AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #1 Del Skrevet 21. februar 2023 Til nå har jeg bare brukt fuktighetskrem og påført foundation når kremen har trukket inn. Er 25 år og har fet hud, og forstår at jeg nok burde bruke primer for at sminken skal sitte finere lengre. Så derfor lurer jeg på om noen kan tipse om en god primer til min hudtype? Gjerne en med mattende effekt, men også en som får sminken til å sitte. Og hvor nødvendig er det egentlig med setting spray? Anonymkode: 6439c...cdc Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Roci Skrevet 22. februar 2023 #2 Del Skrevet 22. februar 2023 Det finnes mange gode, mattende primere for fet hud i ulike prisklasser, se f.eks. anbefalinger her: https://www.whowhatwear.co.uk/best-primers-for-oily-skin/slide12 Når det gjelder settingspray, gjør den jo at hele sminken sitter bedre og kan bl.a. hindre at sminke gnis av mot f.eks. jakkekrager etc., men det er jo bare å prøve seg fram Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #3 Del Skrevet 22. februar 2023 Jeg føler selv jeg ikke behøver primer når jeghar pleiet huden godt, og bruker både serum og fuktighetskrem. Men settingspray er et must for meg. Det gir et mye mer naturlig og mindre pudret resultat, og sminken sitter pent hele dagen. Anonymkode: 8f48e...3e1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå