Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

I sengen altså… ligger vi ved siden av hverandre ruller han seg over meg. Jeg våkner av dette hver natt så da jeg foreslo han kunne ligge motsatt vei endte det i drama. 

Anonymkode: 06e04...738

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hæ?

Anonymkode: 35a36...400

• Liker 2
Skrevet

Hvert sitt soverom da. Dere trenger jo ikke å være sammen 24/7.

• Liker 1
Skrevet

Du kan jo prøve å legge deg motsatt vei. Men da vil han vel bare rulle oppå benene dine. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

I sengen altså… ligger vi ved siden av hverandre ruller han seg over meg. Jeg våkner av dette hver natt så da jeg foreslo han kunne ligge motsatt vei endte det i drama. 

Hæ?

image.png.00161e240271afa9433c55d51b294edd.png

Anonymkode: 90b2d...94b

Skrevet
MyMichelle skrev (Akkurat nå):

Du kan jo prøve å legge deg motsatt vei. Men da vil han vel bare rulle oppå benene dine. 

Nei det jo han som sover urolig 

Skrevet

Større seng. Fastere madrass. 

• Liker 1
Skrevet

Løses med separate senger

Anonymkode: 6e9dc...3ce

• Liker 1
Skrevet

Kanskje køyeseng? Han øverst, så slutter han vel snart å rulle ukontrollert rundt.

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (20 minutter siden):

Du mener at du foreslo at han la seg i fotenden?

Må være noe galt med hans søvn om han ruller seg over deg i søvne... er senga liten? lenge siden han har vært hos legen?

Anonymkode: 637b4...1ee

Skrevet

Sett opp en grind i mellom, eller kjøp tau og bind han fast.

Men gjør han dette hele natten? Eller kan du rulle han tilbake og sove resten av natten?

Går det nedover på din side av sengen, at det er derfor plutselig begge ligger på din side? I såfall kan dere bytte plass, så han får oppoverbakke til deg.

Om du får søvnmangel pga dette, så bør dere sove i hver sin seng (samme soverom). Den ene sengen kan være bredere så dere kan ha sex der.

Anonymkode: 0bd2c...b8c

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...