AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #1 Skrevet 20. februar 2023 Jeg og samboer trener fast på treningssenter. Nylig har det begynt ei ny jente der, tipper et sted mellom 26-28 år. Pen og slank. Det er ikke måte på hvordan guttegjengen som henger der flokker seg rundt henne, prøver å få kontakt, står og stirrer og prater seg imellom. Jeg og samboer trente på et apparat ved siden av henne i dag, og hun kunne jo ikke engang gjøre ferdig en rep før en eller annen i den i den gjengen gikk bort til henne for å "spørre om noe". Det de selvsagt ikke ser (eller gjør de det?) er at denne kvinnen bærer en ring. Hun er gift. Likevel presser de seg på. Eier ikke dagens unge menn folkeskikk lengre? Så at den stakars jenta ble brydd. Hvorfor ikke la gifte kvinner være i fred? Anonymkode: f8cef...f06 1 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #2 Skrevet 20. februar 2023 Er vel bare slik at mange ikke bryr seg så veldig? Utroskap er så utbredt, så åpenbart mange som ikke bryr seg om at de selv er i forhold eller om den de ligger med er i et forhold. Anonymkode: 602e2...e51 1
Macro Skrevet 20. februar 2023 #3 Skrevet 20. februar 2023 At hun er gift er rivende likegyldig. Folk skal få trene i fred. Tenker senteret har en opprydningsjobb å gjøre der. 4
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #4 Skrevet 20. februar 2023 Hvorfor gjelder dette kun gifte? Du burde heller skrive: La jenter og kvinner være i fred! Hva gjorde dere da? Stod dere bare der og hørte på? Uten å si i fra? Da er dere ikke det spor bedre Anonymkode: a98a3...3d1 5
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #5 Skrevet 20. februar 2023 Tydelig at yngre menn ikke har lært noe folkeskikk. Men dette problemet gjelder alle kvinner. Ikke bare gifte. Men.. Jeg tror ikke de gutta du beskriver leser på KG forumet. Kanskje du heller skal ta det opp med treningssenteret? Anonymkode: 59abe...5ca 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #6 Skrevet 21. februar 2023 Du kan ikke vite at hun nødvendigvis er gift fordi hun har en ring på seg, men hun skal selvsagt ha rett på å være i fred på treningssenteret. Skjønner ikke helt at du bekymrer deg sånn over dette, hun er vel voksen og kan si fra selv om hun blir lei av oppmerksomheten. Tror de fleste menn i alle aldre tenker at om dama er gift er det "hands off", så de har kanskje ikke lagt merke til noen ring, eller tenker at det kun er en ring til pynt (noen ringer kan faktisk forveksles med en giftering). Anonymkode: 51aca...7aa 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #7 Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (14 timer siden): Jeg og samboer trener fast på treningssenter. Nylig har det begynt ei ny jente der, tipper et sted mellom 26-28 år. Pen og slank. Det er ikke måte på hvordan guttegjengen som henger der flokker seg rundt henne, prøver å få kontakt, står og stirrer og prater seg imellom. Jeg og samboer trente på et apparat ved siden av henne i dag, og hun kunne jo ikke engang gjøre ferdig en rep før en eller annen i den i den gjengen gikk bort til henne for å "spørre om noe". Det de selvsagt ikke ser (eller gjør de det?) er at denne kvinnen bærer en ring. Hun er gift. Likevel presser de seg på. Eier ikke dagens unge menn folkeskikk lengre? Så at den stakars jenta ble brydd. Hvorfor ikke la gifte kvinner være i fred? Anonymkode: f8cef...f06 Eller bare la kvinner være i fred, PUNKTUM!.. Spesielt på treningssenter... Derfor velger jeg bare de minste rareste treningssentrene, jeg orker ikke det styret med de karene, når jeg trener... Det er skikkelig ubehagelig. Sorry! Jeg vet at jeg ikke svarte på selve problemstillingen i innlegget ditt. Anonymkode: 2712f...672 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #8 Skrevet 21. februar 2023 At folkeskikken i Norge er død kan daglig observeres både her inne og ute i samfunnet. Trist, men intet nytt. Anonymkode: fbd79...49e 1
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #9 Skrevet 21. februar 2023 Hvis man ser på KG, så ser man at de fleste kvinner gir faen i om en mann er gift, alt er hans ansvar, skulle bare mangle at ikke mange menn også tenker slik Anonymkode: a5a7c...6fb 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå