AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #1 Del Skrevet 21. februar 2023 det første først. jeg hadde midjelangt hår da jeg gikk inn til frisørsalongen i dag. sist gang jeg klippet det var det rett over, så ikke noe oppklipt eller slikt fra før. det er ikke lengden i seg selv jeg er mest misfornøyd med, men det ble dog ca 5-7 cm enn hva vi snakket om i forkant. jeg nevner den tidligere lengden fordi det var hår nok til å kunne klippe i,... og til å kunne etterlate det i lengden jeg ba om. for å beskrive lengden nå er er det "til armhule" langt,.. mens jeg ønsket det til "midt på overarmen langt" kom til frisøren, beskrev lengden jeg ønsket meg og viste dette til henne fysisk. jeg har endel fall i håret mitt, noe vi og så snakket om. jeg sa til frisøren at jeg ønsket å klippe håret litt opp, for å fremheve fallet jeg har i håret (det var frisøren selv som spurte om fallet mitt først, så det var nok av det til at hun la merke til det) jeg sa også at jeg ikke ønsket for mye oppklipp da jeg synes det er stygt og ser så pistrete ut om oppklippen er veldig langt fra enden på håret. etter at jeg kom hjem og fikk sett litt mer på dette er jeg kjempe misfornøy. høyre siden ser jo skamklipt ut. det ser ut som håret er klippet i to forskjellige frisyrer, hvor den ene er hockey/mullet- med en lang bob hengende over,..... håret oppleves ikke som oppklippet, men som i to lag,.. venstre side ser nogenlunde normal ut,..men høyre er helt horribel. er dette så ille som jeg selv synes det er? overdriver jeg- eller er det helt forjævlig? synes det er fælt å gå fra kjempelangt hår til å bli skampklipt. jeg synes jo heller ikke at det er tatt noe hensyn til fallet i håret her, det skal jo klippes etter sine fall,..men det ser jo ut som det nermest er bare klippet rett over,.. ønsker jo ikke å måtte gå tilbake til samme frisør for å rette opp,.og hvordan kan det rettes opp i når det er klipt for mye? kan jeg kreve at de setter ekstension på høyre side for å rette opp i dette? er ikke så lett å ta bilder som viser det Anonymkode: bba43...024 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #2 Del Skrevet 21. februar 2023 For å være helt ærlig så hårklippen i seg selv ganske horribel ut, ja. Men alt kler den smukke. Ville nok sett bedre ut dersom du fikk fjernet de tustene på undersida, nedenfor kragebeinet. Anonymkode: b5d5a...f1b 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #3 Del Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): For å være helt ærlig så hårklippen i seg selv ganske horribel ut, ja. Men alt kler den smukke. Ville nok sett bedre ut dersom du fikk fjernet de tustene på undersida, nedenfor kragebeinet. Anonymkode: b5d5a...f1b ja, ønsker å få ærlige tilbakemeldinger på dette- for det er vanskelig å vite om det er jeg som overreagerer. man har det jo å henge seg opp i detaljer når det kommer til eget utseende. derfor jeg ønsker innspill fra andre, slik at jeg vet om dette faktisk er så stygt at det kan klages på,..eller ikke. Anonymkode: bba43...024 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #4 Del Skrevet 21. februar 2023 Er du misfornøyd så klager du. Og dette hadde jeg klagd på. Anonymkode: 5667c...1a2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Charge Skrevet 21. februar 2023 #5 Del Skrevet 21. februar 2023 Sånn ble jeg skamklipt en gang også! Klagde, men de kunne ikke gjøre mer enn å prøve å klippe det til litt mer… 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Supersmurf Skrevet 21. februar 2023 #6 Del Skrevet 21. februar 2023 Det er oppklipt og ikke slik du bestilte. Ville klagd, men aldri gått tilbake til samme frisør. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #7 Del Skrevet 21. februar 2023 Beklager å si det, men det der er ikke en god jobb av frisøren. Ser ikke helt bra ut. Jeg klager sjelden, men hadde nok klagd på denne klippen. Anonymkode: b11cd...7fb 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #8 Del Skrevet 21. februar 2023 Charge skrev (2 minutter siden): Sånn ble jeg skamklipt en gang også! Klagde, men de kunne ikke gjøre mer enn å prøve å klippe det til litt mer… jeg ønsker jo ikke å ta mer på lengden. frisøren har jo allerede tatt 5-7 cm mer enn hva som var snakket om. kan man ikke f.eks kreve å få satt in extensions og at de klipper det korrekt til da? Anonymkode: bba43...024 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #9 Del Skrevet 21. februar 2023 Ser ut som noe jeg kunne klipt hjemme🙉😂 Hadde forventet mer av en frisør ja. Kan du legge ut bilder av andre siden å? Anonymkode: f63da...9ba 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #10 Del Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Beklager å si det, men det der er ikke en god jobb av frisøren. Ser ikke helt bra ut. Jeg klager sjelden, men hadde nok klagd på denne klippen. Anonymkode: b11cd...7fb takk for det. jeg er glad for a mange er enige med meg,..for da vet jeg at jeg ikke er helt "karen" selv om det øverste laget har en begynnende "karen form"..... Anonymkode: bba43...024 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
