AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #1 Skrevet 21. februar 2023 Jeg har fått dilla på te, men har tidligere brukt brunt sukker. Nå som jeg drikker mye mer te, så blir det også mye sukker. Jeg har prøvd Sukring Gold, men det synes jeg ikke gir noe som helst smak. Hvilke andre søtningsstoffer fungerer i te? Ikke honning. Anonymkode: 7fb15...30b
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #3 Skrevet 21. februar 2023 Jeg bruker Natreen til alt det skal være sukker i. Kjøper på Prix, men tror alle har det. Smaker ikke kunstig. Hilsen diabetiker 🙂 Anonymkode: 32928...c4e 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #5 Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (1 time siden): Stevia Anonymkode: 5c4b9...bc9 Er det noen konkrete steviaprodukter som fungerer bra? Jeg har alltid tenkt på sukrin som stevia AnonymBruker skrev (58 minutter siden): Jeg bruker Natreen til alt det skal være sukker i. Kjøper på Prix, men tror alle har det. Smaker ikke kunstig. Hilsen diabetiker 🙂 Anonymkode: 32928...c4e Kan sikkert prøve det igjen, men husker fra barndommen at jeg syntes det var helt grusomt men mye endrer seg jo med årene da! Ænema skrev (54 minutter siden): xylitol/bjørkesøt Er det boksen som selges på sunnkost du tenker på da? Anonymkode: 7fb15...30b
svartkatt Skrevet 21. februar 2023 #6 Skrevet 21. februar 2023 Kjøp Fun light eller noe med tesmak. Brukt dette i stedenfor sukker i lang tid. Bruker kanskje en teskje.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #7 Skrevet 21. februar 2023 Jeg og har samme problem. Finner ingenting som ikke det blir sånn falsk sukker smak på. Har prøvd alt som er av sånne produkter. Suketter kaster jeg opp av. Det forblir sukker hos meg. Får heller prøve å trappe ned å venne seg til mindre sukker etterhvert. Anonymkode: 3c470...372
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #8 Skrevet 21. februar 2023 svartkatt skrev (5 minutter siden): Kjøp Fun light eller noe med tesmak. Brukt dette i stedenfor sukker i lang tid. Bruker kanskje en teskje. Absolutt ikke ett alternativ!! Vil helst ha noe som ikke smaker syntetisk. Holder på brekke meg av den syntetiske smaken, og synes alt av fun light smaker død og helvette... Synes den syntetiske smaken er verre enn oppvaskmiddel Anonymkode: 7fb15...30b
Viktualia Skrevet 21. februar 2023 #9 Skrevet 21. februar 2023 Ta mindre og mindre sukker i, til du til slutt ikke trenger søtning i teen.
AnnnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #11 Skrevet 21. februar 2023 (endret) . Endret 28. februar 2023 av AnnnonymBruker
AnnnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #12 Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (44 minutter siden): Er det noen konkrete steviaprodukter som fungerer bra? Jeg har alltid tenkt på sukrin som stevia Kan sikkert prøve det igjen, men husker fra barndommen at jeg syntes det var helt grusomt men mye endrer seg jo med årene da! Er det boksen som selges på sunnkost du tenker på da? Anonymkode: 7fb15...30b Sukrin er noe helt annet enn stevia. Sukrin har en veldig rar ettersmak, sånn metallisk, kald smak. Stevia er bare ekstremt søtt, trenger svært lite, ofte bare dråper.
Ænema Skrevet 21. februar 2023 #13 Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Tagatesse Anonymkode: 505e0...f9d denne er også bra
Ænema Skrevet 21. februar 2023 #14 Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Er det boksen som selges på sunnkost du tenker på da? Anonymkode: 7fb15...30b https://www.helseogkost.no/products/bjorkesot-xylitol-200-g
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #15 Skrevet 21. februar 2023 agavesirup bruker jeg om jeg må ha noe i teen feks. i matlaging bruker jeg dadler feks, det funker utmerket i gryter, pizzafyll,pastasaus etc. Anonymkode: 585e3...71f
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #16 Skrevet 21. februar 2023 Bruker bare suketter jeg. Men te uten sukker er også godt egentlig. Jeg bruker sukrin gold i havregrøten, og syns det blir søtt og godt. Men man må bruke ganske mye er min erfaring. Så der jeg ville brukt 1 ts sukker må jeg kanskje bruke 3 ts sukrin gold. Anonymkode: 88ad4...7ee
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #17 Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Jeg har fått dilla på te, men har tidligere brukt brunt sukker. Nå som jeg drikker mye mer te, så blir det også mye sukker. Jeg har prøvd Sukring Gold, men det synes jeg ikke gir noe som helst smak. Hvilke andre søtningsstoffer fungerer i te? Ikke honning. Anonymkode: 7fb15...30b Hvorfor må du ha søtning i te? Hvis du kjøper god, organisk te så er det svært mye smak i drikken. Jeg bruker aldri søtning i te, men nå drikker jeg bare Pukka eller andre organiske typer med mye smak ☺️. Anbefaler heller det. Søtninger ødelegger smaken. Anonymkode: 00146...aae 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå