Gå til innhold

Når kom toårsjekslene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Som det ligger i navnet leser jeg at det er vanlig at toårsjekslene kommer når barnet er rundt to år. Jeg har en på snart 19 mnd. som har begynt å sikle mye, gnager på ting, sutrer og er varm (ingen feber men på grensen over flere dager). Kjenner igjen disse symptomene fra når han fikk ettårsjekslene. Kan det faktisk være toårsjeksler allerede? Når fikk dine barn toårsjekslene? :) 

Anonymkode: 2a941...039

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min fikk alle fire før han var 19 mnd, fikk alle tennene tidlig. Var fryktelig sint en periode, akkurat som da ettårsjekslene kom. Så kan være det ja. Trøsten får være at da blir det ikke flere tenner på noen år 😅

Anonymkode: 1364a...113

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Min fikk alle fire før han var 19 mnd, fikk alle tennene tidlig. Var fryktelig sint en periode, akkurat som da ettårsjekslene kom. Så kan være det ja. Trøsten får være at da blir det ikke flere tenner på noen år 😅

Anonymkode: 1364a...113

Oi, det er tidlig ja😅 vår fikk ettårsjekslene da han var 10 måneder, men da hadde han ruget på dem leeenge😅 håper det går fortere denne gangen, like greit at alle fire kommer på en gang egentlig😅 ts

Anonymkode: 2a941...039

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...