AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #1 Skrevet 20. februar 2023 Fikk høre av ulike folk på stedet jeg bor på at en gutt var interessert i meg i sommer. Jeg trodde ikke at dette va tilfellet da jeg selv aldri oppfattet at han var interessert i meg på den måten. At han var interessert var noe jeg ble fortalt ved flere anledninger utover høsten. Jeg fattet etterhvert interesse for han også og sa til han at jeg var det. Reaksjonen hans var ikke helt slik jeg hadde håpet på og følte han bare svarte på en høflig måte. Han har snappet meg siden sommeren, men har den siste tiden sluttet med dette. Kan legge til at jeg har kjent denne gutten over noen år uten at det har vert noe mellom oss. Han er også en meget sjenert gutt. Det jeg lurer på er om han er interessert eller ikke? Og hva bør jeg eventuelt gjøre?. Jeg er ekstremt uerfaren på dette området 😅 Anonymkode: c3a22...2eb
Jaytee Skrevet 20. februar 2023 #2 Skrevet 20. februar 2023 Eneste måten er jo å fortsette kommunikasjonen dere har i mellom dere og se hvordan han responderer på dette. Alt annet kan jo virke desperat når stemningen har vært laber fra hans side. 1
Diezel Skrevet 20. februar 2023 #3 Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Fikk høre av ulike folk på stedet jeg bor på at en gutt var interessert i meg i sommer. Jeg trodde ikke at dette va tilfellet da jeg selv aldri oppfattet at han var interessert i meg på den måten. At han var interessert var noe jeg ble fortalt ved flere anledninger utover høsten. Jeg fattet etterhvert interesse for han også og sa til han at jeg var det. Reaksjonen hans var ikke helt slik jeg hadde håpet på og følte han bare svarte på en høflig måte. Han har snappet meg siden sommeren, men har den siste tiden sluttet med dette. Kan legge til at jeg har kjent denne gutten over noen år uten at det har vert noe mellom oss. Han er også en meget sjenert gutt. Det jeg lurer på er om han er interessert eller ikke? Og hva bør jeg eventuelt gjøre?. Jeg er ekstremt uerfaren på dette området 😅 Anonymkode: c3a22...2eb Hvis du sa rett ut til ham at du er interessert og han ikke gjør noe med det så er han kanskje ikke interessert tilbake.. 3
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #4 Skrevet 20. februar 2023 om han ikke svarer deg, så er han ikke interessert Anonymkode: 48967...e56 1
Bombasi Skrevet 20. februar 2023 #5 Skrevet 20. februar 2023 Enten så er han ikke interessert, eller så er han interessert, men har det ikke i seg å ta initiativ. Dog er det litt rart at all kontakt har fadet ut hvis han skulle vært interessert. Du bør være mer konkret, og ta initiativ selv. Det holdt ikke med å si at du var interessert, for så legge initiativet på han, så du må følge det opp selv. Be han ut på date. Og la det ikke være noe tvil om at det er en date dere skal på. Så får du se.. 1
Marte7887 Skrevet 20. februar 2023 #6 Skrevet 20. februar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (34 minutter siden): Endret 20. februar 2023 av Marte7887
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #7 Skrevet 20. februar 2023 Hvor gamle er dere? Anonymkode: ed617...47d
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #8 Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Hvor gamle er dere? Anonymkode: ed617...47d 23 og 24😊 Anonymkode: c3a22...2eb
Ritter Skrevet 20. februar 2023 #9 Skrevet 20. februar 2023 At han viser manglende initiativ nå henger ikke sammen med at han er sjenert, for han har jo holdt jevnlig kontakt med deg tidligere. Som et siste forsøk kan du si til ham at du har veldig lyst til å fortsette å ha kontakt, og fortelle hvor godt du liker ham, men hvis han ikke tør opp da, ville jeg ha droppet dette og gått videre. Når det blir sånn "enveisopplegg" er det ingen vits.
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #10 Skrevet 20. februar 2023 AnonymBruker skrev (33 minutter siden): 23 og 24😊 Anonymkode: c3a22...2eb Da er han ikke interessert, eller ikke interessert nok Anonymkode: ed617...47d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå