AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #1 Skrevet 20. februar 2023 Vi har sagt til hverandre at vi ikke treffer andre. Men han er fortsatt på Tinder og min venninne sier profilen nylig er oppdatert. Med andre ord lyver han til meg. Hvordan ville dere ha tatt dette opp, på en grei og voksen måte? Vi er begge i slutten av 30-åra. Anonymkode: ab4e4...0b7
Jaytee Skrevet 20. februar 2023 #2 Skrevet 20. februar 2023 Er jo bare å konfrontere han med det. Er jo ikke noe vits i å gå rundt grøten når det er så nytt. 5 2 1
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #3 Skrevet 20. februar 2023 Jaytee skrev (3 minutter siden): Er jo bare å konfrontere han med det. Er jo ikke noe vits i å gå rundt grøten når det er så nytt. Joda, enig der. Bare tenkte litt på hva dere ville sagt og hvordan. Har ikke så mye erfaring med sånne situasjoner. Men ærlighet er viktig for meg så tenker jeg muligens lar han gå. Anonymkode: ab4e4...0b7
AnonymBruker Skrevet 20. februar 2023 #4 Skrevet 20. februar 2023 Min erfaring med en som holdt på med det samme var at det var bortkastet å ta det opp. Det eneste de gjør er å gå i forsvar og bagatellisere det, men det legger jo lista for hvordan forholdet kommer til å bli. At de ikke syns det er noen big deal å oppsøke og flørte med andre damer. Bare dump, du kan godt si grunnen men ikke la han få mulighet til å bortforklare det. Anonymkode: 64bab...93a 6 2
Jaytee Skrevet 20. februar 2023 #5 Skrevet 20. februar 2023 (endret) AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Joda, enig der. Bare tenkte litt på hva dere ville sagt og hvordan. Har ikke så mye erfaring med sånne situasjoner. Men ærlighet er viktig for meg så tenker jeg muligens lar han gå. Anonymkode: ab4e4...0b7 Er jo så klart red flag når han fortsatt er aktiv på appen når dere har blitt enige dere i mellom om å være eksklusive. Tenker at når han allerede viser sånne tegn så tidlig, så er det kanskje like greit å avslutte det for ditt eget beste. Endret 20. februar 2023 av Jaytee 6
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #6 Skrevet 21. februar 2023 Jeg ville ha tatt det opp for å høre hva han sa, men hvis det bare kommer bortforklaringer og "billige" unnskyldninger, ville jeg ha avsluttet forholdet. Synes det er dårlig stil å gå bak ryggen din, og han viser at han ikke er så investert i forholdet med deg, han er fortsatt på utkikk. Anonymkode: 63c88...657 1
Ellah Skrevet 21. februar 2023 #7 Skrevet 21. februar 2023 Snakk med han, hør hvorfor han er på Tinder. Jeg tok det opp med daten min når jeg så han hadde oppdatert profilen sin. Vi hadde ikke snakket om ekslusivitet, men hadde datet i 3 måneder så tenkte egentlig at det var gitt. Sa også rett ut at eneste grunnen til at jeg visste det var at jeg hadde snoket på han. Det endte med at han slettet Tinder, selv hadde han egentlig ikke tenkt veldig på det og var sjelden innom uansett. Ikke greit altså, men da fikk jeg iallefall frem hva jeg mente om det. 1
exictence Skrevet 21. februar 2023 #8 Skrevet 21. februar 2023 Jeg ville spurt: Er du på Tinder nå? Se hva han sier. Det har jeg gjort. 2
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #9 Skrevet 21. februar 2023 Har ei venninne som har datet en veldig lenge nå. Hun syns det er vanskelig for de har det fint og han er toppers men hun sliter med at hun ikke har særlig sterke følelser. Hun vurderer om hun skal gå på date med noen andre for å se om det føles feil eller rett. Kanskje typen din har det slik? At det er fint, du er bra men det mangler noe? Anonymkode: c5e11...eb5
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #10 Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Har ei venninne som har datet en veldig lenge nå. Hun syns det er vanskelig for de har det fint og han er toppers men hun sliter med at hun ikke har særlig sterke følelser. Hun vurderer om hun skal gå på date med noen andre for å se om det føles feil eller rett. Kanskje typen din har det slik? At det er fint, du er bra men det mangler noe? Anonymkode: c5e11...eb5 Den tror jeg skjer ganske sjelden da men da bør en jo være åpen da og si at jeg vil ut å teste andre dater for jeg føler ikke de sterke følelsene jeg trenger for å være sammen med deg. Ryddig og greit og alle vet hvor den andre står. Det er jo det som er sannheten. Anonymkode: 24c97...5ea
AnonymBruker Skrevet 21. februar 2023 #12 Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (22 minutter siden): Den tror jeg skjer ganske sjelden da men da bør en jo være åpen da og si at jeg vil ut å teste andre dater for jeg føler ikke de sterke følelsene jeg trenger for å være sammen med deg. Ryddig og greit og alle vet hvor den andre står. Det er jo det som er sannheten. Anonymkode: 24c97...5ea Enig, men tenker at hvis man er på Tinder og oppdaterer profilen så har en nok ikke helt bestemt seg. Hvorfor ellers? Anonymkode: c5e11...eb5
exictence Skrevet 21. februar 2023 #13 Skrevet 21. februar 2023 AnonymBruker skrev (30 minutter siden): Den tror jeg skjer ganske sjelden da men da bør en jo være åpen da og si at jeg vil ut å teste andre dater for jeg føler ikke de sterke følelsene jeg trenger for å være sammen med deg. Ryddig og greit og alle vet hvor den andre står. Det er jo det som er sannheten. Anonymkode: 24c97...5ea Ja, men det er ikke alle som er like ryddig og grei, selv om de virker sånn, dessverre
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå