Gå til innhold

Noen som har prøvd mysimba?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei!:)

er det noen her som har prøvd mysimba eller lignende tabletter? Hvordan var virkningen? Og hadde du noen virkning?:) 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei er på runde to nå. 
sluttet i fjor på denne tiden pga bivirkninger. Da gikk jeg ned 8 kg på to mnd. 
nå har jeg gått 9 dager på 1 tablet. Lite bivirkninger, men heller ikke noe effekt på matlyst/vekt. 

Anonymkode: b26dc...ed0

Skrevet

Ja, elsket det! Var helt uten bivirkninger, annet enn vektnedgangen som jo var målet 😊 brukte det i ett år, gikk ned 24 kg "lett" før det stagnerer. Sluttet med røyk og snus i samme slengen, for følte ikke suget. Da det stagnerer gikk jeg opp 10 kg og tok pause fra medisinen. Begynte på nytt etter 5 mnd, ned til 75 kg, så stagnerer det og jeg gikk opp 10 kg igjen. Pause i 5 mnd, begynte på det, ned til 75 kg. Osv osv. 

Så man slutter å få effekt etter X antall måneder. Men jeg har holdt meg minst 15 kg under startvekten, selv med pauser. 

Anonymkode: 579d9...c96

• Liker 1
Skrevet

Gått ned 16 kg siden november. Ikke hatt noen bivirkninger. Men føler virkningen av pillene har avtatt, så kan spise mer nå enn tidligere om jeg hadde villet. Så koster litt ekstra selvdisiplin. Men er en god kickstarter

Anonymkode: 62c0c...5a7

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...