AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #1 Skrevet 21. februar 2023 jeg har veldig tynt og fint hår. Har alltid klart å vedlikeholde det godt med gode produkter, men i det siste virker det som om ingenting hjelper. Jeg bruker ref volum shampoo og litt balsam innimellom. Pleier å bruke saltvannspray til styling. Men i det siste er det som om ingenting funker på håret 😕 det virker ikke som jeg har noe i håret når jeg er ferdig med å føne det - og jeg føler jeg må bruke ekstra mye hårspray for at alt skal holde seg på plass. Så jeg tenker jeg må prøve andre produkter. Jeg vasker ikke håret de dagene jeg har fri fra jobb. Og nå kom jeg på at jeg før hadde mer fett hår, så dersom jeg ikke vasket det på en dag eller to ble det mye bedre men nå merker jeg ikke noe særlig til det. Har relativt kort hår, men ligger ganske urolig om natta, så ser ikke ut om morran 😂 er det noen som har tips til gode sjampoer eller andre produkter jeg kan bruke? Anonymkode: 910ec...421
AnonymBruker Skrevet 2. april 2023 #2 Skrevet 2. april 2023 Jeg har akkurat samme problem med håret bare at mitt er langt. Men er tynt og glatt og klapper sammen etter 5 min. 😞 bruker også ref volume sjampooen. Eneste som kan gjøre håret mitt mitt tråere er løwengrip sin tørrsjampoo med karamell-lukt. Det blir litt mer hold. Ellers tar jeg og gjerne imot tips. Anonymkode: 5c72b...48e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå