AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #2 Skrevet 21. februar 2023 Hvor har du det ifra? Anonymkode: 74032...ef5 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #3 Skrevet 21. februar 2023 Det var jo å ta alle under en kam. Er mange som er interessert i det, og andre ikke. Anonymkode: 4fcac...ad6 7 3
exictence Skrevet 21. februar 2023 Forfatter #4 Skrevet 21. februar 2023 Synes bare selv det. Min erfaring, uten å vite sikkert om det er alderen menn reagerer på AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hvor har du det ifra? Anonymkode: 74032...ef5
exictence Skrevet 21. februar 2023 Forfatter #5 Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Det var jo å ta alle under en kam. Er mange som er interessert i det, og andre ikke. Anonymkode: 4fcac...ad6 Ja, sikkert. Synes det virker som menn vil ha damene gjerne 5 år yngre enn dem selv, men ikke når damene er 5 år eldre. En mann har fortalt det og. Det er jo merkelig. Damene holder seg bedre også 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #6 Skrevet 21. februar 2023 Samtlige par jeg kjenner er dama eldre enn mannen, med få unntak, to av parene er dama 9 år eldre, så basert på min erfaring vil jeg si nei, det stemmer ikke. Men for andre kan det jo stemme i deres omgangskrets, så tror ikke du vil få noen klar fasit her. Anonymkode: 9e158...feb 5 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #7 Skrevet 21. februar 2023 Kjenner mange kvinner der det er uaktuelt også så er bare en personlig preferanse til hvert enkelte og ingen fasit. Anonymkode: 6accf...51b
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #8 Skrevet 21. februar 2023 De sier at etter 40 så må du regne med en ekstra rynke i ansiktet hvert 5. år på damene. Så da spørs det hvor mange mindre rynker du vil ha? Anonymkode: 57d96...a75
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #9 Skrevet 21. februar 2023 Jeg har datet to menn som var kun 3 år yngre enn meg. Dårlig erfaring. Du aner ikke hvor mange ganger jeg har hørt at jeg var "gammel", "i din alder skal man vel slutte å gå i Converse" eller "din generasjon tenker vel annerledes enn min". Anonymkode: 43c19...3ed
Grüner Skrevet 21. februar 2023 #10 Skrevet 21. februar 2023 exictence skrev (8 minutter siden): Ja, sikkert. Synes det virker som menn vil ha damene gjerne 5 år yngre enn dem selv, men ikke når damene er 5 år eldre. En mann har fortalt det og. Det er jo merkelig. Damene holder seg bedre også Synes ikke det er så merkelig mht fertilitet. 5
Trolltunge Skrevet 21. februar 2023 #11 Skrevet 21. februar 2023 Folk satser på den de får følelser for og det er gjensidig. Det er ikke så mye mer komplisert enn det. (Og det er vanskelig nok å finne det. 😅) Hva folk tenker, tror og mener mens de leter etter kjærlighet faller fort i møte med kjærlighet. Min mann er ikke slik mann jeg trodde jeg kom til å leve med, jeg er ikke slik han så for seg, men ønskeliste er bare ønskeliste, fasiten har man først når man møter kjærligheten. 8 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #12 Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg har datet to menn som var kun 3 år yngre enn meg. Dårlig erfaring. Du aner ikke hvor mange ganger jeg har hørt at jeg var "gammel", "i din alder skal man vel slutte å gå i Converse" eller "din generasjon tenker vel annerledes enn min". Anonymkode: 43c19...3ed Jeg er 3 år eldre enn samboeren min og han har aldri sagt noe sånt 😅 Det der har vel mer med personlighet fremfor alder å gjøre tenker jeg. Jeg er og AB over her med flere i omgangskretsen hvor damene er eldst. Anonymkode: 9e158...feb 4
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #13 Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Jeg er 3 år eldre enn samboeren min og han har aldri sagt noe sånt 😅 Det der har vel mer med personlighet fremfor alder å gjøre tenker jeg. Jeg er og AB over her med flere i omgangskretsen hvor damene er eldst. Anonymkode: 9e158...feb Jeg tror det er fordi de to gutta kom fra et land hvor kvinnen MÅ være yngre. Anonymkode: 43c19...3ed
