AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #1 Skrevet 21. februar 2023 Hører stadig om flere damer i distriktet som selger "litt" sex. Dem har ikke annonse på realeskorte men har noen få faste kunder for eg spe på intekta. Ein dame som "må" selge sex for å klare seg opnet seg til meg å fortalte dette. (Hun ønsket å slippe) Synes det er heilt på trynet att det må være slik i Norge for alle priser har skutt i været. Er det flere som kjenner til dette triste mørke problemet? Kjenner du noen eller andre som gjør det samme? Anonymkode: 19dd6...740 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #2 Skrevet 21. februar 2023 Ikke helt det samme, men har regelmessig sex jeg ikke har lyst på med en samboer som behandler meg dårlig fordi jeg ikke har råd til å etablere meg på egen hånd og fordi jeg ikke ønsker å sende barna alene til far på samvær/annenhver uke. Anonymkode: de5db...ffc 8 23 1
Snok1 Skrevet 21. februar 2023 #3 Skrevet 21. februar 2023 Fordrer ikke dette at det er blitt flere kåte mannfolk? Jeg er skeptisk til slike anekdotiske fremstillinger. 3
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #4 Skrevet 21. februar 2023 3 minutter siden, AnonymBruker said: Ikke helt det samme, men har regelmessig sex jeg ikke har lyst på med en samboer som behandler meg dårlig fordi jeg ikke har råd til å etablere meg på egen hånd og fordi jeg ikke ønsker å sende barna alene til far på samvær/annenhver uke. Anonymkode: de5db...ffc Off! Håper du finner ut av va som er best for deg❤️ Anonymkode: 19dd6...740
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #5 Skrevet 21. februar 2023 Ikke noe nytt dette. Spesielt med historisk høy prisstigning, høye strømpriser og et bolig- og leiemarked som har gått amok de siste 15 årene. Da er det flere og flere som føler seg tvunget til å selge sex. Før hadde folk med dårlig økonomi et valg. Nå føler de seg mer og mer tvunget. Men men, det har vært mye verre. I 1800-tallets Kristiania (nå Oslo) var prostitusjon akseptert og regulert av helsevesen. Selv om prostitusjon var forbudt ble den likevel regulert av myndighetene ved at de prostituerte ble tvunget til ukentlige undersøkelser (syfilis, gonore) hos lege i tillegg til at de måtte bo i bestemte områder og hus (bordeller). Feks i Pipervika og Vaterland var det så mange bordeller at de gikk Amsterdams redlight-district en høy gang. Tenk på det. I 1850 var det kun 30000 innbyggere bosatt i Oslo. Men det var hele 17 bordeller bare i Pipervika. Da skjønner du det ikke er så ille i dag… Anonymkode: 9413b...dbe 3 10
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #6 Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Hører stadig om flere damer i distriktet som selger "litt" sex. Dem har ikke annonse på realeskorte men har noen få faste kunder for eg spe på intekta. Ein dame som "må" selge sex for å klare seg opnet seg til meg å fortalte dette. (Hun ønsket å slippe) Synes det er heilt på trynet att det må være slik i Norge for alle priser har skutt i været. Er det flere som kjenner til dette triste mørke problemet? Kjenner du noen eller andre som gjør det samme? Anonymkode: 19dd6...740 Nja, er dette så lett å få til da? Går de på gata da? Kan ikke helt se dette for meg. Anonymkode: 36313...ef4 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #7 Skrevet 21. februar 2023 Så hva er løsningen TS? Hvordan løser menn dette? Selger de også sex, eller finner de andre måter å få det til å gå rundt på? Anonymkode: ef2b7...7cb 1 5
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #8 Skrevet 21. februar 2023 Har man en fast fulltids jobb og er alene med barn, og utgiftene overstiger nesten inntektene.. Hva gjør man da? og har ikke krav på støtte pga fulltidsjobb. Nå som alle utgifter er blitt høyere uten at lønna går opp skjønner jeg at man kan bli desperat. Det at menn ikke gjør det samme kan vel ha noe med at det er ikke like stort marked for det. Anonymkode: d2ef0...2ad
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #9 Skrevet 21. februar 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Så hva er løsningen TS? Hvordan løser menn dette? Selger de også sex, eller finner de andre måter å få det til å gå rundt på? Anonymkode: ef2b7...7cb Eg spurte ikkje hvordan menn skal løse dette. Ja eg veit om ein mann som selger sex. Ts. Anonymkode: 19dd6...740
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #10 Skrevet 21. februar 2023 Så ekkelt og trist at så mange menn er villige til å kjøpe sex. Anonymkode: f47c8...219 11
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #11 Skrevet 21. februar 2023 1 hour ago, AnonymBruker said: Har man en fast fulltids jobb og er alene med barn, og utgiftene overstiger nesten inntektene.. Hva gjør man da? og har ikke krav på støtte pga fulltidsjobb. Nå som alle utgifter er blitt høyere uten at lønna går opp skjønner jeg at man kan bli desperat. Det at menn ikke gjør det samme kan vel ha noe med at det er ikke like stort marked for det. Anonymkode: d2ef0...2ad Eg tru nok eg hadde gjort det samme om eg var i økonomisk knipe,der er marked for menn også. Eg dømmer ingen som må gjøre dette. Anonymkode: 19dd6...740
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #12 Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Så ekkelt og trist at så mange menn er villige til å kjøpe sex. Anonymkode: f47c8...219 Men nå er det i det minste forbudt å kjøpe sex. Med høye bøter. På 1800-tallet var prostitusjon forbudt, men det gjaldt kun for de prostituerte som solgte sex. De var de kriminelle. Ikke de horebukkene som kjøpte. Og selv om prostitusjon var forbudt hadde myndighetene såpass omtanke for horebukkene at de påla prostituerte å gå gjennom jevnlige helseundersøkelser så ikke de skulle smitte horebukkene med syfilis, gonoré og andre sykdommer. 😂 Dobbeltmoral? Anonymkode: 9413b...dbe 5
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #13 Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): er marked for menn også. Det er jaggu begrenset her i Norge skal jeg si deg om du selger til kvinner, selger du til menn derimot ...... Anonymkode: 3d843...082 4 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #14 Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (54 minutter siden): Eg spurte ikkje hvordan menn skal løse dette. Ja eg veit om ein mann som selger sex. Ts. Anonymkode: 19dd6...740 Det handler om at det finnes alternativer til å selge sex, og ikke gjøre de automatisk til et offer for samfunnet fordi de velger den enkleste og letteste løsningen. Derfor tok jeg opp eksemplet menn.. For sammenlignet med kvinner så er det ikke mange menn som selger sex til kvinner, og jeg tro de aller færreste ønsker å selge sex til det samme kjønn når de er heterofile. Så hvorfor ikke få inspirasjon av menn, hva gjør menn for å få det til å gå rundt når de ikke har valget om å selge sex? Anonymkode: ef2b7...7cb 3 1
Merlin Skrevet 21. februar 2023 #15 Skrevet 21. februar 2023 Lurer litt . Hvem er dere damer som kjøper Sex av menn ? For ordens skyld, jeg dømmer ingen.
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #16 Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Synes det er heilt på trynet att det må være slik i Norge for alle priser har skutt i været. Det er jo ikke slik. Tror du menn selger sex for å klare seg? Anonymkode: 0e07b...d0a 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #17 Skrevet 21. februar 2023 Merlin skrev (2 minutter siden): Lurer litt . Hvem er dere damer som kjøper Sex av menn ? For ordens skyld, jeg dømmer ingen. Finnes et lite marked av dette, men de søker gjerne bare selskap. Noen å gjøre ting med, kino/middag etc.. Kvinner kan også være ensomme og vanskelig å få seg en mann. Men i mye mindre tall enn menn. Anonymkode: 68094...a7c 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #18 Skrevet 21. februar 2023 Merlin skrev (23 minutter siden): Lurer litt . Hvem er dere damer som kjøper Sex av menn ? For ordens skyld, jeg dømmer ingen. Few and far between. Lite sannsynlig at det befinner seg noen her på KG av kvinner som kjøper sex. Det skjer så sjelden fordi kvinner stort sett får det de vil ha av sex gratis. Om en kvinne kjøper sex av en mann, er det antageligvis fordi hun vil "gå opp noen nivå", dvs ha et spesielt utseende på mannen (en pen mann f.eks., om hun ikke har draget på dem vanligvis). Anonymkode: 4302a...432
Rotemor Skrevet 21. februar 2023 #19 Skrevet 21. februar 2023 Dømmer ikke hva folk gjør ut av desperasjon og fattigdom. Men dømmer enhver som kjøper sex eller på annen måte bidrar til menneskehandel 6
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #20 Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (5 minutter siden): Few and far between. Lite sannsynlig at det befinner seg noen her på KG av kvinner som kjøper sex. Det skjer så sjelden fordi kvinner stort sett får det de vil ha av sex gratis. Om en kvinne kjøper sex av en mann, er det antageligvis fordi hun vil "gå opp noen nivå", dvs ha et spesielt utseende på mannen (en pen mann f.eks., om hun ikke har draget på dem vanligvis). Anonymkode: 4302a...432 Eller kanskje fordi hun vil ha en som tilfredstiller henne, og ikke bare fokuserer på seg selv? Bare en tanke.. Anonymkode: 27b98...57d 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå