AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #1 Del Skrevet 21. februar 2023 For det første har jeg hatt en kløe i et års tid. Den er ikke konstant, men jeg klør sånn på lårene, leggene og litt på armene en del. Det kan skje plutselig og det klør om jeg begynner å klø. Da har jeg røde striper der jeg klødde meg en god stund. Er det bare tørr hud? Jeg dusjer i kaldt vann så det er ikke det at jeg dusjer for mye i varmt. Har fått tilbake noen åreknuter i tillegg og det klør i området jeg hadde den største. Den er ikke synlig, men noen ganger kjennes det som den kommer tilbake. Mest når det blir varmt og jeg går. Åreknuter kjennes som gele som rister inni huden din og det kløøør. Siden de ikke er veldig store, er det kanskje sjanse for at jeg ikke får henvisning fra fastlegen. Men, skal jeg gå til legen med denne kløen, eller bare bestille time selv direkte hos hudlege? Er ikke det mye dyrere om du gjør det selv? Finnes offentlig hudlege? Anonymkode: 7a4b6...1f2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymousBruker Skrevet 21. februar 2023 #2 Del Skrevet 21. februar 2023 Ta kontakt med fastlegen, fordi han eller hun henviser deg til riktig spesialist. Si at det plager deg i så stor grad som det gjør, fordi da har du nærmest krav på å bli hørt og viderefulgt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå