AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #1 Skrevet 21. februar 2023 Ja, er det noen som har fått åpnet søknad om gjeldsordning med å kun fylle ut oversikten? Ikke alle detaljer uten kun med total gjeld og oversikt over kreditorer? Anonymkode: 4ba10...d19
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #2 Skrevet 21. februar 2023 Nei, måtte dokumentere all gjeld med organisasjonsnummer , inntekter, formue , bosituasjon og videre. Er fortsatt til behandling, ett år siden jeg søkte . Anonymkode: 4f10d...c15
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #3 Skrevet 21. februar 2023 Ja,fylte bare ut ene siden med navn osv og signerte siste side, la ved lønnslipper,skatteoppgjør,gjeldsregisteret,siste faktura fra alle kreditorer + husleie. samværs avtaler og bidragsavtaler skal med. Sorterte veldig systematisk og oversiktlig. Vil tro saksbehandler trengte få min på å få oversikt over situasjonen, så søknadsprosessen gikk veldig raskt 2-3uker så var den åpnet. Leverer man inn en bærepose uten kontroll på noe vil jeg tro det tar tid, kontra en sak som tar få min å behandle.er vel tross alt mennesker som sitter der. Anonymkode: 2b5d4...bf5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå