AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #1 Del Skrevet 21. februar 2023 Er 36 og har ikke barn fra tidligere. Det ser ut til at jeg har syklus på 26 dager regnet de siste mnd. Da regner jeg fra og med første mensdag, til og med neste første dag av mensen. Kalkulator på nett sier EL var 04.02.23. Han kom inni meg 3., 4. og 5. februar. Nå har jeg hatt mensliknende smerter i magen siden 16., februar, og mensen skulle kommet 19. I dag sier kalenderen 21. Men til test i dag morges som var negativ. Tok en nå på ettermiddagen også, som også var negativ (den gamle var litt gammel, men ikke gått ut på dato). Altså, jeg er vel bare forsinket. Men aldri hatt menssmerter så lenge før, og trolig aldri vært så forsinket. Har det noen hensikt å vente og ta en ny test om ikke mensen kommer innen kort tid? Hilsen "grønn på området" Anonymkode: fd39c...2be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #2 Del Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Har det noen hensikt å vente og ta en ny test om ikke mensen kommer innen kort tid? Ja, selvfølgelig. Hvordan skal du ellers finne ut om du er gravid? Anonymkode: 10578...0df Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #3 Del Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (9 minutter siden): Ja, selvfølgelig. Hvordan skal du ellers finne ut om du er gravid? Anonymkode: 10578...0df Har jo tatt tester som har vært negative til nå. Det meste jeg fant på nett viste til at det slår ut på test innen 14 dager etter EL. Det har jo antakelig gått mer enn det, så det er derfor jeg lurer på om det har hensikt eller om jeg skal så meg til ro med at det ikke var det denne gangen heller. Anonymkode: fd39c...2be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #4 Del Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har jo tatt tester som har vært negative til nå. Det meste jeg fant på nett viste til at det slår ut på test innen 14 dager etter EL. Det har jo antakelig gått mer enn det, så det er derfor jeg lurer på om det har hensikt eller om jeg skal så meg til ro med at det ikke var det denne gangen heller. Anonymkode: fd39c...2be Dvs. en i dag tidlig (morgenurin) ca kl. 7.45. Var og tisset i natt i tre-tiden, men det burde vel kanskje ikke ha noe å si. Anonymkode: fd39c...2be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #5 Del Skrevet 21. februar 2023 Og en i ettermiddag, fordi jeg ikke klarte å vente ... Anonymkode: fd39c...2be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 21. februar 2023 #6 Del Skrevet 21. februar 2023 Du skriver ut fra de siste mnd har du hat syklus på 26 dager . gjelder dette siste 3 mnd...melker siste 6-12 mnd Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #7 Del Skrevet 21. februar 2023 Sofakona skrev (1 minutt siden): Du skriver ut fra de siste mnd har du hat syklus på 26 dager . gjelder dette siste 3 mnd...melker siste 6-12 mnd Det er vel egentlig bare de tre-fire siste mnd jeg har notert ned. Anonymkode: fd39c...2be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sofakona Skrevet 21. februar 2023 #8 Del Skrevet 21. februar 2023 Da er det nok at mensen kommer snart..en app kan ikke fortelle deg når du har eggløsning så lenge du ikke har stabil syklus. Og siden du ikke har det vil en app bare beregne når den tror du vil få eggløsning så du kan ha hatt eggløsning senere Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #9 Del Skrevet 21. februar 2023 Sofakona skrev (7 minutter siden): Da er det nok at mensen kommer snart..en app kan ikke fortelle deg når du har eggløsning så lenge du ikke har stabil syklus. Og siden du ikke har det vil en app bare beregne når den tror du vil få eggløsning så du kan ha hatt eggløsning senere Takk for svar! Du har nok helt rett. Har bare aldri hatt de smertene i nedre del av magen så lenge uten at mensen har kommet. Begynner å nærme seg en uke. Anonymkode: fd39c...2be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #10 Del Skrevet 21. februar 2023 Menssmerter uten mens kan være tegn på graviditet. Vent noen dager å ta ny test på morgenurin om du stadig ikke har fått mensen. Anonymkode: 08dab...4e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #11 Del Skrevet 27. februar 2023 Ville bare oppdatere i tilfelle andre opplever det samme og googler seg frem til denne tråden: Min kjære oppfordret meg til å ta en ny test (etter å ha lest på nett) en uke etter uteblitt mens. Så det gjorde jeg, og den viste "Gravid 1-2". Anonymkode: fd39c...2be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. februar 2023 #12 Del Skrevet 27. februar 2023 Vil legge til at jeg tok en digital test 22.02 som viste "ikke gravid". Anonymkode: fd39c...2be Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene90 Skrevet 27. februar 2023 #13 Del Skrevet 27. februar 2023 Eggløsning kommer skjelden samme syklusdag hver mnd, og noen har også saktere stigning på hcg enn andre. Så når man Google eller følger " normalen" så er det gjennomsnittet av hva som er vanlig 👍😉 Ser du nå har fått positiv test! Så da fant fu ut av det. Gratulerer 🌹 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå