AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #1 Skrevet 21. februar 2023 Jeg vet at min date virkelig liker meg og vi har det så bra sammen, men vi treffes bare 1-2 ganger i uken. Det har vi gjort i to måneder. Vi begge er enige om at man er eksklusive når man dater noen, så den praten behøvde vi ikke å ta. Jeg liker å bruke god tid og ikke kaste meg inn i noe, men er det noen som må ta initiativ til dette så blir det meg. Han er typen som lar meg ta ting i mitt eget tempo, så vi hadde f.eks ikke sex før date nummer 4. Han har aldri mast eller presset om noe, og er veldig tålmodig og rolig. Anonymkode: 7a948...891
Gjest ti10 Skrevet 21. februar 2023 #2 Skrevet 21. februar 2023 Hvis dere bor i nærheten av hverandre, synes jeg dere møter hverandre sjelden til å være nesten kjærester. Hvorfor treffes dere ikke oftere?
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #3 Skrevet 21. februar 2023 En dater til en ønsker å være kjærester og spør hva den andre tenker. Noen 2 uker, andre 2 år. Anonymkode: e22cd...762 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #4 Skrevet 21. februar 2023 Dere avgjør sammen og tar det i det tempoet dere trives med best. Om du synes dere sees for sjeldent og at det går for sakte, må du jo kommunisere dette videre også må dere prate om det. Min samboere tok opp eksklusivitet på 3. date, og vi ble enige om at vi satser på oss og ikke dater andre. Vi ble offisielt sammen 2 og en halv måned etter første date. Vi hadde sex en god stund etter vi ble sammen. Det var riktig for oss. Dere må rett og slett finne deres egen fasit 🤗 Anonymkode: 60631...c02 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #5 Skrevet 21. februar 2023 1 hour ago, ti10 said: Hvis dere bor i nærheten av hverandre, synes jeg dere møter hverandre sjelden til å være nesten kjærester. Hvorfor treffes dere ikke oftere? Vi er ikke kjærester. Han jobber ute på oppdrag i hverdagen og jeg jobber med mitt. I tillegg har jeg et barn hos meg 100 %, ergo det blir bare mulig å treffes i helger. Men det funker fint for begge det. 😊 Anonymkode: 7a948...891
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #6 Skrevet 21. februar 2023 Vi datet vel 3 uker før jeg sa at jeg ikke er interessert i å ligge med han om han ligger med andre. Mest pga risiko for kjønnssykdommer- noe jeg sa til han. Han sa at han var enig, og om vi skulle være eksklusive. Jeg ville kanskje hatt muligheten til å date flere litt lengre, men samtidig ville jeg også satse på han. Etter halvannen til to måneder ville han at vi skulle være kjærester. Nå er det altså snart tre måneder siden vi møttes første gang, er kjærester, men jeg føler det har gått litt fort. Anonymkode: a5373...5e3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #7 Skrevet 21. februar 2023 Tenker at den som blir redd for å miste den andre tar det opp først. Hvis man får følelser og har behov for å sikre at den andre ikke dater andre og ligger rundt, så tar man det opp. Anonymkode: 315eb...86b
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #8 Skrevet 21. februar 2023 Har du lyst å være kjærester med han nå? Isåfall kan du jo spør han hva han synes om det. Anonymkode: a5373...5e3
norw Skrevet 21. februar 2023 #9 Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): En dater til en ønsker å være kjærester og spør hva den andre tenker. Noen 2 uker, andre 2 år. Anonymkode: e22cd...762 To år, da ville jeg tenkt fwb. 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #10 Skrevet 21. februar 2023 I mine kretser er det ikke vanlig med verken "praten" eller å måtte definere seg for å vite om man er kjærester. Ikke siden barneskolen da man fikk noen til å spørre for seg. Hilsen veldig gammel. Anonymkode: aa681...558 1
ESFP Skrevet 21. februar 2023 #11 Skrevet 21. februar 2023 Kjenn på hva du selv ønsker. Hvis du ønsker at dere skal definere dere som kjærester, så kan du si at du ønsker det. Så kan han respondere på det som han ønsker. Å spørre ham hva han vil, før du sier hva du vil selv er litt tafatt. 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #12 Skrevet 21. februar 2023 Jeg er den som liker å ta det i et rolig tempo, og ikke rushe noe. Men det er forskjell for folk. Noen blir sammen etter et par uker andre etter flere måneder. Han spurte om vi skulle bli kjærester etter litt over 2 mnd. For meg føltes det ikke tidlig. Var stormforelska i han og følte meg klar for at det skulle bli oss. Vært sammen i 1 år nå Anonymkode: cfdb8...945
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #13 Skrevet 21. februar 2023 Hvor langt er et tau? Vi ble offisielt kjærester 2 uker etter at vi møttes. Det er nå 6 år, giftemål, hund, hus og straks 2 barn siden. Anonymkode: 1d5ae...5d3
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #14 Skrevet 22. februar 2023 18 hours ago, AnonymBruker said: I mine kretser er det ikke vanlig med verken "praten" eller å måtte definere seg for å vite om man er kjærester. Ikke siden barneskolen da man fikk noen til å spørre for seg. Hilsen veldig gammel. Anonymkode: aa681...558 Men hvordan vet man det da? 😊 Ts Anonymkode: 7a948...891
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #15 Skrevet 22. februar 2023 Det kalles kommunikasjon. Ta dey på putepraten. Hva tenker du at vi er?, kan være et spørsmål. Og være ærlig om følelser. Skjer ikke det, så blir det opp til omgivelsene. Noen kommer til å spørre dere og en av dere kommer til å si ja. Sånt gidder jeg ikke, det betyr ofte at man ikke er gode til å kommunisere og det kan oppstå misforståelser. Anonymkode: 114d5...e15
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #16 Skrevet 22. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Men hvordan vet man det da? 😊 Ts Anonymkode: 7a948...891 He he, ikke den du spør men for min generasjon trenger man ikke å ta noen «prat». Oppfører man seg som kjærester (sex, treff, middager, turer) så ER man kjærester. Ikke noe å lure på det. Nå har jeg heller aldri truffet en mann som ville noe annet enn å være kjærester da. Anonymkode: 5d28e...b47 2
AnonymBruker Skrevet 22. februar 2023 #17 Skrevet 22. februar 2023 Finnes ingen regler. Jeg datet en i 6 mnd uten at temaet "kjærester" kom opp. Dog oppførte vi oss nok som kjærester fra ca 3 mnd (var mye sammen med hverandres venner osv) En annen gang kom det opp etter 3 mnd (han tok det opp). Da varte forholdet i nesten 2 år. Denne gangen begynte han å kalle meg for kjæresten sin allerede etter 3 uker, noe jeg syns var litt tidlig😅, men samtidig føltes det veldig riktig. Så nå etter 2 mnd er vi helt klart kjærester.🥰 Vi møtes også kun 1-2 ganger i uka pga jobb og hensyn til barn. Og dermed er vi heller ikke offisielle kjærester, da vi vil være sike på at det kommer til å vare før vi involverer barna. Anonymkode: 17e24...333
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå