Gå til innhold

Hadde du latt dette gå eller tatt det personlig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg skrev en lang paragraph til han da vi chatta og han skrev "i ain't reading all that". Følte at jeg ble sykt forbanna fordi det er så frekt, når jeg først bruker tid på å skrive noe og at han bare sier det der, teksten var jo ikke sååå lang engang. Er jeg for sensetiv eller er dette rart ?

Anonymkode: e5ac3...ef7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det høres i alle fall ikke ut som en fyr som er nysgjerrig på deg og det du har å si. 

• Liker 14
Skrevet

Jeg mener du er for sensitiv. Er ikke alle som er like glad i å lese heller 

Anonymkode: 037b9...9ea

Skrevet

Hva er din relasjon til han? 

Anonymkode: e79d6...650

Skrevet

En slik hadde vært helt uinteressant for meg. 

Anonymkode: 3be24...953

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Hva er din relasjon til han? 

Vi flørta før, og "likte hverandre" men nå er han bare distant virker det som, fordi vi har vært mye av og på.

Skrevet
Ananas. skrev (1 minutt siden):

Det høres i alle fall ikke ut som en fyr som er nysgjerrig på deg og det du har å si. 

Eller at han har gått  lei alle disse lange meldingene som bare dreier seg om henne, hennes følelser, hennes tanker, hennes behov, hennes hennes hennes. 

De fleste menn har erfaring med den slags, ufattelig krevende å forholde seg til. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Skrevet

Ja, jeg synes det er frekt, samtidig er det ikke så mye å bry seg om, han er åpenbart ikke veldig interessert uansett. 

Det kan jo også være at han har leseutfordringer, det er kanskje det som er mest sannsynlig, men ja, jeg hadde nok ikke fortsatt kontakten uansett.

Men hvor lenge har dere chattet? Det er jo ofte lurt å kjenne litt på kommunikasjonen til den andre også. Hvis den andre kommuniserer i stikkord, er det sjelden en hit å skrive veldig lange meldinger tilbake.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Vi flørta før, og "likte hverandre" men nå er han bare distant virker det som, fordi vi har vært mye av og på.

Så du forventer at en mann du har vært on off med skal gidde å bruke tid på sånt? 

Skjønner han godt. 

• Nyttig 1
Skrevet
ti10 skrev (1 minutt siden):

Ja, jeg synes det er frekt, samtidig er det ikke så mye å bry seg om, han er åpenbart ikke veldig interessert uansett. 

Det kan jo også være at han har leseutfordringer, det er kanskje det som er mest sannsynlig, men ja, jeg hadde nok ikke fortsatt kontakten uansett.

Men hvor lenge har dere chattet? Det er jo ofte lurt å kjenne litt på kommunikasjonen til den andre også. Hvis den andre kommuniserer i stikkord, er det sjelden en hit å skrive veldig lange meldinger tilbake.

Vi har chatta sammen i ca 3-4 måneder. 

Skrevet

Hadde han vært interessert så hadde han lest. 

Anonymkode: 096be...a2d

• Liker 5
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Så du forventer at en mann du har vært on off med skal gidde å bruke tid på sånt? 

Skjønner han godt. 

Det er jeg som har vært av og på, ikke han. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Skjønner han godt. 

Leste feil. Hvorfor skal han ikke det? Jeg prøver jo nå på nytt, han har ikke vært den beste heller så trengte pause fra han av og til.

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Eller at han har gått  lei alle disse lange meldingene som bare dreier seg om henne, hennes følelser, hennes tanker, hennes behov, hennes hennes hennes. 

De fleste menn har erfaring med den slags, ufattelig krevende å forholde seg til. 

Det er jo ikke nødvendigvis en motsetning. At han ikke er interessert i det kan ha mange årsaker, for eksempel den du nevner. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

Hadde han vært interessert så hadde han lest. 

Eller i hvert fall latet som. Å si rett ut at han ikke gidder å lese er no-no 

Anonymkode: 52bb6...620

• Liker 1
Skrevet

Ingen av delene. Jeg hadde plassert han i mindre interessant bekjent - kategorien.

Anonymkode: 32f19...80b

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hva mener du med "latet som" at han later som han ikke bryr seg lzm? Eller hva mente du.

Skrevet

Nei, jeg hadde ikke latt det gå. Det er en respektløs og frekk måte å svare noen og om personen hadde brydd seg om hva du har å si hadde de ikke skrevet noe slik. Da hadde de lest gjennom det du har skrevet, og om de ikke hadde hatt muligheten der og da til å lese alt eller svare så kunne de sagt det på en ordentlig måte. F.eks. "Jeg er opptatt nå, men jeg skal lese det du har skrevet senere og svare deg når jeg har bedre tid".

• Liker 2
Skrevet

Respektløst. 

Når han ikke er villig til å bruke tid og energi på deg, så hvorfor gjør du det på han? 

Bare å avslutte dette. 

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (6 minutter siden):

Ja, da er han kanskje en smule interessert, men tror de fleste blir litt gira og har lyst å lese om en veldig interessert.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...