Gå til innhold

Botox i dyp sinnarynke

UtenRøtter

Anbefalte innlegg

Hei,

Sliter med dyp sinnarynke , og den sjenerer meg veldig. Må få ordnet dette. Har vært flere steder å forhørt meg, noen sier det holder med Botox , andre at jeg må ha filler kombinert med Botox. 

Min mor endte med midlertidig lammelse etter Botox, så er litt skeptisk. 

Noen som har erfaring med dyp/markert sinnarynke og steder å anbefale i Stavanger  eller Kristiansand? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har dyp sinnarynke selv og føler meg 100 ganger bedre etter at jeg begynte å ta Botox i den. Fikk meg til å se streng og gammel ut 🙈 Aldri opplevd komplikasjoner.. bor i Bergen da .. min var veldig dyp men det holdt med noen stikk .. første gangen syntes jeg den fremdeles var litt markert men etter hvert slipper den mer og mer taket 

Anonymkode: d82ca...839

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Har dyp sinnarynke selv og føler meg 100 ganger bedre etter at jeg begynte å ta Botox i den. Fikk meg til å se streng og gammel ut 🙈 Aldri opplevd komplikasjoner.. bor i Bergen da .. min var veldig dyp men det holdt med noen stikk .. første gangen syntes jeg den fremdeles var litt markert men etter hvert slipper den mer og mer taket 

Så gøy å lese - har du tilfeldigvis bilde før/etter?… kanskje en Bergentur kunne vært noe - hvor går du hen? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

UtenRøtter skrev (6 minutter siden):

Så gøy å lese - har du tilfeldigvis bilde før/etter?… kanskje en Bergentur kunne vært noe - hvor går du hen? 

Dessverre har jeg ikke før etter bilder på nært men lover deg, jeg hadde store dype furer 🙈 Nå er jeg nesten helt glatt der .. tar litt i smilerynkene også .. føler det slitne preget er borte ☺️ Tar ikke noe annet for jeg tenker ikke å bli stiv i masken .. men dette er helt fantastisk .. ingen ønsker vel å se sur og sint ut ☺️ Går til PK1 .. flinke leger / plastikkirurger der 👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også dyp myse/sinnarynke ved det ene øyebrynet som plager meg noe enormt. Føler jeg ser sliten og sint ut med den og at øyet virker mer innsunket. Gjør meg minst 10 år eldre, så vil få fikset det. Jeg fikk vite av en hudlege på riksen (da jeg var der for å fjerne en mulig farlig føflekk) at Restylane er bedre i såpass etablerte rynker. Botox er mer forebyggende eller om rynka ikke er så dyp. Spurte han da jeg først var der. Så jeg kommer til å ta Restylane i stedet. 

Anonymkode: 07c18...0e7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 11 måneder senere...

Annonse

Begynte å ta botox i sinnarynke for 1år siden. Er 40år.

Rynket mye mellom bryna så hadde antydning til sinnarynke allerede tidlig 20årene! Etter 4 ganger botox er den kraftig forminsket. Ser bare en liten linje om man står helt opp i ansiktet mitt😊 Ingen dybde lengre. Føler meg så mye penere. Sminken sitter finere. Har også fått botox med fillers i en ganske dyp linje i pannen. Rynken er knapt synlig. Så ønsker du helt glatt resultat er nok botox med fillers (glatter) ut optimalt om rynka er dyp.

Ja det koster,men etterhvert blir rynka mindre og du trenger færre behandlinger. 

Anonymkode: 5ac1e...3db

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tråden er ryddet for brukerdebatt, avsporinger, latterliggjøring og svar til dette. 

Matas, mod. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva koster dette?

Jeg vil også gjøre dette, og regner med jeg må ha både fillers og botox.....

Anonymkode: a0a28...117

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emerella

Ikke ta botox. Du svikter oss alle og ikke minst, det selv. Du blir en overflatisk person, og dette kommer til forfølge deg. Se heller innover - begynn å mediter. Du er mer enn bra nok som du er! 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Emerella skrev (6 minutter siden):

Ikke ta botox. Du svikter oss alle og ikke minst, det selv. Du blir en overflatisk person, og dette kommer til forfølge deg. Se heller innover - begynn å mediter. Du er mer enn bra nok som du er! 

Hun svikter ikke MEG! Det er et opkonstruert moralsk kompass du har skapt. Folk fikser utseendet sitt hele tiden: slanker seg, farger hår, shellack, tatoveringer, silikon, løft her og der, fjerner skjemmende føflekker, tannregulering osv osv. Man sier ALDRI det du skrev til noen som dår tannregulering utelukkende for kosmetiske årsaker.

Hilsen bruker med hårete legger, grå hår og null sminke.

Anonymkode: 30455...90e

• Liker 7
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Emerella skrev (13 minutter siden):

Alt med måte. Det handler ikke om å være overfladisk. Handler om velvære!

Spesielt i voksen alder.

Ingen ser jeg har botox. Noe annet med dem som overdriver som typ Mia Gundersen, Carina Dahl...++

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har dyp sinnarynke, holder med Botox.

Det som er så kjekt er at når den ikke er "i bruk" så minkes den over tid, så kan gå lenger mellom påfyllene nå enn jeg gjorde i starten. 1-2 ganger i året holder.

Anonymkode: 81f02...211

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Hun svikter ikke MEG! Det er et opkonstruert moralsk kompass du har skapt. Folk fikser utseendet sitt hele tiden: slanker seg, farger hår, shellack, tatoveringer, silikon, løft her og der, fjerner skjemmende føflekker, tannregulering osv osv. Man sier ALDRI det du skrev til noen som dår tannregulering utelukkende for kosmetiske årsaker.

Hilsen bruker med hårete legger, grå hår og null sminke.

Anonymkode: 30455...90e

👏🏽

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tok botox hos frøken Dings ( sinnarynken som  er dyp ) ingen komplikasjoner og proffe folk, null stress med andre ord.

Dag nr 10 ca.. betraktelig minde og den slipper taket litt etter litt, det føles ganske befriende🌸:klappe:

Anonymkode: fffed...367

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har/hadde dyp sinnarynke ved 45 års alderen. Da tok jeg min første botox. Siden har jeg tatt hvert 1.5 år. Det betyr at sinnarynken min nå som 55 åring er mer markant enn når jeg var 45. Men langt mildere enn om jeg ikke hadde tatt. Jeg har aldri tatt botox andre steder eller fillers. Jeg er veldig fornøyd. Jeg har tydlige rynker, men har holdt de litt i sjakk.

Anonymkode: d7ea2...4fc

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Hva koster dette?

Jeg vil også gjøre dette, og regner med jeg må ha både fillers og botox.....

Anonymkode: a0a28...117

6000 -7000 ca.

Anonymkode: f6c83...610

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har også to linjer mellom bryna jeg gjerne skulle fått litt ha på. Men har så grusom nåleskrekk. Hvor mange stikk må man ha for sinnarynke? 

Anonymkode: 8229f...e9f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...