Jeg liker bh'er som har en bra passform, som støtter og som gjør at PMS vonde og øme pupper holdes på plass. Nå var bilde nr 1 og 2 litt dårlig men jeg tror jeg skjønner hvor du vil og slike type bh kan gå an i korte tidsrom der antrekket enten krever det eller når jeg ikke skal noe spesielt og ikke har pms pupper men jeg føler meg ikke vel i slike en hel dag og foretrekker nr 3 når jeg skal ut da jeg ikke føler meg vel med dette "feee the nipple" opplegget. Men det er nå bare meg da 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #5 Del Skrevet 21. februar 2023 Menn foretrekker at selve puppene er perky og faste. Om de er det er ikke BH’en så nøye. Om de ikke er det kan sjelden noe slags BH redde deg. Anonymkode: ac117...a2b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #6 Del Skrevet 21. februar 2023 Jeg bruker nesten aldri bh, har heller en stram topp. Når jeg først har på meg bh, så er det spileløse slik som de øverste 😊 Anonymkode: 862e8...26d 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #7 Del Skrevet 21. februar 2023 Jeg har aldri vurdert å spørre mannen om hva slags bh han liker. Når det gjelder bh er det kun min komfort som teller. Har store bryst, så det er viktigere at den er god og riktig for meg, enn at den ser fin ut. Han kan kanskje få uttale seg om farge, men ellers har han ingenting han skulle sagt. Anonymkode: 0f861...bd2 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #8 Del Skrevet 21. februar 2023 Som mann har jeg aldri tenkt over BH-mote. Viste ikke at det var en greie engang. Hva er det neste. Mote på julegavepapir? Pakk gaven pent inn og fokuser heller på å gi mannen tid til å "leke" med gaven fremfor å fokuser så mye på innpakningspapiret. Om gavepapiret er så viktig, spør heller hva mannen liker. Anonymkode: 8e567...87d 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #9 Del Skrevet 21. februar 2023 Selv synes jeg spilebh er mye mer komfortabelt og sitter mer naturlig på meg. Har små bryster. Bruker enten sånne eller ingen Bh, uavhengig av mote. Ingen mann som har klagd over det, for å si det sånn. Anonymkode: 1abf3...947 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #10 Del Skrevet 21. februar 2023 Tipper de definitivt liker den nye BH-moten, fordi nipplene i større grad synes gjennom blusen enn når man har BH med polstring 😁 Anonymkode: 01019...463 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #11 Del Skrevet 21. februar 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Tipper de definitivt liker den nye BH-moten, fordi nipplene i større grad synes gjennom blusen enn når man har BH med polstring 😁 Anonymkode: 01019...463 Det heter brystvorte på norsk, og de sees vel bedre om BH-en ikke har polstring, naturlig nok. Anonymkode: 84b68...66f 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #12 Del Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (43 minutter siden): Menn foretrekker at selve puppene er perky og faste. Om de er det er ikke BH’en så nøye. Om de ikke er det kan sjelden noe slags BH redde deg. Anonymkode: ac117...a2b Hva gjør pupper perky? Seriøst 😲 Anonymkode: 6d801...cdf 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Andro Skrevet 21. februar 2023 #13 Del Skrevet 21. februar 2023 Tipper menn foretrekker en kompresjons-t-skjorte framfor å trekke i BH, for å holde orden på beer-boobsa sine. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #14 Del Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Menn foretrekker at selve puppene er perky og faste. Om de er det er ikke BH’en så nøye. Om de ikke er det kan sjelden noe slags BH redde deg. Anonymkode: ac117...a2b Ja, alle menn er jo like ikke sant ? Er så lei disse trådene om hva menn og damer liker, Anonymkode: 48991...8a1 9 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #15 Del Skrevet 21. februar 2023 Det siste som hadde påvirket mitt BH-vag er menn sin mening.. Det er tross alt jeg skal gå rundt med den. Anonymkode: 3fd05...329 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Anonymus Notarius Skrevet 21. februar 2023 #16 Del Skrevet 21. februar 2023 Min oppfatning er at det er BH uten spiler som er "in" for tida. Det er behagelig, men sjelden pent. Har man store pupper, ser de store og flate ut - de flyter liksom utover hele brystet som én diger pupp, har man små, ser det ut som om man ikke har pupper i det hele tatt. Spiler gjør veldig mye for hvordan brystformen ser ut. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #17 Del Skrevet 21. februar 2023 26 minutter siden, Anonymus Notarius said: Min oppfatning er at det er BH uten spiler som er "in" for tida. Det er behagelig, men sjelden pent. Har man store pupper, ser de store og flate ut - de flyter liksom utover hele brystet som én diger pupp, har man små, ser det ut som om man ikke har pupper i det hele tatt. Spiler gjør veldig mye for hvordan brystformen ser ut. Ser den, men ikke glem overraskelsesmomentet. Datet en dame med nydelige pupper, som bare brukte spileløse BH-er. Fikk meg en veldig hyggelig overraskelse første gang hun tok den av, for å si det sånn. Anonymkode: 84b68...66f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mann1977 Skrevet 22. februar 2023 #18 Del Skrevet 22. februar 2023 Som mann liker jeg å se på kvinner med sexy antrekk og bruke fantasien om hva som skjuler seg under. Liker slike sexy bh er også, så lenge jeg klarer å løsne den er jeg fornøyd..... Vi menn er kanskje ikke de som oppdager at bh mote endrer seg.... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #19 Del Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (12 timer siden): Tipper de definitivt liker den nye BH-moten, fordi nipplene i større grad synes gjennom blusen enn når man har BH med polstring 😁 Anonymkode: 01019...463 Ikke bland nippler med brystvorter, det er to vidt forskjellige ting. Anonymkode: 4b6be...b1e 3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #20 Del Skrevet 22. februar 2023 Etter to barn går jeg med den BH-en som passer best og får meg til å føle meg bra. Med de øverste der så henger puppene alle veier Anonymkode: 2a065...a96 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå