Teardrop Skrevet 21. februar 2023 #1 Skrevet 21. februar 2023 (endret) Og hvor mange trenger man sånn ca? Tips? Endret 21. februar 2023 av Teardrop
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #2 Skrevet 21. februar 2023 Det er gulpekluter, bare kjøp noen billige. Min ene trengte ti hver dag, min andre trengte en hver tiende dag, satt litt på spissen. Ikke kjøp mange mao. Anonymkode: b9427...a2d
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #3 Skrevet 21. februar 2023 Kjøp større som kjøkkenkluter, ikke sånne små firkanter fra Kid Fornøyd med de fra Princess i bomull. Varer lenge, suger til seg og holder seg fine. Anonymkode: 801a4...b63
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #4 Skrevet 21. februar 2023 Jeg likte best de store i flanell. 30x30 eller 40x40, husker ikke størrelsen, men de var store. Første gulpet masse. Hadde også noen i gas, men de syns jeg ikke var så myke og absorberer dårlig. Lenge siden jeg hadde baby nå, men kjøpte mine på sparkjøp tror jeg. Kid har/hadde noen i flanell som var ca halve i bredden, men like lange. De funker også, men de store kan man brette sammen og bruke som underlag under hodet når de sover også så slipper man å vaske madrass og laken hele tiden. Anonymkode: 7af9f...79f
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #5 Skrevet 21. februar 2023 Var mest fornøyd med de 40x30 cm eller hva det var fra Princess. Vi brukte tjue om dagen i en periode…………. Hadde gulpekluter OVERALT, altså aldri lenger unna enn en armlengdes avstand. Det ga seg heldigvis. Men vi trengte alle vi hadde. Anonymkode: 341ba...98a
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #6 Skrevet 21. februar 2023 Så store som mulig. Gas er et bra materiale. De har ganske store på obs ihvertfall (tror de er 70x70?). Hvor mange, og om du i det hele tatt trenger dem, er umulig å spå. Noen unger er ekstremgulpere, andre gulper aldri. Jeg har hatt en ekstremgulper, og vi kjøpte for godt over tusen kroner i gulpekluter - likevel måtte vi kjøre vaskemaskinen minst en gang om dagen... Anonymkode: 7dd65...a38
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå