Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest ei som jobba i dag..
Skrevet

Ja, jeg jobba fra 7 til 3 i dag. Ikke noe pes å jobbe på dagen , det er jo nå på kvelden det skjer :)

Skrevet (endret)

nei det gjorde jeg ikke.

er innom KG. mellom øktene....

Endret av Miloine
Gjest lilletroll
Skrevet

Ikke så sant det kan unngås, og i år kunne det det. Jeg sa bare nei :) Men mannen jobba noen timer, da..

Skrevet

Ikke i år, siden julaften kom på en lørdag, men vanligvis er det halv dag der jeg jobber.

Skrevet

Jepp ,jobbet fra 15.30 til 22.45 , ikke veldig kjekt,men noen må gjøre det.Skal jobbe ikveld også,så helt den store julestemningen har jeg ikke nei.

Skrevet

Nei, jeg var fri som fuglen i bur.... ;)

Skrevet

Jepp, jobbet 11-18, mellomvakt på et bo og service senter. Jobber også 1530-2130 i dag, 1. juledag. Har det kjempekoslig på jobb, så har ingenting imot det :)

Skrevet

Jepp, både julaften og i dag og i morgen... Det er korte dager, da, bare 4 timer, så det er ikke så ille.

Gjest Catwoman
Skrevet

jepp, jobbe fra åtte til halv to. Synes det bare er koselig, er jo ikke mange timene heller.

Skrevet

Selvsagt jobba jeg julaften, jobber jo hver lørdag resten av året. Jobba fra kl 6-14, helt greit det. Fikk tom julegave fra bedriften, det hadde jeg aldri regna med! :)

Gjest Gjest_Stina_*
Skrevet

Jepp, jobbet julaften i år. Jobber vanligvis annenhvert år jul og nyttår. Synes det er koselig å jobbe på julaften,jeg- uansett dag eller kveld. Jeg jobber med kreftsyke pasienter og for mnage er den deres siste jul..Kosleig å vite at du gjør det koselig for mange :) Synes det er en fin julegave- å gi god omsorg til veldig syke pasienter og deres pårørende. :)

Jeg jobbet fra 07.30 til 18.00.... Neida, aldri overtid i helsesektoren :ironi:

Skrevet

i år hade jeg heldigvis fri.

(jobber annenhver lørdag og i år hadde jeg så flaks at min frilørdag var på julaften).

Skrevet

Jepp...

Jobber 3. hver helg, i år ble det senvakt julaften, og tidligvakt 1. juledag.

Om turnusen er den samme til neste år, så får jeg frihelg både jul- og nyttårs- helg.

*Gleder meg allerede...* ;)

Skrevet

Nei, jeg jobbet ikke på julaften! Hvis den ikke hadde vært på en lørdag, hadde jeg avspasert..

Skrevet

Jeg jobbet natt til julaften som avisbud. Litt kjipt å våkne først kl 13 på julaften, men jeg måtte få meg litt søvn.

Skrevet

Jobbet julften 7-13, og skal jobbe på nyttårsaften. Går helt greit det.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...