Gå til innhold

Brynsløft form og farge hjelp.

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg skal til et veldig anerkjent brow studio for å fikse brynene mine, har aldri gjort det før å er livredd for altfor mørke og tykke bryn. Regner selvfølgelig med at brynsstylisten vet hva hun holder på med mtp ansiktsform ol. Jeg har svart hår, men vil ikke ha svarte bryn, det er min store skrekk å bli seende ut som om noen har limt på to svære svarte snegler på brynene mine. Jeg har også ganske tynne bryn og lite mellomrom mellom øyne vipper og bryn. 

Hvor lenge varer resultatet som regel 4 uker ish? Bør jeg unngå vann på brynene fks i dusj?  Kan jeg skrubbe ansiktet og bryn med ansiktsskrubb eller bør det unngås?

Anonymkode: 77014...e99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Mine erfaring er at de har god kontroll på hvilke farger som passer til kunden. Du kan jo si fra om at du ikke ønsker alt for mørk farge første gangen (og eventuelt gå for en mørkere farge neste gang). Resultatet varer i 4-6 uker, men om sommeren forsvinner fargen raskere pga sola. 

Det første døgnet skal du unngå å få vann på behandlet område, slik at fargen får satt seg ordentlig. De ser ofte litt mørkere ut på grunn av dette, men etter et par dager forsvinner overskuddsfargen og de lysner litt. 

Jeg var også skeptisk første gangen, men ble kjempefornøyd  - fine bryn gjør mye for ansiktsformen :)

Anonymkode: 1a673...b05

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Mine erfaring er at de har god kontroll på hvilke farger som passer til kunden. Du kan jo si fra om at du ikke ønsker alt for mørk farge første gangen (og eventuelt gå for en mørkere farge neste gang). Resultatet varer i 4-6 uker, men om sommeren forsvinner fargen raskere pga sola. 

Det første døgnet skal du unngå å få vann på behandlet område, slik at fargen får satt seg ordentlig. De ser ofte litt mørkere ut på grunn av dette, men etter et par dager forsvinner overskuddsfargen og de lysner litt. 

Jeg var også skeptisk første gangen, men ble kjempefornøyd  - fine bryn gjør mye for ansiktsformen :)

Anonymkode: 1a673...b05

Takk for svar☺️

Anonymkode: 77014...e99

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Første gang du farger vil du føle de er for mørke uansett. Det er bare fordi det er uvant og ikke fordi de virkelig er for mørke. Er du stressa for resultatet så fader fargen en del i løpet av de første dagene du dusjer og vansker ansiktet, men etter det så varer fargen ca 4-6 uker. Ikke bruk såpe eller rensemiddel direkte på brynene men du kan vaske og rense ansiktet som normalt :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...