Gå til innhold

Lipøderm eller bare litt fyldige lår med cellulitter?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan vet/ser man forskjellen på stadie 1/2 og dette? 

Anonymkode: bb347...d43

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Må nesten få se et bilde for å kunne bedømme noe. Eneste jeg kan si er at cellulitter er små uthulinger i huden, et lite «suck» som går inn i huden. Cellulitter kan man trene bort med styrketrening. 

Henvend deg til lege/medisinsk personell, dette kan ingen her inne svare på. Lipøderm er ikke særlig vanlig heller(??), så det er enkelt å få feil råd på feil grunnlag her inne,

Anonymkode: 1eb77...405

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Må nesten få se et bilde for å kunne bedømme noe. Eneste jeg kan si er at cellulitter er små uthulinger i huden, et lite «suck» som går inn i huden. Cellulitter kan man trene bort med styrketrening. 

Henvend deg til lege/medisinsk personell, dette kan ingen her inne svare på. Lipøderm er ikke særlig vanlig heller(??), så det er enkelt å få feil råd på feil grunnlag her inne,

AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Liøpderm er en medisinsk, kronisk tilstand der fettvevet i en kroppsdel blir større og større, slanking hjelper ikke - og selv om du er slank andre steder, bare vokser kroppsdelen. Så jeg tviler på at du plutselig har fått lipøderm, når du tror det er cellulitter. Lipøderm er ikke noe man plutselig får, det er kronisk, arvelig og slår ut i ungdomsalderen eller tidlig tyveårene.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Liøpderm er en medisinsk, kronisk tilstand der fettvevet i en kroppsdel blir større og større, slanking hjelper ikke - og selv om du er slank andre steder, bare vokser kroppsdelen. Så jeg tviler på at du plutselig har fått lipøderm, når du tror det er cellulitter. Lipøderm er ikke noe man plutselig får, det er kronisk, arvelig og slår ut i ungdomsalderen eller tidlig tyveårene.

Mmm - nei, lipødem starter sakte og vokser på seg så det er fint mulig å forveksle det med andre ting. Leger gjør det hele tiden.. 

Anonymkode: 87682...a03

Skrevet

En fysioterapeut kan hjelpe. Bare å Google. Ødem. 

Anonymkode: 9196b...fd4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...