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #14 Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 minutter siden): De sier at etter 40 så må du regne med en ekstra rynke i ansiktet hvert 5. år på damene. Så da spørs det hvor mange mindre rynker du vil ha? Anonymkode: 57d96...a75 For noe forbanna fjas, ikke hør på sånt- Bare usikre "guttunger" og gammeldagse holdninger. Massevis av flotte, modne damer i dag. Kunne godt tenkt meg det selv, hadde jeg vært singel. Anonymkode: 88cd5...f73 6 1 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #15 Skrevet 21. februar 2023 Jeg har aldri hatt yngre kjæreste. Alltid foretrukket eldre en meg da de oftest er mye bedre som seksuelle partnere. Anonymkode: 63e1b...585 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #16 Skrevet 21. februar 2023 Min samboer er 12 år yngre enn meg. Det er ikke sånn at man plukker ut og velger tilfeldige møter, skjer det så skjer det. Det var ikke sånn for noen av oss at vi bevisst og målrettet inn for å treffe en med denne aldersforskjellen. Det var tilfeldigheter, kjærlighet og kjemi som førte oss sammen, ting vi selv ikke styrer. Helt random. Pang , sa det. Det var ingen tvil. Aldri følt en så sterk forbindelse til noen før. Så ditt spørsmål har ingen fasit, egentlig. Det kan skje den som minst forventer det. Anonymkode: f194f...b33 4 6 1
Flintis Skrevet 21. februar 2023 #17 Skrevet 21. februar 2023 Ja noen er dumme slik. Jeg vet om en eldre enkemann som var 69 og vraket ei direkte snasen dame på 71 fordi hun var eldre og ble med en gammel dame på 68 istedet, nå var hun hyggelig og de hadde det vel fint, men hun var syk og døde. Han levde i mange år etterpå, er død nå og hvordan det gikk med hun på 71 vet jeg ikke det er lenge siden så hun er vel i 90 årene om hun lever. Kanskje han hadde vært i et par til sine dagers ende om han hadde tenkt anderledes. Nå kommer det selvfølgelig an på alder og livssituasjon. Er han en mann på 38 som ønsker barn vil det ha noe å si tenker jeg. Dette som eksempel. 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #18 Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Jeg tror det er fordi de to gutta kom fra et land hvor kvinnen MÅ være yngre. Anonymkode: 43c19...3ed Aaah skjønner. Anonymkode: 9e158...feb
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #19 Skrevet 21. februar 2023 56 minutter siden, AnonymBruker said: Min samboer er 12 år yngre enn meg. Det er ikke sånn at man plukker ut og velger tilfeldige møter, skjer det så skjer det. Det var ikke sånn for noen av oss at vi bevisst og målrettet inn for å treffe en med denne aldersforskjellen. Det var tilfeldigheter, kjærlighet og kjemi som førte oss sammen, ting vi selv ikke styrer. Helt random. Pang , sa det. Det var ingen tvil. Aldri følt en så sterk forbindelse til noen før. Så ditt spørsmål har ingen fasit, egentlig. Det kan skje den som minst forventer det. Anonymkode: f194f...b33 På samme måte som jeg nå sikler på en mann i starten av 40-årene. Jeg har selv nettopp bikket 30, men han gjør meg helt gal innvendig. Det handler jo om kjemi.. Anonymkode: 2a487...793 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #20 Skrevet 21. februar 2023 Jeg skal på date med en som er 3år ynger enn meg i dag. Han følte han måtte avklare på forhånd hva slags intensjoner han hadde 😂 Altså ikke noe seriøst med meg, for vi er på to forskjellige plasser i livet. Noe jeg forså vidt, godt kan forstå. Han har ingen barn, jeg har 2 og kommer fra et 10år langt forhold med delt hus og diverse. Han har vel bare levd et helt vanlig singel mann liv, så det er jo en massiv forskjell mellom oss, selv om det kun er 3år i mellom oss. Vil i utgangspunktet tenke at det er forskjellen på hvor man er i livet som er avgjørende og ikke alderen. Selv, har jeg aldri datet noen som er verken like gammel som meg eller ynger. Så det blir spennende 😃 Anonymkode: 9be5b...dff 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå