Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2005 #1 Skrevet 24. desember 2005 Jeg gikk for to måneder siden til legen for å få reductil. Han nektet meg, selv om jeg har 29 i bm, god helse og diabetes i familien. Endte opp med å bestille fra utlandet og gå til jevnlige kontroller hos helsesøster. Men når har jeg gått tom for reductil, og får visst ikke bestilt fra det stedet i utlandet lenger. Hva gjør jeg nå? Tror dere noen som har ubrukte respepter er villige til å løse ut og selge til meg? Helsesøster synes at jeg skulle prøve det, for hun er imponert over hvor stor fremgang jeg har hatt med disse medisinene. Hadde fått så mye kontroll over maten nå at jeg kunne begynne å jobbe med problemene bak overspisingen. Men nå når det er slutt på medisinene er det tilbake i gamle spor igjen, og jeg får ikke konsentrert meg om terapien. Vet ikke helt hva jeg skal gjøre.
lillesky Skrevet 25. desember 2005 #2 Skrevet 25. desember 2005 Bytt lege! Jeg ville aldri ha kjøpt (eller solgt!) reseptbelagte medisiner av andre, uansett hvilke medisiner! Skjønner heller ikke at en helsesøster anbefaler deg å gjøre det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå