AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #1 Del Skrevet 21. februar 2023 Jeg skal kjøpe meg nye hårprodukter og tenkte da å kjøpe uten silikon og sulfat. Men jeg sliter med å finne produkter som ikke inneholder noen av delene. Er det noen her som har tips eller forslag? Anonymkode: e3601...7e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #2 Del Skrevet 21. februar 2023 Rituals. Anonymkode: 33b81...759 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #3 Del Skrevet 21. februar 2023 Maria Nila Anonymkode: 2a90c...c52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #4 Del Skrevet 21. februar 2023 By Veira. Produsert i Sverige og selges på Normal. Veldig fornøyd med både shampoo og balsam. Anonymkode: 77410...7bc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #5 Del Skrevet 21. februar 2023 Jeg anbefaler et merke som heter Rahua eller Shea. Begge deler er helt naturlige! Sistnevnte kan du av og til finne på normal, Rahua kan du bestille på blivakker.no. Elsker Rahua, håret mitt og hårbunnen min elsker Rahua! Anonymkode: 297cd...52b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #6 Del Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Maria Nila Anonymkode: 2a90c...c52 Takk for tips! Har vært inne å sett litt på Maria Nila, men en tilfeldig sjampo jeg sjekket fra dette merke ser ut til å inneholde sulfater. Mulig jeg tar feil da jeg synes ingrediensene er vanskelig å forstå. Men legger ved bilde. Er ikke ingrediensene på linje 3 og 4 sulfat? Anonymkode: e3601...7e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
sisini Skrevet 21. februar 2023 #7 Del Skrevet 21. februar 2023 Tips er å legge ingrediensene på isitcg.com 😊 Den sjekker for sulfater, silikoner og uttørrende alkoholer. For produkter til krøllete/bølgete går anbefaler jeg gruppen Curly Hair Method Norge. De har album med masse produkter uten sulfat og silikon. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #8 Del Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Takk for tips! Har vært inne å sett litt på Maria Nila, men en tilfeldig sjampo jeg sjekket fra dette merke ser ut til å inneholde sulfater. Mulig jeg tar feil da jeg synes ingrediensene er vanskelig å forstå. Men legger ved bilde. Er ikke ingrediensene på linje 3 og 4 sulfat? Anonymkode: e3601...7e7 Maria Nila Paraben and sulfate-free shampoo Like all other hair products from the brand, Maria Nila's shampoo is free from both sulfates and parabens, which should be avoided in your hair care. https://marianila.no/collections/shampoo# Produktene er også 100% veganske Anonymkode: 2a90c...c52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #9 Del Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Takk for tips! Har vært inne å sett litt på Maria Nila, men en tilfeldig sjampo jeg sjekket fra dette merke ser ut til å inneholde sulfater. Mulig jeg tar feil da jeg synes ingrediensene er vanskelig å forstå. Men legger ved bilde. Er ikke ingrediensene på linje 3 og 4 sulfat? Anonymkode: e3601...7e7 Disodium Laureth Sulfosuccinate is not the same thing as a lauryl sulfate, which is derived from lauryl alcohol. Lauryl sulfates are little molecules which can cause sensitive skin irritation. Disodium Laureth Sulfosuccinate is a larger molecule derived from coconut. Anonymkode: 2a90c...c52 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #10 Del Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (35 minutter siden): Disodium Laureth Sulfosuccinate is not the same thing as a lauryl sulfate, which is derived from lauryl alcohol. Lauryl sulfates are little molecules which can cause sensitive skin irritation. Disodium Laureth Sulfosuccinate is a larger molecule derived from coconut. Anonymkode: 2a90c...c52 Okei, takk for svar. Anonymkode: e3601...7e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #11 Del Skrevet 22. februar 2023 sisini skrev (14 timer siden): Tips er å legge ingrediensene på isitcg.com 😊 Den sjekker for sulfater, silikoner og uttørrende alkoholer. For produkter til krøllete/bølgete går anbefaler jeg gruppen Curly Hair Method Norge. De har album med masse produkter uten sulfat og silikon. Takk for tips! Anonymkode: e3601...7e7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå