AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #1 Skrevet 21. februar 2023 Jeg har noen smykker som jeg fikk helt dilla på å lage en stund, men som jeg ikke har fått solgt. Jeg solgte en del på Epla.no før, men jeg ble så lei av hvordan siden fungerte at jeg bare ga opp hele greiene der. Jeg la ett smykke ut på finn.no, som har ligget ute i evigheter nå, og som noen plutselig ville kjøpe, så da begynte jeg å tenke på de andre smykkene og at jeg kanskje kan legge dem ut et sted igjen. Smykker er vanskelig, for det er så mange som selger det, og de druknet på Epla også. Jeg fikk inntrykk av at så lenge de fikk eksponering, så gikk de faktisk ganske fort, men det er vanskelig å finne et sted der de faktisk får det. Det var en dame som ville ha dem i sin nettbutikk for klær, for de passet til stilen der, så der solgte jeg en del faktisk. Men så måtte hun legge ned, på grunn av rett og slett mangel på eksponering der også. En fysisk butikk går jo folk forbi, men på nett så drukner jo alt sammen. Noen som har tips? Anonymkode: 28db2...129
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #2 Skrevet 21. februar 2023 Etsy er stedet Anonymkode: 4b822...64c
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #3 Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Etsy er stedet Anonymkode: 4b822...64c Er det det? Selger du der? TS Anonymkode: 28db2...129
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå