AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #1 Skrevet 21. februar 2023 Jeg liker å jo teste ut produkter. Men det er dyrt om det blir en vane. Jeg kjøpte for et år siden silkesengetøy til nesten 2000, men fant ut at det ikke var så godt å sove i, og fargen var ikke helt sånn som jeg håpet. Men jeg solgte det videre veldig billig. Jeg er lei av klærne mine. Men jeg trenger ikke fler. Jeg har ryddet skapet ved å selge og gi bort. Nå skal jeg ha de jeg har, i gud vet hvor mange år. Jeg har 3 vintergensere her, og 1 som jeg skal begynne å bruke når jeg ikke trenger jakke lenger. Jeg har 1 putetrekk jeg bruker av silke. Jeg har 3 fulle sengesett. 1 som jeg fikk for mange år siden, et hvitt av percale (visste ikke at percale var så kaldt og runket så når jeg kjøpte) og ett i lin som jeg har fått. Kunne tenkt meg et putetrekk i en mørkere farge da silke tydeligvis blir fort misfarget. Men, trenger jeg? Og skal jeg velge bambus (vegansk) eller silke? Jeg har ikke turbukse. Det er kanskje det jeg kan investere i, så jeg slipper å skitne til jeansen når jeg er ute og går.. men så blir jeg sånn, hvor skal jeg kjøpe? Tights? Synd at det ikke er gratis retur om den ikke passer, og de har ikke fysisk butikk her. Mye av det andre er dyrt. På Tise og Finn er det vanskelig å finne riktig str.. Anonymkode: 743db...e55
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #2 Skrevet 21. februar 2023 Litt uklart. Spør du om forslag til hva du evt skal kjøpe eller er problemstillingen at du IKKE skal kjøpe noe og hvordan motstå lysten? Anonymkode: f88d2...6ad 5
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #3 Skrevet 21. februar 2023 Du runket hva for noe sa du? Anonymkode: 5ccbb...895 9 1 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #4 Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Du runket hva for noe sa du? Anonymkode: 5ccbb...895 😂😂😂😂😂 Runket i percale 😁 Anonymkode: 3a7b4...ad6 4
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #5 Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Du runket hva for noe sa du? Anonymkode: 5ccbb...895 Rynket* forbanna autokorrekt. Anonymkode: 743db...e55 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #6 Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Litt uklart. Spør du om forslag til hva du evt skal kjøpe eller er problemstillingen at du IKKE skal kjøpe noe og hvordan motstå lysten? Anonymkode: f88d2...6ad Om jeg bør unne meg litt eller la være jeg har bare ett putetrekk jeg bruker nå. Men jeg vet ikke om jeg skal gå for silke (de dreper ormen), bambus (ingen butikker selger putevar alene, bare på nett og da får man ikke sett det først) eller sateng. Sateng er av bomull men jeg prøver å lese meg opp, for noen mener det er like hår og hudvennlig som silke/bambus. Anonymkode: 743db...e55
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #7 Skrevet 21. februar 2023 9 minutter siden, AnonymBruker said: Om jeg bør unne meg litt eller la være jeg har bare ett putetrekk jeg bruker nå. Men jeg vet ikke om jeg skal gå for silke (de dreper ormen), bambus (ingen butikker selger putevar alene, bare på nett og da får man ikke sett det først) eller sateng. Sateng er av bomull men jeg prøver å lese meg opp, for noen mener det er like hår og hudvennlig som silke/bambus. Anonymkode: 743db...e55 Så du har egentlig lyst til å kjøpe noe og vil at noen utenfor skal bekrefte at det er ok slik at du kan gjøre det med litt bedre samvittighet? Anonymkode: f88d2...6ad 5 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #8 Skrevet 21. februar 2023 Hvis du trenger et nytt putevar og en turbukse - da synes jeg du skal kjøpe det. Anonymkode: b6750...194 2
Navani Skrevet 21. februar 2023 #9 Skrevet 21. februar 2023 Lag en ønskeliste på mobilen. Hver gang du får lyst på noe, vent 30 dager før du kjøper. Sannsynligvis har du glemt det og da trenger du det ikke. Har du fortsatt behovet kan du kjøpe. 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #10 Skrevet 21. februar 2023 Hvis du har bare ett putetrekk synes jeg du kan unne deg ett til. Samme med tubukse om det eneste andre du har er et par jeans. Da er det greit med en turbukse, har du en joggebukse fra før gjør den samme nytten (om planen din er å ikke bruke penger på ting du ikke trenger). Anonymkode: 6238f...837 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #11 Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (36 minutter siden): Så du har egentlig lyst til å kjøpe noe og vil at noen utenfor skal bekrefte at det er ok slik at du kan gjøre det med litt bedre samvittighet? Anonymkode: f88d2...6ad Så bitter Anonymkode: 743db...e55
Portia Catonis Skrevet 21. februar 2023 #12 Skrevet 21. februar 2023 54 minutter siden, AnonymBruker said: Så bitter Anonymkode: 743db...e55 😂 Bitter for at du stiller uklare spørsmål i verdens lengste overskrift? Prøv en turbukse du liker på butikken, og så går du hjem og søker opp samme modell og størrelse på Finn. Sånn, nå har du fått tips til hvordan du kan få turbukse til halv pris. 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #14 Skrevet 21. februar 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Så bitter Anonymkode: 743db...e55 Hva har bitter med dette å gjøre? Tror du bruker feil ord. Anonymkode: f88d2...6ad
Taluno Skrevet 21. februar 2023 #15 Skrevet 21. februar 2023 Jeg synes det er helt greit unne seg en turbukse om du går litt tur. De trenger jo ikke koste mer enn 250-350 kr. Det er også helt greit unne seg ett nytt putetrekk, to svarte putetrekk på Ikea koster 99,-. Men å unne seg ett sengetrekk til 2000,- kr bare for å prøve, det er hinsides 3
Gjest wwoman Skrevet 21. februar 2023 #16 Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Hvis du har bare ett putetrekk synes jeg du kan unne deg ett til. Samme med tubukse om det eneste andre du har er et par jeans. Da er det greit med en turbukse, har du en joggebukse fra før gjør den samme nytten (om planen din er å ikke bruke penger på ting du ikke trenger). Anonymkode: 6238f...837 Jeg går alltid på tur i jeans, skjønner ikke hvorfor det skulle være så galt?
Taluno Skrevet 21. februar 2023 #17 Skrevet 21. februar 2023 wwoman skrev (3 minutter siden): Jeg går alltid på tur i jeans, skjønner ikke hvorfor det skulle være så galt? For noen er det forskjell om man går gatelangs, eller om man går i skogen eller på fjellet i all slags vær. Jeg hater gå i skogen på tur i regnvær og jeans. 1
Gjest wwoman Skrevet 21. februar 2023 #18 Skrevet 21. februar 2023 Jeg går i jeans uansett om jeg er i byen eller skog og fjell, har ingen andre bukser å ta på heller da
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #19 Skrevet 21. februar 2023 Jeans er egentlig et ganske kjipt aktivitetsplagg, spesielt når det blir fuktig og vått. Blir både tungt og kaldt. Anonymkode: 0964e...ca9
Helgekarjol Skrevet 21. februar 2023 #20 Skrevet 21. februar 2023 (endret) 1 hour ago, Taluno said: Jeg synes det er helt greit unne seg en turbukse om du går litt tur. Trenger man egen bukse til turgåing? Spør for en venn. Endret 21. februar 2023 av Helgekarjol 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå