Solsikke112 Skrevet 20. februar 2023 #1 Del Skrevet 20. februar 2023 Hvor mye tjener grunnskolelærere før og etter skatt? På utdanning.no står det gjennomsnitt 592 000 før skatt, men hva tjener dere egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #2 Del Skrevet 20. februar 2023 Kommer an på om du er adjunkt eller lektor, og hvor lang ansiennitet du har. Er du kontaktlærer har du også et lite tillegg, men dette er lokalt forhandlet-og ulikt fra kommune til kommune. Her er min lønn, men er bare adjunkt. Anonymkode: 5c35d...c0c 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
newman01 Skrevet 21. februar 2023 #3 Del Skrevet 21. februar 2023 11 hours ago, Solsikke112 said: Hvor mye tjener grunnskolelærere før og etter skatt? På utdanning.no står det gjennomsnitt 592 000 før skatt, men hva tjener dere egentlig? Skatt er et privat anliggende, og bør ikke blandes inn om man snakker om lønnsnivå. I teorien er det mulig å få utbetalt 592'000 av en lønn på 592'000, men det forutsetter at man betaler enorme summer i rentekostnader, har masse fradrag, fremførbart underskudd/fradrag osv. Det er også mulig å få null utbetalt, om man f.eks. har mye kapitalinntekter, formue osv. Så om man skal diskutere lønn bør det være brutto-tall man snakker om 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #4 Del Skrevet 21. februar 2023 Er 530 vanlig for adjunkt? Anonymkode: 092bc...a80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #5 Del Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Kommer an på om du er adjunkt eller lektor, og hvor lang ansiennitet du har. Er du kontaktlærer har du også et lite tillegg, men dette er lokalt forhandlet-og ulikt fra kommune til kommune. Her er min lønn, men er bare adjunkt. Anonymkode: 5c35d...c0c Hvor mye får du som adjunkt? Her står det jo om adjunkt med tillegg Anonymkode: 092bc...a80 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #6 Del Skrevet 21. februar 2023 Jeg er adjunkt, 16 års ansiennitet (skrives det slik?), og jeg tjener 562.800 etter lønnsoppgjøret i høst. Har 4 års utdannelse. Anonymkode: a0a2c...bc1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Wawli Skrevet 21. februar 2023 #7 Del Skrevet 21. februar 2023 Grunnlønn for lærere/sykepleiere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå