AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #1 Skrevet 21. februar 2023 Noen som har gode historier om sex (med andre enn seg selv) mens de har vært i Forsvaret? Mange som tenner på en uniform, men for meg som var kokk, så merket jeg ikke så mye av det. Men jeg ferska 2 i potetkjelleren som eksperimenterte med gulrot i rumpa. Anonymkode: 546fa...d7f
Rosa Dartle Skrevet 21. februar 2023 #3 Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen som har gode historier om sex (med andre enn seg selv) mens de har vært i Forsvaret? Mange som tenner på en uniform, men for meg som var kokk, så merket jeg ikke så mye av det. Men jeg ferska 2 i potetkjelleren som eksperimenterte med gulrot i rumpa. Anonymkode: 546fa...d7f Dette tror jeg ingenting på. Har selv vært flere år i Forsvaret, aldri sett noe som helst (heldigvis). 3 3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #5 Skrevet 22. februar 2023 8 hours ago, Rosa Dartle said: Dette tror jeg ingenting på. Har selv vært flere år i Forsvaret, aldri sett noe som helst (heldigvis). Vet ikke om jeg tror på historien til trådstarter jeg heller. Men den er ikke helt utenkelig. Under førstegangstjenesten har man ikke eget rom, men sover på rom med mange andre. De som har sex gjør det derfor som regel på andre steder enn soverommet. Så ikke fjernt at de hadde sex i en potetkjeller. Og det er heller ikke fjernt at folk finner kreative ting de kan brike som erstatning for dildo. Anonymkode: a8259...540 2 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #6 Skrevet 22. februar 2023 23 minutter siden, AnonymBruker said: Vet ikke om jeg tror på historien til trådstarter jeg heller. Men den er ikke helt utenkelig. Under førstegangstjenesten har man ikke eget rom, men sover på rom med mange andre. De som har sex gjør det derfor som regel på andre steder enn soverommet. Så ikke fjernt at de hadde sex i en potetkjeller. Og det er heller ikke fjernt at folk finner kreative ting de kan brike bruke som erstatning for dildo. Anonymkode: a8259...540 Rettet Anonymkode: a8259...540
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #7 Skrevet 22. februar 2023 Det er jo helt vanlig ungdom som er i Forsvaret, så samme kåtskapen som man finner utenfor gjerdene finner man også innenfor. Anonymkode: 546fa...d7f 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #8 Skrevet 22. februar 2023 Rosa Dartle skrev (12 timer siden): Dette tror jeg ingenting på. Har selv vært flere år i Forsvaret, aldri sett noe som helst (heldigvis). Hvordan var det å være blind og være i forsvaret? Anonymkode: b2c09...601 1 1 3
Rosa Dartle Skrevet 22. februar 2023 #9 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (29 minutter siden): Hvordan var det å være blind og være i forsvaret? Anonymkode: b2c09...601 Potetkjeller- eksperimentering- gulrot- rumpa.. I samme setting. Nei, det blir bare for sært. Sett i lys av de siste dagers nyheter har nok jeg vært utrolig heldig. Ja, det var mye kåtskap, men kun samtykkende sex. Og folk respekterte reglene i stor grad. Jeg vet om noen som hadde sex, men det ble gjort i skjul, de var vel livredde for refs. Eller at de dro og så på strippeshow eller fant seg noen på utesteder i helgen. Litt groviser og noen som flashet pikken for oppmerksomhet, men så aldri noen i full akt. Selv synes jeg det meste var ganske turnoff. Hjalp ikke at folk var i uniform når de hadde mugne sokker og fett hår og sotete hud etter fyringsvakt. 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #10 Skrevet 22. februar 2023 Jeg lå i skje og tørrjukka med ei ved 12-mannsteltet. Satt utenfor teltet og hadde fyringsvakt mens de andre lå inne. Turte ikke å gå "all in" men jeg kom for å si det sånn. Min første sexopplevelse varte i kanskje 20 sekunder 😊 En av befalet ble gravid med en rekrutt. De er så vidt meg bekjent gift den dag i dag. Dette er rundt 25 år siden når det ennå var litt nytt med damer i forsvaret. Skjedde mye rart. Var selvsagt også mange vandrehistorier, f.eks at man fikk strafferabatt om man var flere som ble tatt i runking samtidig. Apropos runking. Man kjenner en svak vibrasjon i senga når den i overkøya tar seg en stille Anders 😄 Anonymkode: fc94d...187
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #11 Skrevet 22. februar 2023 Var ikke mange jenter i forsvaret når jeg var der. Det var vel et par stk. Men de holdt seg langt unna affærer med sine medsoldater. Så ingen kunne beskylde de for å være feltmadrasser. Anonymkode: 19d9d...21c
Ingv38 Skrevet 22. februar 2023 #12 Skrevet 22. februar 2023 Jeg kunne godt tenkt meg å vært gjest innenfor portene på en militærleir i mine yngre år😳
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #13 Skrevet 22. februar 2023 Overkokken var lagfører (korporal) for menige kokker. Overkokken hadde enerom, og her var det en gentlemans agreement at befalet aldri sjekket dette rommet. Her var det sivile jenter som kunne bo på kasserna hele helga. Da skjedde det mye... Anonymkode: 546fa...d7f
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #14 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Overkokken var lagfører (korporal) for menige kokker. Overkokken hadde enerom, og her var det en gentlemans agreement at befalet aldri sjekket dette rommet. Her var det sivile jenter som kunne bo på kasserna hele helga. Da skjedde det mye... Anonymkode: 546fa...d7f Hva med Underkokken? Anonymkode: f0517...ded
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #15 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Hva med Underkokken? Anonymkode: f0517...ded Han lå vel under overkokken...👀 Anonymkode: f590c...b8b 1
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #16 Skrevet 22. februar 2023 Skoleferie Anonymkode: 1f02b...3c2 3
Macro Skrevet 22. februar 2023 #17 Skrevet 22. februar 2023 Du skal ikke være mange ukene i Forsvaret før det siste du forbinder unform med er "hot". 2
Flintis Skrevet 22. februar 2023 #18 Skrevet 22. februar 2023 Tja sex og sex det involverte ingen damer, men. På et rom hadde de fått tak i en oppblåsbar barbara som de leide ut ferdig smurt og med kondom. Dette var en suksess men den ble tilslutt lekk og reparert med en sykkelbot. Det ble aldri det samme....
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #19 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Han lå vel under overkokken...👀 Anonymkode: f590c...b8b Laget de sandwich? Anonymkode: f0517...ded
Flintis Skrevet 22. februar 2023 #20 Skrevet 22. februar 2023 Rosa Dartle skrev (15 timer siden): Potetkjeller- eksperimentering- gulrot- rumpa.. I samme setting. Nei, det blir bare for sært. Sett i lys av de siste dagers nyheter har nok jeg vært utrolig heldig. Ja, det var mye kåtskap, men kun samtykkende sex. Og folk respekterte reglene i stor grad. Jeg vet om noen som hadde sex, men det ble gjort i skjul, de var vel livredde for refs. Eller at de dro og så på strippeshow eller fant seg noen på utesteder i helgen. Litt groviser og noen som flashet pikken for oppmerksomhet, men så aldri noen i full akt. Selv synes jeg det meste var ganske turnoff. Hjalp ikke at folk var i uniform når de hadde mugne sokker og fett hår og sotete hud etter fyringsvakt. Nå må jeg spørre, er det rom for damer og herrer eller er det samkjønnet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå