Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2005 #1 Skrevet 24. desember 2005 Har alle dine partner likt å gjøre dette på deg?
Gjest Pet Skrevet 24. desember 2005 #2 Skrevet 24. desember 2005 De har gjort det helt frivillig, så da regner jeg med at de har likt det.
Gjest Gjest Skrevet 24. desember 2005 #3 Skrevet 24. desember 2005 Alle de andre har likt det bortsett fra han siste.. Jeg er helt frisk og utfloden er som regel alltid "luktfri", men den første gangen min siste partner slikket meg var ikke så lenge etter sex, og selv om jeg var nydusja så smakte det litt annerledes/stramt. Ikke vet jeg hvorfor det var slik denne ene gangen men Vet at han fikk et litt dårlig førsteinntrykk.. Selv om jeg vet at de andre har likt det mye, så plager det meg litt at den siste personen ikke liker det, skammer meg på en måte litt over det Andre som tenker slik?
Nelle Skrevet 26. desember 2005 #5 Skrevet 26. desember 2005 Alle har likt det, untatt en. Om han som ikke likte det tenkte jeg: Stakkars mann. Så fant jeg meg en annen.
Gjest christineemily Skrevet 27. desember 2005 #6 Skrevet 27. desember 2005 (endret) Ja, mine partnere har likt det. Og jo eldre de / jeg har vært , jo mer har de likt det. Kommer kanskje av trening, at de ikke er redd for å gjøre noe "feil" lengre, ? Endret 27. desember 2005 av christineemily
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå