Gå til innhold

Botox i dyp sinnarynke

Fremhevede innlegg

Skrevet
Gjest Emerella skrev (28 minutter siden):

Ikke ta botox. Du svikter oss alle og ikke minst, det selv. Du blir en overflatisk person, og dette kommer til forfølge deg. Se heller innover - begynn å mediter. Du er mer enn bra nok som du er! 

Si hva du vil, men i tillegg til at det er kosmetisk er det faktisk ganske slitsomt å gå og rynke panna si (noe de med dyp sinnarynke ofte har gjort mye, derfor er den dyp.) 

Fantastisk å få mindre hodepine og spenning i tinningene. Jeg gjorde det for kosmetisk da, ante ikke at jeg skulle få en sånn super bivirkning. 

Anonymkode: 81f02...211

• Liker 4
Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

6000 -7000 ca.

Anonymkode: f6c83...610

2500 for Botox, 1 område her. Trondheim

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (9 minutter siden):

Si hva du vil, men i tillegg til at det er kosmetisk er det faktisk ganske slitsomt å gå og rynke panna si (noe de med dyp sinnarynke ofte har gjort mye, derfor er den dyp.) 

Fantastisk å få mindre hodepine og spenning i tinningene. Jeg gjorde det for kosmetisk da, ante ikke at jeg skulle få en sånn super bivirkning. 

Det samme med meg. Er lyssensitiv, så gikk rundt og myste hele tiden før, som igjen slo ut i hodepine. Da jeg som 29-åring tok sinnarynken for første gang, lettet det virkelig på "trykket" rundt mysingen. Tar alltid botox i dette området før sommeren, slik at keg slipper mysingen.

Anonymkode: 26384...38c

Skrevet

D trenger ikke filler i tillegg til botox.  Rynkene glatter seg nesten helt ut når man tar botox jevnlig. 

Anonymkode: a113e...fd3

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Det samme med meg. Er lyssensitiv, så gikk rundt og myste hele tiden før, som igjen slo ut i hodepine. Da jeg som 29-åring tok sinnarynken for første gang, lettet det virkelig på "trykket" rundt mysingen. Tar alltid botox i dette området før sommeren, slik at keg slipper mysingen.

Det gjør jeg også! Halleluja. Flere burde gjort det faktisk, befriende. 

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Jeg har også to linjer mellom bryna jeg gjerne skulle fått litt ha på. Men har så grusom nåleskrekk. Hvor mange stikk må man ha for sinnarynke? 

Anonymkode: 8229f...e9f

6 stikk 

Anonymkode: a113e...fd3

Skrevet

Botox er ikke uproblematisk, det kan svekke mimikk/ sjarm. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 minutter siden):

2500 for Botox, 1 område her. Trondheim

Ikke med botox OG fillers.

Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ikke med botox OG fillers.

Nei, men poenget var at man sannsynligvis ikke trenger fillers. Så TS trenger ikke belage seg på 6-7000 kr. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg har også to linjer mellom bryna jeg gjerne skulle fått litt ha på. Men har så grusom nåleskrekk. Hvor mange stikk må man ha for sinnarynke? 

Jeg hater inderlig blodprøver ol, men dette er ikke verre enn akupunktur. 

Anonymkode: bec35...7a2

• Hjerte 1
Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Det går over på et blunk 🙂 

Anonymkode: ea805...a4a

Skrevet
3 hours ago, AnonymBruker said:

Samme problemet her. Er en myser på grunn av lyset, myser også om vinteren når det er så hvitt ute. 😅 Merker selv at det har lettet på trykket med botox. Har ikke hatt penger i det siste, men I FEBRUAR! ❤️ 

Anonymkode: ea805...a4a

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...