uglejenta Skrevet 21. februar 2023 #11 Del Skrevet 21. februar 2023 Tror ikke du kan kreve extensions, da det vil være forholdsvis dyrt for salongen (hvertfall hvis de ikke gjør dette selv), men jeg er ikke advokat! Jeg ville ringt og fått en annen frisør til å rette opp i det. Det peneste blir vel å klippe alt i samme lengde, men det blir jo mye kortere enn hva du så for deg 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #12 Del Skrevet 21. februar 2023 Uff, klippen er ikke bra nei. Jeg hadde klagd. Men så syns jeg du dessverre må ta litt av lengden så det ser litt jevnere ut. Anonymkode: 182d3...9d6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #13 Del Skrevet 21. februar 2023 Tror jeg hadde bitt i det sure eplet og fått det klippet skikkelig. Så kort som der må for å bli fint. Du vil likevel ha god lenge, altså. Vet det suger å klippe når man vil ha langt, men tror det er det beste du kan gjøre. Extensions blir ikke fint og du vil heller ikke få dette dekket. Ta kontakt med frisøren i morgen og klag, spør om de har ideer til å gjøre det bedre, hvis ikke så få pengene igjen og gå en annen plass. Det ser ikke så bra ut dessverre. Anonymkode: fa0a9...912 2 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #14 Del Skrevet 21. februar 2023 Den frisøren kan umulig ha snøring på hvordan behandle hår med fall…hadde definitivt klagd. Vet ikke om det er mulig å få noe refusjon på noe vis, men det burde du jo. Anonymkode: 23f60...b74 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #15 Del Skrevet 21. februar 2023 høyre side først, venstreside sist. venstre er jo ikke noe bra den heller, men ikke så jævlig som det høyre er,... Anonymkode: bba43...024 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #16 Del Skrevet 21. februar 2023 uglejenta skrev (17 minutter siden): Tror ikke du kan kreve extensions, da det vil være forholdsvis dyrt for salongen (hvertfall hvis de ikke gjør dette selv), men jeg er ikke advokat! Jeg ville ringt og fått en annen frisør til å rette opp i det. Det peneste blir vel å klippe alt i samme lengde, men det blir jo mye kortere enn hva du så for deg ja, dyrt for salongen- det burde det jo være. tar jo år å måtte spare håret tilbake til den lengden det skulle ha vært i dersom jeg må klippet det mer for å jevne det ut. da vil det jo være ca 10-15 cm som må taes, på toppen av at det allerede ble 5-7 cm kortere. bare det å gro det til lengden det skulle ha vært da vil jo ta ca to år. det synes jeg faktisk er verdt at en frisørsalong hoster opp når skamklipper kundene sine. Anonymkode: bba43...024 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #17 Del Skrevet 21. februar 2023 Er det en lærling du har vert hos? Det ser ut som to forskjellige lengder. Det skulle vel egentlig vert en myk og ikke synlig overgang mellom lengdene ? Trasig når en ikke er fornøyd. Jeg ville nok gått tilbake ja. Anonymkode: 6aae1...8eb 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #18 Del Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Er det en lærling du har vert hos? Det ser ut som to forskjellige lengder. Det skulle vel egentlig vert en myk og ikke synlig overgang mellom lengdene ? Trasig når en ikke er fornøyd. Jeg ville nok gått tilbake ja. Anonymkode: 6aae1...8eb nei. ikke lærling. ja, jeg skrev i første post at det ikke oppleves som oppklippet, men som to forskjellige lengde/ klipp. som en mullet med en lang bob over,.... Anonymkode: bba43...024 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #19 Del Skrevet 21. februar 2023 Du må jo klage. Xtentions får du nok ikke, ikke er det anbefalt heller for det skader håret ditt. Anonymkode: 34fc5...127 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #20 Del Skrevet 21. februar 2023 Enig i at det ser hjemmeklippet ut. Hadde forventet noe bedre fra frisør som sikkert kostet en del. MEN hvis det var cutters eller noen annen billigsted så hadde jeg ikke klagd, bare gått et annet sted og rettet opp. Anonymkode: 8d196...579 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå