Gå til innhold

Noen med Google Nest Assistant?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Vurderer å kjøpe google nest hub med skjerm, men hvor langt unna virker mikrofonen for kommandoer? Opplever at på smarttelefonen hører ikke Google Assistant alltid at jeg sier Hey Google, selvom jeg bare er et par meter unna. Er Google Nest bedre på det?

Og må den stå tilkoblet strømledning hele tiden eller er det sønn at man lader den opp som en iPad og kan koble fra ledningen når den er fulladet? Har nemlig ikke stikk kontakt der jeg ønsker å eventuelt plassere den.

Syns dere google nest hub er fint og nyttig eller fant du ut at det var bortkastet å ha den? Ser mange selger billig på Finn.. Hva bruker du din til mest?

Andre fordeler eller ulemper?

Anonymkode: 2b9c4...fd6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Du kan stille inn følsomheten på google nest hub, jeg kan stå i naborommet og si høyt "hey google" og den oppdager det uten problemer. Er ikke super isolert i min leilighet da.

Den må stå i strøm hele tiden. 

Enn så lenge synes jeg det er en kjekk liten sak, men bruker den mest til å høre på morgenradio, styre lys da jeg har smartlys og se på youtube/streamingtjenester under matlaging da min står på kjøkkenet. Vet at mange har den på soverommet, da den visst har fått sleeping track. 

Anonymkode: 81f8e...cf2

Skrevet
AnonymBruker skrev (15 timer siden):

Du kan stille inn følsomheten på google nest hub, jeg kan stå i naborommet og si høyt "hey google" og den oppdager det uten problemer. Er ikke super isolert i min leilighet da.

Den må stå i strøm hele tiden. 

Enn så lenge synes jeg det er en kjekk liten sak, men bruker den mest til å høre på morgenradio, styre lys da jeg har smartlys og se på youtube/streamingtjenester under matlaging da min står på kjøkkenet. Vet at mange har den på soverommet, da den visst har fått sleeping track. 

Takk for svar 😊 godt å vite at den hører deg i annet rom. Jeg styrer også lys og musikkmedier med google assistant men på telefonen og da kan jeg sitte ved siden av og måtte rope fordi den ikke reagerer! Hadde vært gøy å prøve søvntracking men vil ha base på enden av kjøkkenbenken så den grenser nærmest til stue men dritt for der er det ikke stikk kontakt.. Hvor lang er strømledningen ca?

Skrevet
On 2/22/2023 at 12:03 AM, AnonymBruker said:

Takk for svar 😊 godt å vite at den hører deg i annet rom. Jeg styrer også lys og musikkmedier med google assistant men på telefonen og da kan jeg sitte ved siden av og måtte rope fordi den ikke reagerer! Hadde vært gøy å prøve søvntracking men vil ha base på enden av kjøkkenbenken så den grenser nærmest til stue men dritt for der er det ikke stikk kontakt.. Hvor lang er strømledningen ca?

Strømledningen er ca 1,5 meter :)

Brukte også google nest hub til å se smart ringeklokken når noen ringte på. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...