Gå til innhold

Hotellweekend / nakenhet

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

skal på hotellweekend, og jeg liker å gå litt

Naken på hotellrommet… ofte etter vi har vært ute på dagtid. Drukket litt cava etc.

da har lemmet en tendens til å reise seg, og 17cm stål står rett ut.. hva synes dere damer om dette. Er det lite sjarmerende, er det tiltrekkende? Hva tenker dere?

Nakenhet e naturlig, vi har vært sammen i mange år. Men det med stiv pikk da…:) :)

Anonymkode: eea86...953

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trekk for gardinene, problem løst. Du høres som om du skal være alene på hotellrommet, for hadde du hatt med partner, hadde hun skjønt hvorfor.

Anonymkode: df2b5...176

• Liker 3
Skrevet

Om partneren min omtalte penisen sin som "stål" hadde jeg enten begynt å le, eller bare mistet fullstendig tenningen. 

Anonymkode: 16108...149

• Liker 10
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Skrevet

Idiotisk problemstilling. Men stakkars damer,dersom du bare helt ut av det blå bare blotter deg haha. Forstår du er veldig stolt av kropp og lem,men herregud da mann. Dette var flaut.

• Liker 3
Skrevet

🤦‍♀️

Anonymkode: 1ab05...ac2

• Liker 6
  • Hjerte 1
Skrevet

For å snu litt på det: jeg tror det er mange par på hotellweekend som er som deg. Etter litt shopping på dagen og kanskje litt vin til lunsj, er det godt å komme tilbake på hotellrommet og slappe av før man skal ut og spise middag. Kanskje dele en flaske vin på sengekanten. Da blir det gjerne litt sex.

Min erfaring er de gangene man hører sex fra naborommet, så er det på ettermiddag eller seint på natta (ONS).

Så ja, vi er flere som har "stål" på ettermiddagen på hotellweekend.

Anonymkode: 8ea50...a40

• Liker 1
Skrevet

Jeg er glad i nakenhet selv, men foretrekker å kunne "pakke ut" penis når det er behov for den heller enn å ha den spradende midt i fleisen. La heller meg være helt naken av oss to. Det å dra ned boxeren er en av mine favoritt aktiviteter, ikke ta fra meg den tenker jeg. 

Ta på deg en pen bokser heller tenker jeg. Å se bul i den er bare positivt 

Anonymkode: 9af63...db9

• Liker 4
Skrevet

Jeg går naken hjemme. Så skjønner egentlig helt hva du vil med denne tråden jeg TS. 

Anonymkode: bc789...b57

• Liker 1
Skrevet

17 cm stål står rett ut....

#skoleferie :sovnet:

Anonymkode: 75e16...06f

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 21.2.2023 den 9.41):

Hei!

skal på hotellweekend, og jeg liker å gå litt

Naken på hotellrommet… ofte etter vi har vært ute på dagtid. Drukket litt cava etc.

da har lemmet en tendens til å reise seg, og 17cm stål står rett ut.. hva synes dere damer om dette. Er det lite sjarmerende, er det tiltrekkende? Hva tenker dere?

Nakenhet e naturlig, vi har vært sammen i mange år. Men det med stiv pikk da…:) :)

Anonymkode: eea86...953

Dette er det mest patetiske jeg har lest på KG i dag. 

Anonymkode: 9d913...5db

Skrevet

Dere har vært sammen i mange år og du vet ikke hva dama di synes om det? 🤔

Anonymkode: 09864...3ed

• Liker 1
Skrevet

Helt vanlig - tenker jeg i hvertfall 

Deilig å hive av seg klærne evt beholde boxer på  når man kommer på hotellrommet. Trekker for gardinene men om det blir en liten glipe så er det bare pirrende.. og litt pirring i hverdagen må være lov.

Har jo skjedd flere ganger når man kommer fra byen på natta - man tar seg en dusj og har glemt mer enn en gang at man ikke hadde dratt for gardinene .. har jo skjedd mer enn en gang at andre også har kommet tilbake på den tiden av døgnet - så uplanlagt visning av "ståle" som du kaller det har nok skjedd... men de overlever nok

Anonymkode: 8dc8c...2af

Skrevet

Komisk å opprette en tråd for å fortelle at du har 17 cm lang penis. 😂 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...