Gå til innhold

Planlegger dere alltid analsex?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det slik at dere alltid planlegger analsex, og sørget for å ha skylt tarmen på forhånd? Eller tar dere det bare som det kommer og kjører på? Har dere utstyr for å skylle tarmen?

Hos oss skjer det tilfeldig, og vi lar det stå til. Har aldri vært noe plaget med avføring, men er alltid nøye med å ikke gå fra 2 til 1.

Anonymkode: d6f8c...38b

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Er det slik at dere alltid planlegger analsex, og sørget for å ha skylt tarmen på forhånd? Eller tar dere det bare som det kommer og kjører på? Har dere utstyr for å skylle tarmen?

Hos oss skjer det tilfeldig, og vi lar det stå til. Har aldri vært noe plaget med avføring, men er alltid nøye med å ikke gå fra 2 til 1.

Anonymkode: d6f8c...38b

Nå er ikke jeg interessert i å ta noe oppi endetarmen, men om mannen vil ha dildo i rattataen eller få prostatamassasje så vasker han og skyller seg nøye.

Anonymkode: 56ed3...13b

• Liker 1
Skrevet

Har aldri analsex uten planlegging. Og hadde aldri hatt analsex med noen som bare prøvde på det plutselig under sex. 

Anonymkode: 37b3f...0d4

• Liker 2
Skrevet

Her mottar begge analsex (heterofilt par) og har aldri planlagt analsex eller skylt tarmen. Sørger for at man er vasket godt etter sist dobesøk bare, noe som ikke er et problem her da vi har bidé på toalettet. Har heller ikke problem med avføring. Nok glidemiddel bidrar til å forhindre at det fester seg noe. 

• Liker 1
Skrevet

Nei. Det er som regel noe som skjer i øyeblikket. Av og til sier jeg til henne på forhånd at rævva hennes skal få kjørt seg i dag, men tror ikke hun gjør noen forberedelser for det om. Av og til blir det litt gris, men jeg digger uansett litt gris, og hun vet det, så det er ikke flaut for henne de gangene det skjer.

Anonymkode: 27f27...718

• Liker 2
Gjest Warrior
Skrevet

Alltid planlegging før analsex, og dusjing først (begynne med vaginal eller oral sex i dusjen😜). Man kjører ikke på med analsex uten at det er greit for begge og avtalt på forhånd tenker alltid jeg.
Blir ikke analsex med tilfeldig ons heller. Med ons er det kun vaginal sex og oralsex. Tar ikke sjansen på analsex eller anal lek før vi blir bedre kjent. Hverken få eller gi. Ja jeg er sikkert rar.

Skrevet

Skjønner ikke hvordan man skyller tarmen??  🤨 det er jo helt umulig med et dusjhode? Åpeningen er jo såpass trang at det ikke går an å spyle inn utenifra. Og blir det ikke mer gris av det i forhold at det blir liggende litt vann i tarmen etterpå? 😅 hjelper jo uansett ikke å skylle flere timer før analsex vil jeg tro🙈 jeg har hatt analsex ganske mange ganger, men heldigvis ikke opplevd noe særlig gris. 

Anonymkode: ebe25...fb2

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skjønner ikke hvordan man skyller tarmen??  🤨 det er jo helt umulig med et dusjhode? Åpeningen er jo såpass trang at det ikke går an å spyle inn utenifra. Og blir det ikke mer gris av det i forhold at det blir liggende litt vann i tarmen etterpå? 😅 hjelper jo uansett ikke å skylle flere timer før analsex vil jeg tro🙈 jeg har hatt analsex ganske mange ganger, men heldigvis ikke opplevd noe særlig gris. 

Jeg har prøvd analskyll en gang, NEVER again 🫠🫠🫠

Anonymkode: 0b771...9a1

• Liker 1
Skrevet

Kan vel kanskje ikke kalles planlegging, når det er en fast rutine, men hun skyller seg alltid før stengetid, for det er som regel alltid noe analsex, enten det er finger, dildo, tunge eller kuk

Anonymkode: 0602f...d34

Skrevet

Planlegger ikke, men unngår diverse matvarer hvis jeg tror det kan skje

Skrevet

Aldri planlagt, hatt både med fast partner og ons.

Anonymkode: 93ad4...eee

Skrevet

Nei, han tåler om det blir litt gris. Men gjør det jo ikke om jeg føler at jeg må på do.

Anonymkode: 299c8...eb0

Skrevet

Vi planlegger det 9 av 10 ganger. Spontant spør vi jo om det er greit, som regel går det fint, og vi tåler "søl" selv om vi foretrekker å slippe. Heterofile, begge gir og får.

Anonymkode: a9743...674

• Liker 1
Skrevet

Tråden er ryddet for tulleinnlegg. Elaine Marley, mod.

Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.2.2023 den 19.06):

Skjønner ikke hvordan man skyller tarmen??  

Har en liten "ballong" laget for formålet. Klemmer inn litt vann med den (ikke mye av gangen!) og setter meg på toalettet, enkelt og greit. Og tarmen lekker ikke vann etterpå, den er ganske god på å tømme seg selv 😊

Anonymkode: 7fd17...64f

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.2.2023 den 19.09):

Jeg har prøvd analskyll en gang, NEVER again 🫠🫠🫠

Anonymkode: 0b771...9a1

Er ikke nødvendig heller. Her skjer det spontant. Sier jeg nei underveis, respekterer han det, og fortsetter i fitta. 

Anonymkode: 47739...bb5

Skrevet

Nei det planlegges ikke alltid. Og uhell har skjedd.

Kroppen min spenner seg om man planlegger for nøye, altså "skal vi ha analsex etterpå" er som å be at jeg får diaré. 

Anonymkode: 08dc2...a10

• Hjerte 1
Skrevet
On 2/21/2023 at 8:43 PM, svartkatt said:

Planlegger ikke, men unngår diverse matvarer hvis jeg tror det kan skje

Etter tacomiddagen for eksempel? Du har vel hørt historien om mannen som fikk mais på kuken? 😁

Anonymkode: 1aece...d7d

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Er ikke nødvendig heller. Her skjer det spontant. Sier jeg nei underveis, respekterer han det, og fortsetter i fitta. 

Anonymkode: 47739...bb5

Uten å vaske den? Altså ass to pussy? ;) 

Anonymkode: 93fe8...cb7

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Etter tacomiddagen for eksempel? Du har vel hørt historien om mannen som fikk mais på kuken? 😁

Anonymkode: 1aece...d7d

Har ikke hørt om det. Takk for at du fortalte meg det. 

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...