Gå til innhold

Funker det egentlig med slankepiller??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Eg er mann på 40, 190 høy 90 kg.

Har ein slank litt tynn fasong,men får alt fett rundt magen, typisk ølmage!

Har prøvd med å bedre kostholdet å gå på trening senter er uaktuelt.

Har eg veldig fysisk tung jobb så er sterk ellers,men den magen sitter bom fast!

Leser litt om slankepiller men synes det er litt lugubre sider der dem som selgeren som skriver egene anmeldelser.

Så har noen her inne prøvd slankepiller med gode resultater??

Eg har lite trua på det,men vil gjerne høre.

Anonymkode: fe484...d94

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Overvekt hadde neppe vært ett veldig stort problem om man kunne kjøpe slankepiller reseptfritt på nett... 

Du sier du har prøvd endre kostholdet, men har du faktisk endret det? 
Veldig fysisk jobb, som i at den gir både styrke og kondisjon? Eller bare styrke? 

Anonymkode: 0569e...f96

• Liker 1
  • Nyttig 2
Skrevet
15 minutter siden, AnonymBruker said:

Overvekt hadde neppe vært ett veldig stort problem om man kunne kjøpe slankepiller reseptfritt på nett... 

Du sier du har prøvd endre kostholdet, men har du faktisk endret det? 
Veldig fysisk jobb, som i at den gir både styrke og kondisjon? Eller bare styrke? 

Veldig godt poeng du har med "reseptfritt på nette" der har du egentlig svaret 👍

Jobben gir kun stryke.

Men går ca 20000 høydemeter i året på fjellet og gjerne turer som ikkje er i fjellet.

Har ikkje total endret kostholdet,men hadde 5 hvite uker no,spiser meg ikkje stapp mett til middag lenger, sluttet å spise brød, har 1 til 2 fiskemiddager med 2 små poteter å heller mer grønnt på fatet.

Kun vann å knekkebrød på jobb.

Noen kan bare slutte å drikke cola å gå ned 10 kg. Men så enkelt er det ikkje med meg...

Cola drikker eg aldri heller så det er sakt😄

Ts

Skrevet

De eneste slankepillene/ medikamentene som fungerer er de du får på resept hos legen. 

Anonymkode: 9e542...c58

• Nyttig 1
Skrevet

Før i tiden fungerte det helt perfekt. Det var nemlig amfetamin. Det har de sluttet med nå, heldigvis/uheldigvis.

Anonymkode: 64893...d27

Skrevet

Du er nok ikke kandidat for slankemidlene som man får på resept, men om du vil ha en dårlig, kortvarig og dyr løsning så er faktisk XL-S tabletene "ekte" legemidler. De inneholder ca 1/3 av virkemiddelet fra xenical. Husker ikke hva det heter, men XL-S er ca 3 ganger så dyrt og får deg fremdeles til å drite lavafett i trusa. Så du går ned i vekt, men bare så lenge du bruker tablettene. Det slanker lommaboka i samme slengen :)

Anonymkode: 02265...f3d

Skrevet
AnonymBruker skrev (23 minutter siden):

Veldig godt poeng du har med "reseptfritt på nette" der har du egentlig svaret 👍

Jobben gir kun stryke.

Men går ca 20000 høydemeter i året på fjellet og gjerne turer som ikkje er i fjellet.

Har ikkje total endret kostholdet,men hadde 5 hvite uker no,spiser meg ikkje stapp mett til middag lenger, sluttet å spise brød, har 1 til 2 fiskemiddager med 2 små poteter å heller mer grønnt på fatet.

Kun vann å knekkebrød på jobb.

Noen kan bare slutte å drikke cola å gå ned 10 kg. Men så enkelt er det ikkje med meg...

Cola drikker eg aldri heller så det er sakt😄

Ts

Gå noen turer ett par ganger i året er veldig langt i fra kondisjonstrening... Du må ut å få opp pusten og pulsen helst flere ganger pr uke. Ut å gå rask gange 2-3 ganger pr uke, eller jogge. 

Jeg som liten kvinne med BMI på 21 klarer spise nesten hele dagsbehovet mitt på en middag, uten at jeg nødvendigvis blir stappmett. Det kommer an på hva jeg spiser. 
Fisk kan ha like mye kalorier som en pølse. En fiskemiddag kan ha enormt kalorinivå. 
Knekkebrød er flott, med ikke om du topper det med majones. 
Så det er umulig si noe om kostholdet ditt ut fra det du skriver... 
Det kan være 1500 kcal, og det kan være 8 000kcal pr dag, siden man ikke vet noe som helst om hvor mye saus du har, hvilket pålegg du har, hvilken mengde middag du spiser, og hva du har til middag utenom at du spiser fisk 1-2 ganger pr uke. 

Brød er for øvrig ikke farlig heller, så lenge man spiser riktig mengde og har riktig pålegg... Jeg klarer gå ned i vekt selv om jeg spiser i snitt 12 brødmåltider pr uke. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...