Gå til innhold

The Good Fight

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Noen som følger med på denne serien? Hva synes dere om den? Jeg synes de første sesongene var bra men nå er det blitt så rar og surrealistisk

Anonymkode: a1b3e...828

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg har ikke sett den siste sesongen. Synes den er morsom innimellom, men de er ofte relativt surrealistiske, ja. Helt annerledes enn The Good Wife (som jeg elsket). 

Anonymkode: 6d0aa...74e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 21.2.2023 den 18.29):

Noen som følger med på denne serien? Hva synes dere om den? Jeg synes de første sesongene var bra men nå er det blitt så rar og surrealistisk

Ja jeg følger med på den. Venter på ny sesong.m

Serien er en spin-off av The Good Wife, og The Good Fight går dypere inn i den politiske situasjonen i USA. Mye av det som skjer og som blir skildret, er reelle - noe er nok på ytterpunktet, men det er godt fortalt fra et land i en dyp politisk krise. 

Anonymkode: 9a0e2...49e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (19 minutter siden):

Jeg har ikke sett den siste sesongen. Synes den er morsom innimellom, men de er ofte relativt surrealistiske, ja. Helt annerledes enn The Good Wife (som jeg elsket). 

Anonymkode: 6d0aa...74e

Jeg likte også The Good Wife best, var noe med det å bli med inn i rettsalen og følge "opplegget". 

The Good Fight handler ikke om det samme, serien går dypere inn i den politiske situasjonen i USA.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Følte at The Good Fight rett og slett ble veldig urealistisk og full av stereotyper sammenlignet med The Good Wife, så sluttet å se på den etter noen få episoder. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Ja jeg følger med på den. Venter på ny sesong.m

Serien er en spin-off av The Good Wife, og The Good Fight går dypere inn i den politiske situasjonen i USA. Mye av det som skjer og som blir skildret, er reelle - noe er nok på ytterpunktet, men det er godt fortalt fra et land i en dyp politisk krise. 

Ligger på HBO 

Veggdyret skrev (42 minutter siden):

Følte at The Good Fight rett og slett ble veldig urealistisk og full av stereotyper sammenlignet med The Good Wife, så sluttet å se på den etter noen få episoder. 

Som når Diane gikk til et alternativt univers hvor trump tapte og meeto ikke fantes 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 7 måneder senere...

Hat startet på nytt igjen nå nettopp, synes det var rart hvordan Maia bare plutselig forlot serien etter 3 sesonger, hun var jo seriens Alicia og vi skulle liksom følge henne igjennom serien. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger Adrian Boseman, en klar favoritt i denne serien 😄

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Good seriene har hatt noen ufyselige skurker men Mike Krestiva må være en av de verste, om ikke den verste. Hele fyren er utrivelig og ekkel 😣

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg digger Christine Baranski, så jeg liker the good fight godt! Ja, den blir litt rar innimellom, men jeg liker den likevel

Anonymkode: 85d9f...1a6

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg digger Christine Baranski, så jeg liker the good fight godt! Ja, den blir litt rar innimellom, men jeg liker den likevel

Anonymkode: 85d9f...1a6

Elsker latteren hennes 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvem synes dere er mest hot i Good Fight?:D

Jeg synes Marissa 😁

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Digger Diane og Liz sammen, de har så god kjemi 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Jeg synes det var skikkelig dritt at Adrian forlot serien, serien er ikke det samme uten han 😕  og i tillegg uten Maia og Luca så ble der nesten som en ny spin-off

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Andre her som ble skikkelig sjokkert når Adrian ble skutt? Jeg ble, jeg så det ikke komme o:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...